Toshiba yaptı yapıcağını!!

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar öncelikle şöyle başlıyım toshibadan bi laptop aldim aldığım gün ekranda hatrı sayılır bir pixel hatası verdi ve ertesi gün garantinin yolunu tutum garantite tamiri yapıldıktan sonra aldığımda klavyenin bozuk olduğunu gördüm ki vermeden önce çalışıyordu bir süre sonra klavye için yeniden servise gittim klavyeyi yenilediler ısınma sorunu içinde 52tl para bayıldım ve sonrasında olan oldu.. fanla oynamışlar fan sürekli çalışıyor bundan kaynaklı olarak pc power tuşuna basıp admin girişi yapılan yere kadarki alanda 15sn içinde kapanmaya başladı sonrasında bi darbede windowstan mavi ekran sorunu pc hic bi sekilde açılmamaya başladı sistemi geri yükleme imaj yükleme yapamadım çünki pc sürekli kapanıyordu format dahi atmak imkansız sonrasında pcyi istanbula servise gönderdim (bundan önceki verdiğim servis samsun thos. rota yetkili servisi) istanbuldan bugun döndüler pcnin ana kartı değişicek, değişek ama bomba farkı garantinin bitmesine henüz 2-3 ay var fakat bana garantinin 6.ayda bittiğini ve anakartın parası olan 763tlyi benden talep ettiler..makbuzunu bulamadım yeniden çıkartmaya uğraşıyorum şimdi ben böyle bir servis şekli görmedim yaşamadım toshibayı şu zamana kadar överdim ama artik benim için bitmiştir..almayı düşünenler birdaha düşünsünler..aralarda küfür edicektim form yöneticilerine ayıp olmasın diye atladım:cursing:
 

mennes

Asistan
Katılım
29 Mayıs 2012
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
:D vay be Toshiba'nın yaptığına bak
Geçmiş olsun
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
7,841
Reaksiyon puanı
31
Puanları
228
Senin başına gelenler pişmiş tavuktan farksız hocam şanssızlığında böylesi umarım herşeyi yoluna koyabilirsin :)
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
allah allah... bence ordaki tamirciler acemiydi.. sen toshibanın üst makamına git bence. olmadı direk internetten ana merkezine yaz. bence toshiba gibi firma böyle bişe yapmaz. senin talihsizliğin burdaki servisciler. yani toshiba merkezin haberi olsa inan bu değişir.
 

erhandenizz

Doçent
Katılım
28 Şubat 2009
Mesajlar
621
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
yazılanlardan anladığım kadarıyla bunlar 24-3 = 21 ay zarfında mı oldu ?
 

EnverYigit

Profesör
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
1,540
Reaksiyon puanı
11
Puanları
218
arkadaşlar öncelikle şöyle başlıyım toshibadan bi laptop aldim aldığım gün ekranda hatrı sayılır bir pixel hatası verdi ve ertesi gün garantinin yolunu tutum garantite tamiri yapıldıktan sonra aldığımda klavyenin bozuk olduğunu gördüm ki vermeden önce çalışıyordu bir süre sonra klavye için yeniden servise gittim klavyeyi yenilediler ısınma sorunu içinde 52tl para bayıldım ve sonrasında olan oldu.. fanla oynamışlar fan sürekli çalışıyor bundan kaynaklı olarak pc power tuşuna basıp admin girişi yapılan yere kadarki alanda 15sn içinde kapanmaya başladı sonrasında bi darbede windowstan mavi ekran sorunu pc hic bi sekilde açılmamaya başladı sistemi geri yükleme imaj yükleme yapamadım çünki pc sürekli kapanıyordu format dahi atmak imkansız sonrasında pcyi istanbula servise gönderdim (bundan önceki verdiğim servis samsun thos. rota yetkili servisi) istanbuldan bugun döndüler pcnin ana kartı değişicek, değişek ama bomba farkı garantinin bitmesine henüz 2-3 ay var fakat bana garantinin 6.ayda bittiğini ve anakartın parası olan 763tlyi benden talep ettiler..makbuzunu bulamadım yeniden çıkartmaya uğraşıyorum şimdi ben böyle bir servis şekli görmedim yaşamadım toshibayı şu zamana kadar överdim ama artik benim için bitmiştir..almayı düşünenler birdaha düşünsünler..aralarda küfür edicektim form yöneticilerine ayıp olmasın diye atladım:cursing:

Satın aldığın yerden faturanın fotokopisini alabilirsin. 10 yıl saklama zorunluluğu var faturaları..
 

