orhanpolat
Asistan
- Katılım
- 18 Mayıs 2013
- Mesajlar
- 123
- Reaksiyon puanı
- 19
- Puanları
- 18
26/12/2016 tarihinde telefonumu servise vermiştim...17/01/2017 tarihinde 20 iş günü dolmasına rağmen telefonum tamir edilmedi...hem teknik servis ile hem de samsung ile irtibata geçip bedel iadesi talep ettiğimi ilettim...fakat benim talebimi dikkate almayıp yanlış hatırlamıyorsam 20/01/2017 tarihi gibi telefonu kendi kafalarına göre değişime aldılar...değişim onayı geldikten sonra telefon 28/01/2017 tarihinde teknik servise ulaştı...ben de dün yani 30/01/2017 tarihinde telefonu almaya gittim ve kutuyu açtığımda telefonun her iki yanında da ezikler ve darbeler vardı...telefonu almayacağımı teknik servis personeline bildirdim ve tutanak tutarak personele de imzalattırdım...ben şimdi tüketici hakem heyetine başvurarak bedel iadesi talep edeceğim...böyle bir olay başına gelen varsa şikayeti samsunga mı yoksa teknik servise mi yapmam konusunda yardımcı olabilir mi ? bir de telefonu vodafone dan faturaya ek almıştım benim için bir sıkıntı teşkil eder mi ?? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...