Yardım TurkTelekom internet sorunu.

tolgaaslan94

Cezalı
Cezalı
Katılım
28 Aralık 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Sevgili arkadaşlar , bulunduğum konum neticesinde sadece turktelekom altyapısı var ve bağlatacağım zaman sadece türktelekom internet konusunda olumlu dönüş yaptığı için istemeye istemeye bu şirketten internet aldım. ama aldığım günden beri neredeyse her gün bağlantının 0.05 mbps ye kadar düştüğü zamanlar oluyor ve her gün aramaktan artık yoruldum.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.

BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.
 

Graveworm

Moderatör
Moderatör
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
2,199
Çözümler
8
Reaksiyon puanı
1,246
Puanları
358
Yaş
37
Sevgili arkadaşlar , bulunduğum konum neticesinde sadece turktelekom altyapısı var ve bağlatacağım zaman sadece türktelekom internet konusunda olumlu dönüş yaptığı için istemeye istemeye bu şirketten internet aldım. ama aldığım günden beri neredeyse her gün bağlantının 0.05 mbps ye kadar düştüğü zamanlar oluyor ve her gün aramaktan artık yoruldum.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.

BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.

Valla cayma bedeli sıkıntılı bir konu. Olmadı internetinin hızının düştüğüne dair bir kaç resim alırsın tüketici heyetine falan başvurursun. Büyük ihtimalle oradan sonuç alamayabilirsin ama.

Ethernet kablosu ve telefon kablolarını değiştirmeyi denedin mi ? Yada switch falan varsa onları değiştir. Bende de aynı sorun olmuştu switch'i değiştirdikten sonra düzelmişti.
 

tolgaaslan94

Cezalı
Cezalı
Katılım
28 Aralık 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Valla cayma bedeli sıkıntılı bir konu. Olmadı internetinin hızının düştüğüne dair bir kaç resim alırsın tüketici heyetine falan başvurursun. Büyük ihtimalle oradan sonuç alamayabilirsin ama.

Ethernet kablosu ve telefon kablolarını değiştirmeyi denedin mi ? Yada switch falan varsa onları değiştir. Bende de aynı sorun olmuştu switch'i değiştirdikten sonra düzelmişti.
telefon kablosunu değiştirmem pek olası değil ethernet kablosunu kullanmıyorum bundan iki kullanım önce önce aynı altyapı ile turkcellin internetini kullandım bu sorunu bir kere bire almamıştım
 

farcı

Öğrenci
Katılım
23 Şubat 2022
Mesajlar
11
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
35
Türktelekomdan kurtulda ne bedel gerekse öde bence ödememek için bedelden kaçınca daha fenasını kitliyorlar sonra mahkummuşuz gibi türktelekom kötülemek için demiyorum gerçekten kötü bir hizmet veriyor pişmanlıktır.. Gerçi bu semt semt değişiyor
 

tolgaaslan94

Cezalı
Cezalı
Katılım
28 Aralık 2016
Mesajlar
23
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Türktelekomdan kurtulda ne bedel gerekse öde bence ödememek için bedelden kaçınca daha fenasını kitliyorlar sonra mahkummuşuz gibi türktelekom kötülemek için demiyorum gerçekten kötü bir hizmet veriyor pişmanlıktır.. Gerçi bu semt semt değişiyor
valla öyne yaparım gibi duruyor bugün 3. kez oldu telefon açıp sorunca bir sorun yok diye konuyu kapatmaya çalışıyorlar . işin kötüsü aldığım internet paketinde 16 mbpsye kadar olduğu için bir alt limit de yok o yüzden cayma bedelsiz kapatamıyorum da.
 

Airbus

Profesör
Katılım
20 Mart 2016
Mesajlar
1,331
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
1,002
Puanları
293
Sevgili arkadaşlar , bulunduğum konum neticesinde sadece turktelekom altyapısı var ve bağlatacağım zaman sadece türktelekom internet konusunda olumlu dönüş yaptığı için istemeye istemeye bu şirketten internet aldım. ama aldığım günden beri neredeyse her gün bağlantının 0.05 mbps ye kadar düştüğü zamanlar oluyor ve her gün aramaktan artık yoruldum.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.

BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.

Cayma bedeli olmadan sözleşmeyi sadece 1 şekilde yapabilirsiniz. O da taşınmanız durumunda olur. Taşındığınız yerde firma aynı hizmeti sağlayamayacaksa taahhüt bozma ücreti ödemezsiniz. Onun dışında ödersiniz.
 

Constantin87

Müdavim
Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,459
Reaksiyon puanı
1,957
Puanları
358
Sevgili arkadaşlar , bulunduğum konum neticesinde sadece turktelekom altyapısı var ve bağlatacağım zaman sadece türktelekom internet konusunda olumlu dönüş yaptığı için istemeye istemeye bu şirketten internet aldım. ama aldığım günden beri neredeyse her gün bağlantının 0.05 mbps ye kadar düştüğü zamanlar oluyor ve her gün aramaktan artık yoruldum.
16 mbps ye kadar bir internet paketi kullanıyorum İlk başlarda sürekli sorun olduğundan arıza kaydı nedeniyle bir ekip gelip hızımı 11 mbps'ye kadar düşürdü ama en az 2 günde 1 olmak üzere sürekli internette düşme sıkıntısı çekiyorum her seferinde arıyorum sorun yok diyor bir iki işlem yapıyorlar sonrasında modemi kapatıp 5 dk sonra tekrar açıyorum ama 24 saat dolmadan aynı sorun yine teşkil edip duruyor.

BU SERVİS SAĞLAYICISINDAN AYRILMAK İSTİYORUM . CAYMA BEDELİ OLMADAN SÖZLEŞMEYİ FES ETME HAKKIM VAR MI VARSA NEREYE NASIL BAŞVURU YAPMAM GEREKİYOR LÜTFEN BİLEN BİRİLERİ VARSA BİLGİLENDİRSİN.
Ya bir ara sunulan hızın bilmem kaçta kaçının altında hıza sahipsen cezasız iptal etme hakkı vardı galiba o yasa devreye girdi mi? bilmiyorum. Tavsiyem telekomun internet sitesi üzerinden tüketici şikayetleri alanı var oradan yaz. Orası btk üzerinden işliyor.
 
Üst