Öneri gibirnet rezaleti

yunskrgl

Öğrenci
Katılım
31 Mayıs 2014
Mesajlar
47
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
arkadaşlar internet yavaş sürekli ping var avrupa serverlarında kesinlikle oynanılmıyor. internete bağlı cihazlardan biri pubg'ye girdiği anda internet diğer cihazlarda resmen çöküyor. gibirnet konuyla alakalı kesinlikle yardımcı olmuyor. müşteri hizmetleri daha önce aramama rağmen açılan arıza kayıtlarının hiç biri görünmüyor. kendi açtığım arıza kayıtları boş olarak görülüyor. en son konuştuğum müşteri hizmetleri arıza kaydı açarız sıkıntı sizin tesisat ile alakalı çıkarsa ve bu tespit edilirse 300 lira servis ücreti verirsiniz diyor. ben bu işten hiç bir şey anlamadım benim bildiğim arıza kaydı açılır sıkıntı tesisattan çıkarsa bana tesisatta sıkıntı var derler ben onu yaptırırım para da vermem şimdiye kadar millenicom türknet ttnet birçok ıss kullandım hiçbirinde böyle saçmalık görmedim duymadım
 

Graveworm

Profesör
Moderatör
Katılım
17 Haziran 2012
Mesajlar
1,988
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
1,007
Puanları
358
Yaş
36
Bahsettiğin ISS'i ilk kez senden duyuyorum hocam. Geçmiş olsun. Bence eğer taahhüt bitmesine çok fazla kalmamışsa cayma bedelini ödeyip diğer ISS'lere yönelmeniz iyi olacaktır.
 

Hakan Ö.

Öğrenci
Katılım
1 Haziran 2024
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
14
Puanları
8
Taahhütünüz biter bitmez ayrılın hocam o firmadan. :oops:
 

Penetrator God

Doçent
Katılım
14 Ocak 2020
Mesajlar
901
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
541
Puanları
93
Yaş
26
İsminde bile hayır yok zaten. Çok mu aradın.
 

mychar276

Müdavim
Müdavim
Katılım
17 Mayıs 2016
Mesajlar
3,043
Çözümler
5
Reaksiyon puanı
3,219
Puanları
358
Bence taahhütünüzün sonunu bile beklemeyin. Birkaç farklı zamandan hız testi yaparak ekran görüntüsü alın ve tüketici hakem heyetine gidin. Eğer vaat edilen servisi veremediklerini gösterirsen taahhüt zorunluluğu ortadan kalkacaktır. Hatta belki iade bile alabilirsin.
 

thruthreign

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
3 Aralık 2006
Mesajlar
23,089
Reaksiyon puanı
159
Puanları
7,243
Yaş
41
şu servis sağlayıcılarına neden bulaşıyorsunuz yahu?
 
Üst