Qbilay
Asistan
- Katılım
- 25 Nisan 2008
- Mesajlar
- 302
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 18
Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği uyarınca, elektronik haberleşme sektöründe faaliyet gösteren belirli işletmeciler tarafından üçer aylık dönemler itibariyle çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin hizmet kalitesi raporları Kurumumuza iletilmektedir.Bu kapsamda, 2013 yılının birinci ceyrek dönemine yönelik olarak Kurumumuza gönderilen çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin hizmet kalitesi raporları incelenmiş olup, 21/10/2013 tarihli ve 2013/DK-THD/560 sayılı Kurul Kararı ile, 2013 yılının birinci çeyrek döneminde 28,5 saat ile, 24 saatlik tüketici şikayetleri çözüm süresi hedef değerini sağlayamadığı tespit edilen TTNET AŞ'nin uyarılması ve söz konusu işletmecinin ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması hususuna karar verilmiştir.
Kaynak : BTK
Kaynak : BTK