TTNET AŞ'nin Hizmet Kalitesi Yükümlülüklerini Yerine Getirmediğine İlişkin Duyuru

Qbilay

Asistan
Katılım
25 Nisan 2008
Mesajlar
302
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği uyarınca, elektronik haberleşme sektöründe faaliyet gösteren belirli işletmeciler tarafından üçer aylık dönemler itibariyle çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin hizmet kalitesi raporları Kurumumuza iletilmektedir.Bu kapsamda, 2013 yılının birinci ceyrek dönemine yönelik olarak Kurumumuza gönderilen çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin hizmet kalitesi raporları incelenmiş olup, 21/10/2013 tarihli ve 2013/DK-THD/560 sayılı Kurul Kararı ile, 2013 yılının birinci çeyrek döneminde 28,5 saat ile, 24 saatlik tüketici şikayetleri çözüm süresi hedef değerini sağlayamadığı tespit edilen TTNET AŞ'nin uyarılması ve söz konusu işletmecinin ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması hususuna karar verilmiştir.

Kaynak : BTK
 

MasterFather

Müdavim
Müdavim
Katılım
10 Aralık 2006
Mesajlar
4,294
Reaksiyon puanı
59
Puanları
228
Günaydın.BTK.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

niye para cezası yok.ya da herhangi bir yaptırım.ödül gibi ceza.

zaten bu ttnet reklam versin.benim saf milletim de inansın.
 
Üst