Türk Telekom ADLS'den, VDSL'e geçiş Tamamlanamıyor

Bu konuyu okuyanlar

Sagurata

Öğrenci
Katılım
13 Aralık 2018
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
6
Puanları
3
Yaş
25
Merhaba. Daha önce Türk Telekom'un yeni getirdiği TİP-7 erişim kabinleri hakkında konu açmıştım. Bu kabinler yaklaşık 1-2 hafta önce aktif oldu. Bizde müşteri hizmetlerini arayıp alabileceğimiz hızı söylediler. 81 MBps çıktı. Bizde 35 MBps paket için işlem başlattık. Tabii bende VDSL modem yoktu. 24 ay taksitle faturaya ek olarak VDSL modem aldık. Modem geldi kurulumu yaptık. Olay bundan sonra çıktı. Modemi kurdum hiçbir sıkıntı yok ama VDSL'e geçiş yapamadık. Bize VDSL modem aldırdılar ama VDSL'e geçemiyoruz hâla ADSL kullanıyoruz. Her seferinde arayıp onay versek bile 1-2 saat sonra işleminiz tamamlanmadı diye mesaj geliyor. Ne yapmamız lazım? O kadar modem alık mağdur olduk. Lütfen yardımcı olun.
 

"Melih"

Müdavim
Katılım
21 Temmuz 2019
Mesajlar
3,034
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
BTK şikayet oluşurunuz.
Merhaba. Daha önce Türk Telekom'un yeni getirdiği TİP-7 erişim kabinleri hakkında konu açmıştım. Bu kabinler yaklaşık 1-2 hafta önce aktif oldu. Bizde müşteri hizmetlerini arayıp alabileceğimiz hızı söylediler. 81 MBps çıktı. Bizde 35 MBps paket için işlem başlattık. Tabii bende VDSL modem yoktu. 24 ay taksitle faturaya ek olarak VDSL modem aldık. Modem geldi kurulumu yaptık. Olay bundan sonra çıktı. Modemi kurdum hiçbir sıkıntı yok ama VDSL'e geçiş yapamadık. Bize VDSL modem aldırdılar ama VDSL'e geçemiyoruz hâla ADSL kullanıyoruz. Her seferinde arayıp onay versek bile 1-2 saat sonra işleminiz tamamlanmadı diye mesaj geliyor. Ne yapmamız lazım? O kadar modem alık mağdur olduk. Lütfen yardımcı olun.
 
Üst