ByBerk

Profesör
Katılım
28 Mayıs 2011
Mesajlar
1,182
Reaksiyon puanı
3
Puanları
218
burdan tüm servislere özellikle casper toshiba hepiniz canı cehenneme :D umarım bu küfür olarak kabul edilmez

banada casper saolsun çok uğraştırdı
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
eğer garanti olarak sorun yaşamaz istemiyorsanız acer-samsung ve asus markalarından şaşmayın sebebi Türkiye de direk teknik servisi var ve anında işleme alınıyor :) garantiye gönderdiğim hiç bir cihaz 1 haftadan geç gelmedi :)

toshiba mağduru arkadaşa gelecek olursak o kadar masraf çıkmaması lazım anakart zaten 350 bilemedin en fazla 400 tl bunlar nasıl o fiyatı çıkarmışlar anlamadım :D ayrıca laptop tamiri yapan sayılı merkezler var ve taş çatlasa 200 tl masraf ile çip değişimine kadar müdehalede bulunabiliyorlar :) ben senelerdir çalışıyorum bi firmayla çok memnunum ps3 bile gönderdik yaptılar sağolsunlar :D
 

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
''Urununuzun garanti kapsami disindaki islemlerinin bedeli 734,32 TL. Detaylara dair 2123406080 nolu telefondan cagri merkezimiz ile temasa gecmenizi rica ederiz.''

Bu da gönderdikleri msj.. Işin bir diğer ilginç kısmı kargoya para almadılar, normalde garanti kapsamı dışındaki üründen para alırlar kargoda... Aradığımda da garantinin 6. Ayın 6sında bittiğini söylediler devam ediyo olmasına rağmen..
 

Ayd

Asistan
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Türkiyede TNB gibi adi bi kuruluş yapıyorsa Toshiba servisliğini; Toshiba laptop alınmaz. Ben bunu bilir bunu söylerim..
 

mennes

Asistan
Katılım
29 Mayıs 2012
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
eğer garanti olarak sorun yaşamaz istemiyorsanız acer-samsung ve asus markalarından şaşmayın sebebi Türkiye de direk teknik servisi var ve anında işleme alınıyor :) garantiye gönderdiğim hiç bir cihaz 1 haftadan geç gelmedi :)

toshiba mağduru arkadaşa gelecek olursak o kadar masraf çıkmaması lazım anakart zaten 350 bilemedin en fazla 400 tl bunlar nasıl o fiyatı çıkarmışlar anlamadım :D ayrıca laptop tamiri yapan sayılı merkezler var ve taş çatlasa 200 tl masraf ile çip değişimine kadar müdehalede bulunabiliyorlar :) ben senelerdir çalışıyorum bi firmayla çok memnunum ps3 bile gönderdik yaptılar sağolsunlar :D

herşey tamamda nasıl acer'i de eklersin oraya ya daha 1 sene garantisi olan notebook umu yolladım garantiye üstelik ilk aldığım günden beri usblerden 2si çalışmıyordu 1 sene sonra yollarım vb geçiştirdim en sonunda yolladığımda tam 6 ay uğraştırdılar 1. ayın bitiminde iletişime geçmeye çalıştım daha sonra nerdeyse hergün türlü türlü mesajlarla ulaşmaya çalıştım hep anlamsız cevaplar oyalamalar en son mahkemeye verecekken 6. ayda paramı geri verdiler direk gittim vaio aldım ne garantide problemi var ne çalışmasında
 

