Tüketici Hakem Heyeti

orhanpolat

Asistan
Katılım
18 Mayıs 2013
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
26/12/2016 tarihinde telefonumu servise vermiştim...17/01/2017 tarihinde 20 iş günü dolmasına rağmen telefonum tamir edilmedi...hem teknik servis ile hem de samsung ile irtibata geçip bedel iadesi talep ettiğimi ilettim...fakat benim talebimi dikkate almayıp yanlış hatırlamıyorsam 20/01/2017 tarihi gibi telefonu kendi kafalarına göre değişime aldılar...değişim onayı geldikten sonra telefon 28/01/2017 tarihinde teknik servise ulaştı...ben de dün yani 30/01/2017 tarihinde telefonu almaya gittim ve kutuyu açtığımda telefonun her iki yanında da ezikler ve darbeler vardı...telefonu almayacağımı teknik servis personeline bildirdim ve tutanak tutarak personele de imzalattırdım...ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurarak bedel iadesi talep edeceğim...böyle bir olay başına gelen varsa şikayeti samsunga mı yoksa teknik servise mi yapmam konusunda yardımcı olabilir mi ? bir de telefonu vodafone dan faturaya ek almıştım benim için bir sıkıntı teşkil eder mi ?? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
 

fragger

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
293
26/12/2016 tarihinde telefonumu servise vermiştim...17/01/2017 tarihinde 20 iş günü dolmasına rağmen telefonum tamir edilmedi...hem teknik servis ile hem de samsung ile irtibata geçip bedel iadesi talep ettiğimi ilettim...fakat benim talebimi dikkate almayıp yanlış hatırlamıyorsam 20/01/2017 tarihi gibi telefonu kendi kafalarına göre değişime aldılar...değişim onayı geldikten sonra telefon 28/01/2017 tarihinde teknik servise ulaştı...ben de dün yani 30/01/2017 tarihinde telefonu almaya gittim ve kutuyu açtığımda telefonun her iki yanında da ezikler ve darbeler vardı...telefonu almayacağımı teknik servis personeline bildirdim ve tutanak tutarak personele de imzalattırdım...ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurarak bedel iadesi talep edeceğim...böyle bir olay başına gelen varsa şikayeti samsunga mı yoksa teknik servise mi yapmam konusunda yardımcı olabilir mi ? bir de telefonu vodafone dan faturaya ek almıştım benim için bir sıkıntı teşkil eder mi ?? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Merhaba,

THH' ye şikayet başvurduğunuzda servisi şikayet ettiğinizde otomatik olarak Samsung'u şikayet etmiş sayılırsınız, yalnız THH'ye başvuruda doğrudan Samsung firmasını şikayette bulunarak cihazın yetkili serviste ki, Gümrük ve Ticaret bakanlığının yasasına göre Maximum 20 iş günü olan onarım süresinin geçtiğini ve değişim talebininizi onaylamadıklarını fakat daha sonrasında değişim onayı çıktığını, yeni cihazı aldığınızda ise hasarlı olduğunu ve tutanak imzalattığınızı bildirip tutanağıda teslim ederseniz THH'den lehinize sonuç çıkacaktır.
 

orhanpolat

Asistan
Katılım
18 Mayıs 2013
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Merhaba,

THH' ye şikayet başvurduğunuzda servisi şikayet ettiğinizde otomatik olarak Samsung'u şikayet etmiş sayılırsınız, yalnız THH'ye başvuruda doğrudan Samsung firmasını şikayette bulunarak cihazın yetkili serviste ki, Gümrük ve Ticaret bakanlığının yasasına göre Maximum 20 iş günü olan onarım süresinin geçtiğini ve değişim talebininizi onaylamadıklarını fakat daha sonrasında değişim onayı çıktığını, yeni cihazı aldığınızda ise hasarlı olduğunu ve tutanak imzalattığınızı bildirip tutanağıda teslim ederseniz THH'den lehinize sonuç çıkacaktır.
olayı her şeyi ile anlatıp tutanağı da ekleyerek başvuracağım evet teşekkürler verdiğiniz bilgiler için
 

emir_kr

Asistan
Katılım
5 Temmuz 2015
Mesajlar
111
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
26/12/2016 tarihinde telefonumu servise vermiştim...17/01/2017 tarihinde 20 iş günü dolmasına rağmen telefonum tamir edilmedi...hem teknik servis ile hem de samsung ile irtibata geçip bedel iadesi talep ettiğimi ilettim...fakat benim talebimi dikkate almayıp yanlış hatırlamıyorsam 20/01/2017 tarihi gibi telefonu kendi kafalarına göre değişime aldılar...değişim onayı geldikten sonra telefon 28/01/2017 tarihinde teknik servise ulaştı...ben de dün yani 30/01/2017 tarihinde telefonu almaya gittim ve kutuyu açtığımda telefonun her iki yanında da ezikler ve darbeler vardı...telefonu almayacağımı teknik servis personeline bildirdim ve tutanak tutarak personele de imzalattırdım...ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurarak bedel iadesi talep edeceğim...böyle bir olay başına gelen varsa şikayeti samsunga mı yoksa teknik servise mi yapmam konusunda yardımcı olabilir mi ? bir de telefonu vodafone dan faturaya ek almıştım benim için bir sıkıntı teşkil eder mi ?? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
Cihazın faturası vodafone tarafindan kesildiyese sanırım vodafone ye dava açıcaksın. Vodafonede parayı onlardan tahsil edicek
 

fragger

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
293
Cihazın faturası vodafone tarafindan kesildiyese sanırım vodafone ye dava açıcaksın. Vodafonede parayı onlardan tahsil edicek

Vodafone'ye şikayette bulunursa uğraşacaktır, sorun samsung yetkili servisi tarafından maximum onarım süresini aşmasıyla başlamaktadır bu durumla ilgili Samsung firmasını şikayette bulunması gerekir.
 
