acabuco4
Profesör
- Katılım
- 26 Ekim 2008
- Mesajlar
- 4,007
- Reaksiyon puanı
- 24
- Puanları
- 218
Arkadaşlar malum ülkemizde internet konusunda ttnet e mecburuz,alternatifler olduğu halde onlarda ttnet altyapısı kullandığı için diğer alternatifleri kullanmak çözüm olmuyor.Bu konuyu açma amacıma geliyim şimdide.
Son 1 haftadır çektiğim ızdırabı kısaca özetliyim sizlere.İnternetimde son 1 haftadır kopmalar yaşıyorum öğlen 12:00 gece 12:00 saatleri arasında.1haftada 4 kere ağrıza kaydı vermeme rağmen bir çözüme ulaşılamıyor,kafayı yemek üzereyim.Arıza kaydı verdiğim günün ertesi günü ttnet e telefon açıp iletişime geçiyorum oparatörlerle,ve her seferinde ayrı bir sorun olduğunu ama sorunun çözdüldüğünü söylüyorlar.2 kez santrelde sorun var denildi,ama sorunun çözüldüğünü söylediler 2sindede ama sorun çözülmemişti.1kere apartmandaki kablolarda sorun olduğu söylendi.Yaklaşık 10 dakika öncede 4.arıza kaydımı verdim.Bakalım ertesi gün ne yalan söylüyecekler.İşin komik yanı bu ttnetdeki oparatörler pc konusunda bilgisi olmuyan kişileri iyice suistimal ediyorlar.Yok sorun sizden,bizde sorun yok falan filan,sorun onlarda olduğu halde sorunu tüketicinin üzerine atmaya çalışıp sorunları baştan sağıyorlar,ve tüketicide aldığı hizmetten memnun kalmıyor.
Şimdi size soruyorum ben ne yapmalıyım? Sorunun ttnetden olduğunu biliyorum,ama sorunumu çözmüyorlar yada çözemiyorlar,ben 49 ytl niye veriyorum internete? helede kullanamadığım bir internete? Ttnet oparatörleri telefon açtığımda ilk başta arıza kaydı verip hemen kapattılar,sonra 2.açışımda biraz uzattım konuyu yok öle böle bilgi verdiler birazcık sonra yine başlarından savdılar,3.açışımda kalite kontrolmü öle bişey içinde kayıt verdiler arıza kaydı ve kalite kaydımı öle bişe işte,en son telefon açtığımda yani 10 dakka önce eğer sorununuz bu seferde çözülmezse iletisim@ttmail.com a eposta atarak yetkililerin sorununuza çözüm bulmadığını belirtmeniz gerektiğini söylediler.merak ettiğim konu bir dahaki açışımda ne dicekler her açışımda yeni birşeyler söylüyorlar.
Konuyu çok uzattım farkındayım ama inanın kontrolden çıktım bu yazıyı yazarken bile netten düşüyorum,şimdi lütfen ama lütfen sizden bi çözüm bekliyorum
Bizim yardım almamız için ilaki bi yetkili tanıdığımızınmı olması gerekli?
Bu arada sorunun benden olma imkanı yok,gerekli herşeyi yaptım..
1-)Modemim yepyeni Linksys marka modem
2-)Modem yeni olduğu halde sorun bende olabilir diye modemi arkadaşta denedik sorun çıkmadı
3-)Pc yi güvenli kipte açıp,kaspersky,nod32,superantispyware,spy bot,a-squared-spyware terminator,malwarebytes anti malware,ad-aware gibi yazılımlarla tarattım ama sistem temiz
4-)splitter ı değiştirdim
5-)Kabloları kontrol ettim sorun yok
Acaba Istanbul,bahçelievlerde oturupta internetinde kopma yaşıyan arkadaşlar varmı? yoksa sorun sadece bendemi?
Son 1 haftadır çektiğim ızdırabı kısaca özetliyim sizlere.İnternetimde son 1 haftadır kopmalar yaşıyorum öğlen 12:00 gece 12:00 saatleri arasında.1haftada 4 kere ağrıza kaydı vermeme rağmen bir çözüme ulaşılamıyor,kafayı yemek üzereyim.Arıza kaydı verdiğim günün ertesi günü ttnet e telefon açıp iletişime geçiyorum oparatörlerle,ve her seferinde ayrı bir sorun olduğunu ama sorunun çözdüldüğünü söylüyorlar.2 kez santrelde sorun var denildi,ama sorunun çözüldüğünü söylediler 2sindede ama sorun çözülmemişti.1kere apartmandaki kablolarda sorun olduğu söylendi.Yaklaşık 10 dakika öncede 4.arıza kaydımı verdim.Bakalım ertesi gün ne yalan söylüyecekler.İşin komik yanı bu ttnetdeki oparatörler pc konusunda bilgisi olmuyan kişileri iyice suistimal ediyorlar.Yok sorun sizden,bizde sorun yok falan filan,sorun onlarda olduğu halde sorunu tüketicinin üzerine atmaya çalışıp sorunları baştan sağıyorlar,ve tüketicide aldığı hizmetten memnun kalmıyor.
Şimdi size soruyorum ben ne yapmalıyım? Sorunun ttnetden olduğunu biliyorum,ama sorunumu çözmüyorlar yada çözemiyorlar,ben 49 ytl niye veriyorum internete? helede kullanamadığım bir internete? Ttnet oparatörleri telefon açtığımda ilk başta arıza kaydı verip hemen kapattılar,sonra 2.açışımda biraz uzattım konuyu yok öle böle bilgi verdiler birazcık sonra yine başlarından savdılar,3.açışımda kalite kontrolmü öle bişey içinde kayıt verdiler arıza kaydı ve kalite kaydımı öle bişe işte,en son telefon açtığımda yani 10 dakka önce eğer sorununuz bu seferde çözülmezse iletisim@ttmail.com a eposta atarak yetkililerin sorununuza çözüm bulmadığını belirtmeniz gerektiğini söylediler.merak ettiğim konu bir dahaki açışımda ne dicekler her açışımda yeni birşeyler söylüyorlar.
Konuyu çok uzattım farkındayım ama inanın kontrolden çıktım bu yazıyı yazarken bile netten düşüyorum,şimdi lütfen ama lütfen sizden bi çözüm bekliyorum

Bu arada sorunun benden olma imkanı yok,gerekli herşeyi yaptım..
1-)Modemim yepyeni Linksys marka modem
2-)Modem yeni olduğu halde sorun bende olabilir diye modemi arkadaşta denedik sorun çıkmadı
3-)Pc yi güvenli kipte açıp,kaspersky,nod32,superantispyware,spy bot,a-squared-spyware terminator,malwarebytes anti malware,ad-aware gibi yazılımlarla tarattım ama sistem temiz
4-)splitter ı değiştirdim
5-)Kabloları kontrol ettim sorun yok
Acaba Istanbul,bahçelievlerde oturupta internetinde kopma yaşıyan arkadaşlar varmı? yoksa sorun sadece bendemi?