Soru Hizmet alamadığım Telekom ne yapabilirim?

Bu konuyu okuyanlar

RobinsonC

Öğrenci
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
59
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Merhaba arkadaşlar şirket telefonumuz ve internetimiz 1 haftadan beti yok Telekom'u aradığım da genel bir çalışma var şu saatte düzelecek deyip 1 haftadır oyalıyor. En ufak bir düzelme yok hem telefon hem de interneti kullanamıyoruz. Bende durumu BTK'ya yazdım Telekom'un BTK'ya verdiği cevap aynen şu;

sayın yetkili,

İletmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

Xxxx hizmet numaralı internet aboneliğinize ait talebinize istinaden gerekli kontroller sağlanmış olup, paylaştığınız adreste kablo kaynaklı arıza olması sebebiyle internet hizmeti verilemediği tespit edilmiştir. Size hizmet vermeye devam edebilmek için yapılan arıza çözüm çalışmalarının 2023 Temmuz ayı sonuna kadar tamamlanmasını öngörüyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Kullanmakta olduğunuz aboneliğinizin kurumsal abonelik statüsünde bulunması nedeniyle iadenin sağlanabilmesi için tarafımıza iade faturası iletmeniz gerekmektedir. 18.06.2023 tarihinden itibaren internet erişim hizmetinden yararlanamadığınız günlere ait 2023 Haziran dönem faturanız tahakkuk ettikten sonra iade işlemleri için şirketimize başvuruda bulunabileceğini belirtmek isteriz.

Saygılarımızla.


İşlerimiz aksadı sonuç kullanmadığımız ayların iadesini istemiyorum konuşacak bir muhatap bile bulamıyorum. Çözüm olarak geçici 4G modem verseler yine sorun etmem ama gelen cevap bu konuşabildiğim tek kişi müşteri hizmetleri nasıl bir ol izleyebilirim arkadaşlar bu durumda,
 

Son mesajlar

Üst