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
herşey tamamda nasıl acer'i de eklersin oraya ya daha 1 sene garantisi olan notebook umu yolladım garantiye üstelik ilk aldığım günden beri usblerden 2si çalışmıyordu 1 sene sonra yollarım vb geçiştirdim en sonunda yolladığımda tam 6 ay uğraştırdılar 1. ayın bitiminde iletişime geçmeye çalıştım daha sonra nerdeyse hergün türlü türlü mesajlarla ulaşmaya çalıştım hep anlamsız cevaplar oyalamalar en son mahkemeye verecekken 6. ayda paramı geri verdiler direk gittim vaio aldım ne garantide problemi var ne çalışmasında

Seninkide iyimis valla bende 6 ay olsa arayıp sesi megafona verdirip o güzel sesli bayandan kulaklığı çıkartıp duyacaklarını üstüne alınmaması gerektiğini sonucta bunun bir kayıt olduğunu söyleyip bütün fantazilerimi anlatmaya başlardım..
 

mennes

Asistan
Katılım
29 Mayıs 2012
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
Seninkide iyimis valla bende 6 ay olsa arayıp sesi megafona verdirip o güzel sesli bayandan kulaklığı çıkartıp duyacaklarını üstüne alınmaması gerektiğini sonucta bunun bir kayıt olduğunu söyleyip bütün fantazilerimi anlatmaya başlardım..

Merak etme bende o bayanın şuanki psikolojisinin benden önceki psikolojisinden çok daha berbat bi durumda olduğunu düşünüyorum
 

Piyonist

Profesör
Katılım
4 Temmuz 2012
Mesajlar
1,453
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
Dostum ben 0 bilgisayara karşıyım. En iyisi toplama. Kulağına küpe olsun iyi bir araştırma yaparak daha uygun fiyata daha üstün özelliklerde bir bilgisayara sahip olabilirsin ama söz konusu laptop olunca topla topla nereye kadar :D Teknoloji birazda şans işi tabii :)

Senin başına gelenler pişmiş tavuktan farksız hocam şanssızlığında böylesi umarım herşeyi yoluna koyabilirsin :)

Tamam da pişmiş tavuğun başına ne gelmiş onu anlamadım :S

yazılanlardan anladığım kadarıyla bunlar 24-3 = 21 ay zarfında mı oldu ?

Abiciğim neyin peşindesin :D

herşey tamamda nasıl acer'i de eklersin oraya ya daha 1 sene garantisi olan notebook umu yolladım garantiye üstelik ilk aldığım günden beri usblerden 2si çalışmıyordu 1 sene sonra yollarım vb geçiştirdim en sonunda yolladığımda tam 6 ay uğraştırdılar 1. ayın bitiminde iletişime geçmeye çalıştım daha sonra nerdeyse hergün türlü türlü mesajlarla ulaşmaya çalıştım hep anlamsız cevaplar oyalamalar en son mahkemeye verecekken 6. ayda paramı geri verdiler direk gittim vaio aldım ne garantide problemi var ne çalışmasında

Oooo desene acer iyiymiş acer almak lazım :D:D
 

mennes

Asistan
Katılım
29 Mayıs 2012
Mesajlar
297
Reaksiyon puanı
1
Puanları
16
[MENTION=279288]Piyonist[/MENTION]
yaa tabi çok iyi acer, kullanırken soğutmak için ıslak havlu kullanırsan ve 6 ay bilgisayarsız yaşayabilirsen 1 sene bedava bilgisayar kullanıyosun tabi 6 ay da uğraşıyosun parayı geri almak için
 

Piyonist

Profesör
Katılım
4 Temmuz 2012
Mesajlar
1,453
Reaksiyon puanı
3
Puanları
0
@Piyonist
yaa tabi çok iyi acer, kullanırken soğutmak için ıslak havlu kullanırsan ve 6 ay bilgisayarsız yaşayabilirsen 1 sene bedava bilgisayar kullanıyosun tabi 6 ay da uğraşıyosun parayı geri almak için

