Türk Telekom Yanlış Numara Hatası

Bu konuyu okuyanlar

mustafadiyebiri

Öğrenci
Katılım
16 Ağustos 2018
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Arkadaşlar merhabalar, Türk Telekom'a yeni geçtim ve intetnet olsun tarife ücretleri olsun oldukça memnundum. Ayın 19unda bir arkadaşım mesaj attı seni aramaya çalıştığımda yanlış numara diyor diye. Bende hemen evdeki bir telefonla kendimi aramaya çalıştım ve koşullu çağrı yönlendirme aktif yazısı çıktıktan sonra ses geliyor(Dııt dııt diye) daha sonra yanlış numara diyip kapanıyor. Müşteri hizmetlerini aradım hemen ve bana birkaç tane kod söylediler onları denememe rağmen düzelmedi, başka telefonda denedim iletişim bilgileirmi guncellediler ve 3 tane ariza talebi olusturduk. Şu an 5.günü ve 50 kere müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen maalesef çözülmedi. Kimse bana ulaşamıyor, arama yapabiliyorum ama arama alamıyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz ?
 

|Ⓢєччαh|

Müdavim
Katılım
12 Mart 2011
Mesajlar
35,210
Reaksiyon puanı
10,324
Puanları
113
İlk kez böyle bişey duydum. Tuhaf bir arıza biçimi. @BJKolik doğru söylemiş. En iyisi hattı aldığın yere gidip durumu orada düzelttirmek. Belki yeni bir hat verebilirler.
 

MrtAltg

Müdavim
Emektar
Katılım
22 Şubat 2007
Mesajlar
9,826
Reaksiyon puanı
12,060
Puanları
113
Eskiden ulasilamayip ulasmak icin söyle bir sey yapardik. Telefonu kendi numaramiza yonlendirirdik ama bir numara eksik yazardik. Arayana yanlis numara cevirdiniz mesaji giderdi ister rehberden arasin mesaji duyardi.
 

tahareno

Öğrenci
Katılım
3 Mart 2020
Mesajlar
44
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
35
En iyisi türk telekom a bildirmek. Daha önce hiç duymadığım bir sorun bu.
 

serdarski

Öğrenci
Katılım
2 Şubat 2012
Mesajlar
82
Reaksiyon puanı
7
Puanları
8
Hattınız başka bir numaraya yönlendirilmiş olabilir.
 

cebo66

Öğrenci
Katılım
30 Mart 2011
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Kardeşim hattında yönlendirme bulunuyor sana verdikleri kodlarda yönlendirmeleri iptal etmek için ancak yönlendirmeler iptal olmamış. 72 saate dönüş yapmadılarsa tekrar ara görüşmeye takım lideri iste en doğal hakkın bu senin vermek zorundalar takım liderine 5 gündür dönüş yapılmadığını ve BTK ye şikayette bulunacağını söyle senle nasıl ilgileniyorlar gör :)
 

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,417
Reaksiyon puanı
1,931
Puanları
113
Arkadaşlar merhabalar, Türk Telekom'a yeni geçtim ve intetnet olsun tarife ücretleri olsun oldukça memnundum. Ayın 19unda bir arkadaşım mesaj attı seni aramaya çalıştığımda yanlış numara diyor diye. Bende hemen evdeki bir telefonla kendimi aramaya çalıştım ve koşullu çağrı yönlendirme aktif yazısı çıktıktan sonra ses geliyor(Dııt dııt diye) daha sonra yanlış numara diyip kapanıyor. Müşteri hizmetlerini aradım hemen ve bana birkaç tane kod söylediler onları denememe rağmen düzelmedi, başka telefonda denedim iletişim bilgileirmi guncellediler ve 3 tane ariza talebi olusturduk. Şu an 5.günü ve 50 kere müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen maalesef çözülmedi. Kimse bana ulaşamıyor, arama yapabiliyorum ama arama alamıyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz ?
Hiç nir numaradan mı arama alamıyorsun yani şebeke içi arama alabiliyor musun?
 
Üst