18/10/2013 tarihinde TURKCELL A.Ş. şirketinden kredi kartı aracılığıyla 20 Türk Lirası yükleme işlemi gerçekleştirdim işlemi gerçekleştirirken müşteri temsilcisi bayan 3TL üyelik ücretinin alınmaması için sizi üye yapacağım dedi ama üyelik ücretinden asla bahsetmedi bende onay verdim. Bu işlemi 8035 Turkcell Köntör Yüklemesi servisi aracılığıyla yaptım.
Sesli yanıt sistemi ve müşteri temsilcisi benim 20TL lik işlemim için HSBC kredi kartımdan 71TL çekileceğini söylemedi, beni yanılttı, bilgilendirilmedim. Bunun üzerine yaklaşık 1 hafta önce TURKCELL GLOBAL BİLGİ A.Ş.ne(1 hafta önce aldığım hizmetteki yanıltmacadan, eksik bilgilendirmeden dolayı kredi kartıma 71 TL nin faiziyle ve tazminatıyla ödemesini talep ettim TURKCELL A.Ş. şirketine bedel iade talebinde bulundum. Bana geri dönüş yapacaklarını söylediler ama kuyturuk bi sms le bizi arayın mesajı gönderdiler. Bu netice ile Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 4. Maddesi gereğince aldığım hizmetin haksızlıkla sonuçlanması, tarafımın TURKCELL A.Ş tarafından dolandırılması sebebiyle iade şartları oluştuğundan Hakem Heyetine başvurmak zarureti doğmuştur.
Sesli yanıt sistemi ve müşteri temsilcisi benim 20TL lik işlemim için HSBC kredi kartımdan 71TL çekileceğini söylemedi, beni yanılttı, bilgilendirilmedim. Bunun üzerine yaklaşık 1 hafta önce TURKCELL GLOBAL BİLGİ A.Ş.ne(1 hafta önce aldığım hizmetteki yanıltmacadan, eksik bilgilendirmeden dolayı kredi kartıma 71 TL nin faiziyle ve tazminatıyla ödemesini talep ettim TURKCELL A.Ş. şirketine bedel iade talebinde bulundum. Bana geri dönüş yapacaklarını söylediler ama kuyturuk bi sms le bizi arayın mesajı gönderdiler. Bu netice ile Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun 4. Maddesi gereğince aldığım hizmetin haksızlıkla sonuçlanması, tarafımın TURKCELL A.Ş tarafından dolandırılması sebebiyle iade şartları oluştuğundan Hakem Heyetine başvurmak zarureti doğmuştur.