Türk Telekom Yanlış Numara Hatası

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

Arkadaşlar merhabalar, Türk Telekom'a yeni geçtim ve intetnet olsun tarife ücretleri olsun oldukça memnundum. Ayın 19unda bir arkadaşım mesaj attı seni aramaya çalıştığımda yanlış numara diyor diye. Bende hemen evdeki bir telefonla kendimi aramaya çalıştım ve koşullu çağrı yönlendirme aktif yazısı çıktıktan sonra ses geliyor(Dııt dııt diye) daha sonra yanlış numara diyip kapanıyor. Müşteri hizmetlerini aradım hemen ve bana birkaç tane kod söylediler onları denememe rağmen düzelmedi, başka telefonda denedim iletişim bilgileirmi guncellediler ve 3 tane ariza talebi olusturduk. Şu an 5.günü ve 50 kere müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen maalesef çözülmedi. Kimse bana ulaşamıyor, arama yapabiliyorum ama arama alamıyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏
 

|SeYYaH|

Rektör
İlk kez böyle bişey duydum. Tuhaf bir arıza biçimi. @BJKolik doğru söylemiş. En iyisi hattı aldığın yere gidip durumu orada düzelttirmek. Belki yeni bir hat verebilirler.
 

MrtAltg

Dekan
Onursal Üye
Eskiden ulasilamayip ulasmak icin söyle bir sey yapardik. Telefonu kendi numaramiza yonlendirirdik ama bir numara eksik yazardik. Arayana yanlis numara cevirdiniz mesaji giderdi ister rehberden arasin mesaji duyardi.
 

cebo66

Üyecik
Kardeşim hattında yönlendirme bulunuyor sana verdikleri kodlarda yönlendirmeleri iptal etmek için ancak yönlendirmeler iptal olmamış. 72 saate dönüş yapmadılarsa tekrar ara görüşmeye takım lideri iste en doğal hakkın bu senin vermek zorundalar takım liderine 5 gündür dönüş yapılmadığını ve BTK ye şikayette bulunacağını söyle senle nasıl ilgileniyorlar gör :)
 

Constantin87

Profesör
Arkadaşlar merhabalar, Türk Telekom'a yeni geçtim ve intetnet olsun tarife ücretleri olsun oldukça memnundum. Ayın 19unda bir arkadaşım mesaj attı seni aramaya çalıştığımda yanlış numara diyor diye. Bende hemen evdeki bir telefonla kendimi aramaya çalıştım ve koşullu çağrı yönlendirme aktif yazısı çıktıktan sonra ses geliyor(Dııt dııt diye) daha sonra yanlış numara diyip kapanıyor. Müşteri hizmetlerini aradım hemen ve bana birkaç tane kod söylediler onları denememe rağmen düzelmedi, başka telefonda denedim iletişim bilgileirmi guncellediler ve 3 tane ariza talebi olusturduk. Şu an 5.günü ve 50 kere müşteri hizmetleriyle görüşmeme rağmen maalesef çözülmedi. Kimse bana ulaşamıyor, arama yapabiliyorum ama arama alamıyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz 🙏
Hiç nir numaradan mı arama alamıyorsun yani şebeke içi arama alabiliyor musun?
 
Üst
stat counter