Son düzenleme:

FK5896

Asistan
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
128
Reaksiyon puanı
22
Puanları
18
Nereden aldıysan orayı şikayet et. Zaten onlarda söylerler. Dilekçeyi ayrıntılı ve güzel bir şekilde yazmalısın..
 

orhanpolat

Asistan
Katılım
18 Mayıs 2013
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
19
Puanları
18
Nereden aldıysan orayı şikayet et. Zaten onlarda söylerler. Dilekçeyi ayrıntılı ve güzel bir şekilde yazmalısın..
dilekçeyi sağlam bir şekilde hazırlarım da vodafone u mu şikayet etmem lazım sizce ?
 

onur0606

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Konum
ankara
merhaba pazartesi gunu teknosadan telefon aldım eve gıttıgımde cıf dokunarak ekran acmasında problem oldugunu fark ettım salı gunu gerı goturdum ne degısım ne ıade kabul ettıler hatta yandakı dugmeden de ekranın acılacagını soyledıler.. servıse gondereceklerını soyledıler ben de dun aldıgım tel bozuk cıktı servısınızın kararını bekleyemem baska telefonum yok ben ne kullanacagım dun telefonu alıyorum bozuk cıkıyo getırıyorum servıse gonderecegız dıyorsunuz dedım dedım. dava ac dediler ve carsamba gunu tuketıcı hakem heyetıne basvurdum teknosada bana yapılanları ve telın bozuk cıktıgı halde ıadesının kabul olmadıgını sorunun cozulmesınınıstedım bana emın konustular sızce sonuc ne olur
 

fragger

Müdavim
Müdavim
Katılım
21 Ekim 2016
Mesajlar
9,543
Reaksiyon puanı
3,061
Puanları
293
merhaba pazartesi gunu teknosadan telefon aldım eve gıttıgımde cıf dokunarak ekran acmasında problem oldugunu fark ettım salı gunu gerı goturdum ne degısım ne ıade kabul ettıler hatta yandakı dugmeden de ekranın acılacagını soyledıler.. servıse gondereceklerını soyledıler ben de dun aldıgım tel bozuk cıktı servısınızın kararını bekleyemem baska telefonum yok ben ne kullanacagım dun telefonu alıyorum bozuk cıkıyo getırıyorum servıse gonderecegız dıyorsunuz dedım dedım. dava ac dediler ve carsamba gunu tuketıcı hakem heyetıne basvurdum teknosada bana yapılanları ve telın bozuk cıktıgı halde ıadesının kabul olmadıgını sorunun cozulmesınınıstedım bana emın konustular sızce sonuc ne olur

Merhaba,

Gümrük ve Ticaret bakanlığı Garanti kapsamı ve tüketici hakları gereğince, Satıcı firmadan alınan cihazın iş günü içerisinde iade işlemlerinizi yapabilirsiniz, yapılmadığı takdirde THH'ye bu konu hakkında bilgi olduğunuzu cihazın arıza çıkmasıyla birlikte satıcı firmaya giderek koşulsuz şartsız cihaz değişim/iade talebinizi ilettiğinizi fakat kabul edilmediğini servise gitmesi gerektiği bilgisini aldığınızı bildirerek Satıcı Firmanıza şikayette bulunursanız size yardımcı olacaklaktır.
 

onur0606

Öğrenci
Katılım
1 Şubat 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
31
Konum
ankara
Merhaba,

Gümrük ve Ticaret bakanlığı Garanti kapsamı ve tüketici hakları gereğince, Satıcı firmadan alınan cihazın iş günü içerisinde iade işlemlerinizi yapabilirsiniz, yapılmadığı takdirde THH'ye bu konu hakkında bilgi olduğunuzu cihazın arıza çıkmasıyla birlikte satıcı firmaya giderek koşulsuz şartsız cihaz değişim/iade talebinizi ilettiğinizi fakat kabul edilmediğini servise gitmesi gerektiği bilgisini aldığınızı bildirerek Satıcı Firmanıza şikayette bulunursanız size yardımcı olacaklaktır.
--- Gönderi Güncellendi ---
Merhaba,

Gümrük ve Ticaret bakanlığı Garanti kapsamı ve tüketici hakları gereğince, Satıcı firmadan alınan cihazın iş günü içerisinde iade işlemlerinizi yapabilirsiniz, yapılmadığı takdirde THH'ye bu konu hakkında bilgi olduğunuzu cihazın arıza çıkmasıyla birlikte satıcı firmaya giderek koşulsuz şartsız cihaz değişim/iade talebinizi ilettiğinizi fakat kabul edilmediğini servise gitmesi gerektiği bilgisini aldığınızı bildirerek Satıcı Firmanıza şikayette bulunursanız size yardımcı olacaklaktır.
yani ben 30.01 tarihşnde aldım. 31.01 tarihinde arızalı dıye goturdum yine de bu gumruk ve tıcaret bakanlıgı garanti kapsamina gore iadenin kabul edilmesi mi gerekiyordu. iş gununden kastınız telefon aldıgım gun mu yoksa o haftanın içi mi
 
Üst