kadirunlu9041
Asistan
- Katılım
- 30 Ağustos 2017
- Mesajlar
- 316
- Reaksiyon puanı
- 156
- Puanları
- 43
- Yaş
- 33
04.03.2021 de 27 Ay taahhütlü aylık 122 tl olan hizmeti 12. ayında sürekli bağlantı problemi sebebiyle Cumhurbaşkanlığı Abone Hizmetleri Yönetmeliği 5. ve 6.bölüm 22 ve 23. madde ye istinaden feshettim. Ve Türk telekom hizmeti kapatmamış askıya almış 23.09.2021 de bir sms ile avukat ücreti ile beraber bana 3.045 tl para ödettiler. Siz işlemi yapan müşteri hizmetleri yetkilisinin adını soyadını sicil numarasını ve ıslak imzalı kağıdı almadan oradan ayrılmayın. ben de resmi işlem yaptım. konuyu cimer e btk ya ve tüketici hakem heyetine ilettim ama en az 3 ay uğraşacağımı hissediyorum türk telekom a yakanızı kaptırmayın