selimaritr
Öğrenci
- Katılım
- 26 Eylül 2017
- Mesajlar
- 9
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 27
Arkadaşlar Türk Telekom beni kandırıp dolandırdı. Yaşattıkları rezilliklerin sayısı belli değil. Örneğin internetimi bağlattıktan sonra milyon tane sorun çıktı ve kullanamadan, ikinci gün iptalini istedim. Sadece telefon üzerinden, hiçbir yazılı sözleşme düzenlemeden adıma açtıkları internet hizmetini iptal etmek için 500 TL civarı bir cayma bedeli talep ettiler. Ben de Tüketici Hakları, BTK gibi yerlere şikayetimi ileterek, iptal dilekçesi doldurup TT müdürlüğüne gönderdim. 13 Kasım'da TT Müdürlüğünden beni arayıp iptal işlemi için aradıklarını yardımcı olacaklarını söylediler. Telefondaki Bayan: Daha 1 ay olmuş hiç kullanmamışsınız, boşuna para vermeyin ben size yardımcı olayım dedi. Benimde istediğim buydu tamam dedim. Sonra bayiye gidip iptal için imza falan atmamı istedi, ben de güvenmediğim için: imza vermek istemiyorum, nasıl açtıysanız öyle iptal edin dedim. O halde yarın öğleden sonra müşteri hizmetlerini arayıp iptali gerçekleştirebilirsiniz, sizin için dilekçe oluşturuyorum onaylıyor musunuz ? dedi. Bende onayladım ne gerekiyorsa yapın dedim. Ertesi gün aradığımda öyle bir dilekçenin olmadığını ve sadece ön başvuru alabildiklerini söylediler. Bende bunun üzerine heryere şikayet ettim. Şikayetime verdikleri cevapta, 13 Kasım'da TT müdürlüğünden aradıkları gün aslında yürürlükte olan iptal işlemini iptal edip, internet hizmetini tekrar aktif etmişler. Yani resmen beni kandırıp dolandırdılar. Bende bunun üzerine tekrardan şikayetler yazıp o bayanın beni kandırdığını yazdım, verdikleri cevap ise bu:
"13.11.2017 tarihinde yapılan görüşme kaydınız incelenmiş olup size yardımcı olan müşteri temsilcimizin kalite ve hizmet anlayışımıza uygun nitelikte hizmet vermediği , hattınızın kullanıma açıldığı anlaşılmıştır. Yaşanan olumsuzluktan dolayı üzüntü duyduğumuzu ve konuyla ilgili gerekli aksiyonların alındığını bildirmek isteriz."
Hatalarını kabul etmelerine rağmen, telafi etmek yerine, kullanmadığım internetin faturalarını ve cayma bedelini ödemek zorunda olduğumu belirtmişler. Ayrıca özellikle 12 aylık yaptığım ve hiçbir şey talep etmediğim taahhütü değiştirip, 24 ay yapmışlar. Üstüne modem ve güvenlik programı eklemişler. Taahhütte kafalarına göre oynama yapmışlar. Ben bunların hiçbirini talep etmedim. En alta da iptal işlemi için bu yolları yazmışlar.
• Çağrı Merkezi (Ön Başvuru alınır. Yazılı başvuru yapılması gereklidir)
• Yüz yüze kanallar (Türk Telekom Ofis ve Bayiler)
• Faks (0 312 306 07 16) (Kimlik fotokopisi - imzalı dilekçe ile faks gönderilir)
Ancak: Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği, "MADDE 23" Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.
Bu maddeye göre, sadece telefon üzerinden açtıkları internet hizmetini aynı şekilde iptal etmek zorundalar. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği ve Elektronik Haberleşme Kanunu'nun pek çok maddesini yerine getirmeyip, cayma bedelini alabilmek için beni imza atmaya zorluyorlar. Aradığımda müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmuyor. Diksiyonu düzgün olan herkesi almışlar, hiçbir işlem yapamıyorlar. Kullanmadığım internetin faturaları gelmeye devam ediyor. Bu yazdıklarım yaşadığım rezilliklerden sadece bir kaç tanesidir. Türk Telekom beni açıkça dolandırıyor. Siz de bu tuzağa düşmeyin. 2 aydır uğraşıyorum hiçkimse yardımcı olmuyor. Manevi olarak çok büyük zarara uğrattılar, işi gücü bıraktım bunlarla uğraşıyorum. BTK'ya 5 şikayet gönderdim ancak hiç bir sonuç alamadım. Bana bir yol gösterir misiniz ?
"13.11.2017 tarihinde yapılan görüşme kaydınız incelenmiş olup size yardımcı olan müşteri temsilcimizin kalite ve hizmet anlayışımıza uygun nitelikte hizmet vermediği , hattınızın kullanıma açıldığı anlaşılmıştır. Yaşanan olumsuzluktan dolayı üzüntü duyduğumuzu ve konuyla ilgili gerekli aksiyonların alındığını bildirmek isteriz."
Hatalarını kabul etmelerine rağmen, telafi etmek yerine, kullanmadığım internetin faturalarını ve cayma bedelini ödemek zorunda olduğumu belirtmişler. Ayrıca özellikle 12 aylık yaptığım ve hiçbir şey talep etmediğim taahhütü değiştirip, 24 ay yapmışlar. Üstüne modem ve güvenlik programı eklemişler. Taahhütte kafalarına göre oynama yapmışlar. Ben bunların hiçbirini talep etmedim. En alta da iptal işlemi için bu yolları yazmışlar.
• Çağrı Merkezi (Ön Başvuru alınır. Yazılı başvuru yapılması gereklidir)
• Yüz yüze kanallar (Türk Telekom Ofis ve Bayiler)
• Faks (0 312 306 07 16) (Kimlik fotokopisi - imzalı dilekçe ile faks gönderilir)
Ancak: Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği, "MADDE 23" Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.
Bu maddeye göre, sadece telefon üzerinden açtıkları internet hizmetini aynı şekilde iptal etmek zorundalar. Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği ve Elektronik Haberleşme Kanunu'nun pek çok maddesini yerine getirmeyip, cayma bedelini alabilmek için beni imza atmaya zorluyorlar. Aradığımda müşteri hizmetleri hiç yardımcı olmuyor. Diksiyonu düzgün olan herkesi almışlar, hiçbir işlem yapamıyorlar. Kullanmadığım internetin faturaları gelmeye devam ediyor. Bu yazdıklarım yaşadığım rezilliklerden sadece bir kaç tanesidir. Türk Telekom beni açıkça dolandırıyor. Siz de bu tuzağa düşmeyin. 2 aydır uğraşıyorum hiçkimse yardımcı olmuyor. Manevi olarak çok büyük zarara uğrattılar, işi gücü bıraktım bunlarla uğraşıyorum. BTK'ya 5 şikayet gönderdim ancak hiç bir sonuç alamadım. Bana bir yol gösterir misiniz ?