Ttnet bilmiyor :/

offi987

Öğrenci
Katılım
13 Mart 2014
Mesajlar
37
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar 1,5 haftdaan beri arıyorum hep aynı şey arıza kaydı oluşturuyorlar biz ulaşıcaz diyorlar telekom geliyor sıkıntı var diyor bekliyorum yapılır diye yapılmıyor arıza kaydı oluşturuyorum bina kutusunda bozukluk var diyorlar gelin yapın ozaman diyorum ses soluk vermiyorlar 7 mbps aldıgım netimi 2 ye düşürdüler lanet olsun sık sık kopmalar video diye bişey açamıyorum adam diyorki 2 mbps iyi neyine yetmiyor online oyun diye bişey oynayamaıyorum sıkıldım artık aramaktan 2-3 gün daha bekleyip tekrar arıcam eger sonuç alamassam tüketici haklarına gidicem.
 

clients

Müdavim
Müdavim
Katılım
25 Ağustos 2010
Mesajlar
3,082
Reaksiyon puanı
36
Puanları
228
Elektrikci cagırıp telefon kofrasına baktıracaksın ptt onla ilgilenmez o kısm senin sorunun
 

Lazzz

Müdavim
Müdavim
Katılım
15 Şubat 2014
Mesajlar
16,707
Reaksiyon puanı
3,278
Puanları
293
Hocam git telefon hat kablosu al çek :D bu işlerden anlıyorsan.Bir tanıdığımında öyle sorunları vardı gittik kablo aldık ben normal oalrak sokaktakı ptt kutusundan çektim sorunsuz kulanıyorlar 1 yıl oldu :D
 

MasterFather

Müdavim
Müdavim
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
4,294
Reaksiyon puanı
59
Puanları
228
Arkadaşlar 1,5 haftdaan beri arıyorum hep aynı şey arıza kaydı oluşturuyorlar biz ulaşıcaz diyorlar telekom geliyor sıkıntı var diyor bekliyorum yapılır diye yapılmıyor arıza kaydı oluşturuyorum bina kutusunda bozukluk var diyorlar .

bunu izle.:)
[video=youtube;mUv263GEt7Y]https://www.youtube.com/watch?v=mUv263GEt7Y[/video]
 

SerdarGokcen

Asistan
Katılım
7 Nisan 2012
Mesajlar
400
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Yapacağın tek şey şu: Turk Telekom genel müdürlüğe gideceksin, Network dairesine çıkacaksın. Şikayetini ordan halledeceksin. Öyle bir düzeltiyorlar ki...

Bizim santral değişecek. Parçalar geldiğinde değiştirilecek. Santralin firmware güncellemeleri yapıldı ama sorun devam etti. Onlarda donanım değiştirecekler...
 
Üst