TTNet ADSL Fatura

bilisimwap

Cezalı
Cezalı
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Merhabalar,
Hizmet numaram 1896020659 Başvuru Tarihi 31 /03 /2011 - 14:07 fatura dönemi 01.04.2011 bir günlük fatura daha bir ay dolmadı son dönem faturam 53,00 TL
müşteri hizmetlerinin mantıklı açıklaması nisan ayı başlar başlamaz kullanmadığın hizmetin bedelini peşin alıyoruz
eğer 31 mart değilde 1 nisanda abonelik başlasaydı mayısta fatura kesilecekti ozaman 2 aylık fatura bedeli ödeneceğini belirtti
Ben adsl internet erişimi dışında birde türkcell 3 G internet hizmeti kullanıyorum türkcellde hizmeti kullandıktan sonra faturamı
ödüyorum TTnet internet erişiminde neden hizmeti kullanmadan önce faturayı ödüyorum müşteri hizmetleri buna BTk karar verdiğini söyledi işleyiş gerçekten bu şekildemidir
yoksa müşteri hizmetleri yanlış bilgilendirmemi yapıyor
https://www.btk.gov.tr/Tuketici/tuketici_sikayet/bireyseltuketicisikayet.asp linkten BTK biriminede ilgili şikayetimi belirttim Sizlerde Aydınlatırsanız memnun olurum teşekkürler
 

michuozawa

Guru
Emektar
Müdavim
Katılım
6 Ağustos 2008
Mesajlar
20,603
Reaksiyon puanı
493
Puanları
263
tavsiyem,öncelikle hizmet numaranızı kaldırın
 

technomind

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
228
Herhangi bir kampanyadan mı yararlandınız? Sözleşmenizi incelemenizi öneririm, orda bu şekilde peşin alınır diye bir hüküm varsa yapıcak pek birşey yok. Ama yoksa hakkınızı arayabilirsiniz. Sonuçta tükenen bir madde değil bu internet ücretin peşin alınmasının bir mantığı yok.
 

bilisimwap

Cezalı
Cezalı
Katılım
1 Ekim 2008
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
BTK 'nın bana yollamış olduğu cevap

Sayın İlgili,
Tüketici şikayetiniz İncelenmiştir.
Şikayetiniz ile ilgili olarak öncelikle Abonelik Sözleşmesi imzalayarak hizmet aldığınız işletmecinize müracaat etmeniz gerekmektedir. Müracaatınıza rağmen şikayetinizin devam etmesi halinde Kurumumuz ile birlikte, işletmeci ile imzaladığınız "Abonelik Sözleşmesi"nde belirtilen ihtilaf halinde başvurulacak merciilere ya da 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde (parasal sınır 2011 yılı için 1.031,87 TL) Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri ve/veya Tüketici Mahkemelerine başvuruda bulunulmasının mümkün olabileceği değerlendirilmektedir.
Kurumumuz düzenlemelerine aykırı bir husus bulunması durumunda belgelerle birlikte Kurumumuza müracaat edebilirsiniz.
Bilgilerinizi rica ederiz.

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Basın ve Tüketiciler ile İlişkiler Müşavirliği
 
Üst