AtakanK77
Öğrenci
- Katılım
- 19 Ocak 2018
- Mesajlar
- 5
- Reaksiyon puanı
- 2
- Puanları
- 3
Öncelikle size yaşadığım sorunu anlatayım. 15.01.2018 günü internet ve telefonum kesildi. Bunun ile ilgili kayıt açtım "Nedense telefon ile kimseyle görüşemiyorsunuz" 1 gün sonra bana geri dönüş yaptılar. Tabi bu bir gün boyunca hiç bir şekilde cevap alamadım. Sonra internet ve telefon açıldı ama sürekli kopmalar yaşıyorum. Öncesinde SNR değerim 8-9 arasında iken 5'e düştü. Sırf SNR değerim yüksek olsun diye AirTies 5760 modem almıştım ama o bile fayda etmedi. Bu arada ben bunun ile ilgili tekrar kayıt açtım. Hattım sürekli kopuyor diye ama kimse geri dönüş yapmıyor. Bende ayın 15'inde telefon hatları kesildiğinden belkide Türk telekomdan kaynaklanıyordur dedim ve iletişime geçtim TTNET ile. Ve inanılmaz birşey oldu. Benim servis sağlayıcım TürkNET olmasına rağmen TTNET daha ilgili davrandı ve gelişmeler hakkında bana sürekli bilgi verdiler. Hatta Evime kadar gelen hatları kontrol edip gelişmeleri bana bildirdiler. Tabi bunu TürkNET sağlamadı bana. Hatta bu saat oldu halen internetim aynı durumda. Üstüne üstük hattımın hızını düşürdüler. Türk Telekom bana TürkNET'in YAPA sistemi nedeniyle kutunun onlara ait olduğunu ve dokunamadıklarını bildirdi. Onun harici tüm kabloları test ettiklerini söylediler. Sorun olmadığını söylediler.
Şimdi sorun aslında sayın Sinan KURMUŞ'a olacak. Sayın beyefendi acaba müşteri hizmetleri temsilcilerini kaldırarak bize iyilik ettiğinizi mi sanıyorsunuz. Şuan benim gibi binlerce kişi var ama sorunlarını iletemedikleri gibi bir döngünün içerisinde olduklarını biliyor musunuz? Hadi her şeyi geçtim bir bilgilendirme mesajı atsanız yine sabırla beklerim. Buda yok. Otomatik mesaj atılıyor her sorun için ve dönüş yok.
TürkNET belki iyi olabilir, yapa sistemi, AKN'siz olması ama sorun çıktığında uğraşıp duruyorsunuz. Birde yeni kayıt olmuş hemen kötüleyici mesaj atmış demeyin. Eski bir üyeyim ama eski kaydıma ulaşamadığım için yeniden üye oldum...
Uzun bir yazı oldu ama kısaca söylemek gerekirse eğer TürkNET de sorun yaşarsanız çözümü çok zor.
Şimdi sorun aslında sayın Sinan KURMUŞ'a olacak. Sayın beyefendi acaba müşteri hizmetleri temsilcilerini kaldırarak bize iyilik ettiğinizi mi sanıyorsunuz. Şuan benim gibi binlerce kişi var ama sorunlarını iletemedikleri gibi bir döngünün içerisinde olduklarını biliyor musunuz? Hadi her şeyi geçtim bir bilgilendirme mesajı atsanız yine sabırla beklerim. Buda yok. Otomatik mesaj atılıyor her sorun için ve dönüş yok.
TürkNET belki iyi olabilir, yapa sistemi, AKN'siz olması ama sorun çıktığında uğraşıp duruyorsunuz. Birde yeni kayıt olmuş hemen kötüleyici mesaj atmış demeyin. Eski bir üyeyim ama eski kaydıma ulaşamadığım için yeniden üye oldum...
Uzun bir yazı oldu ama kısaca söylemek gerekirse eğer TürkNET de sorun yaşarsanız çözümü çok zor.