Ya abiciğim bende zaten övmek için yazmadım onu :)
 

firtinax

Asistan
Katılım
31 Aralık 2005
Mesajlar
124
Reaksiyon puanı
7
Puanları
18
Yaş
47
Benim usb-hdd içinde düşmüş diyip garanti dışı bıraktılar...
Toshiba iyi marka ama servisi berbat
 

yigot

Asistan
Katılım
31 Mart 2012
Mesajlar
369
Reaksiyon puanı
5
Puanları
18
Şikayetimvar diye bir site var ordan toshıba ya sıkayetını yaz bırazda sert konus rezıllıklerını kapatmak ıcın bedavaya yenıleyeceklerdır bence ayıplı mal sattınız yapamadınız bozuk sattınız gıttı geldı bozuk cıktı felan de hemen yenılerler :D
 

Dr.Yunus

Asistan
Katılım
5 Şubat 2012
Mesajlar
162
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
laptopu alırken açıp bakmadın mı pekii o hatırı sayılır pixel hatasını evde mi verdi
 

aljoli

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Vallahi toshiba kullanıcısı olarak , toshiba alacak olanlara Allah kolaylık versin.

Benimde laptop'u aldığım ilk gün CD/DVD okuyucusunda problem çıktı,cd'yi takıyorum takıyorum okumuyor.Uzun süre cd kullanmadım üşengeçliğimden dolayı.Götürdüğümde 2 haftada felan almıştım.
 

erhandenizz

Doçent
Katılım
28 Şubat 2009
Mesajlar
621
Reaksiyon puanı
2
Puanları
18
Aynen oyle oldu kardeşim daha 3 ay var bitmesine... Görünen arıza ana kart fature 736tl küsüratınıda yazmış hatta utanmadan!..

aynı hatadan 3 farklı hatadan 4 kez gönderirsen para iadesi veya birebir değişim yapmaları zorunludur.
ayrıca garantiye verdiğin süre toplam garanti süresine eklenir.
mesela garantiye gönderdin 15 gün garantide durdu. 24 Ay + 15 Gün = 24,5 Ay gibi.

Tüketici hakları kararlarını iyice oku. Faturasının nüshasını bulman işini kolaylaştırır. Ama bulamazsan da garanti belgesi ile işlemlerine devam edebilirsin. Hiç sonuç alamamışsan Tüketici Hakem Heyetine git. Onlar seni Tüketici Mahkemesine yönlendirebilir.

Hakkını sonuna kadar ara haklıysan dostum...

Abiciğim neyin peşindesin :D

:D :D
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
Arkadaş kusura bakma ama sonuna kadar haksızsın.Yeni aldığın ürün aynı gün sorun çıkartıyor ve teknik servise götürüyorsun götürsene aldığın yere.kimseyi suçlama
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
herşey tamamda nasıl acer'i de eklersin oraya ya daha 1 sene garantisi olan notebook umu yolladım garantiye üstelik ilk aldığım günden beri usblerden 2si çalışmıyordu 1 sene sonra yollarım vb geçiştirdim en sonunda yolladığımda tam 6 ay uğraştırdılar 1. ayın bitiminde iletişime geçmeye çalıştım daha sonra nerdeyse hergün türlü türlü mesajlarla ulaşmaya çalıştım hep anlamsız cevaplar oyalamalar en son mahkemeye verecekken 6. ayda paramı geri verdiler direk gittim vaio aldım ne garantide problemi var ne çalışmasında

5 senedir herhangi bir sorun yaşamadım ki her ay 10 civarı cihaz gönderiyorum bir çoğu da kullanıcı hatası olduğu halde sorunu çözüyorlar. Siz cihazı aldığınız yere mi götürdünüz yoksa direk yetkili servise mi verdiniz ?
 

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
laptopu alırken açıp bakmadın mı pekii o hatırı sayılır pixel hatasını evde mi verdi

Aynen dediğin gibi oldu birader..serviste arızayı göstermek için gittim ilk açtığımda pixel hatasını vermedi..kapatıp tekrar açtıgimda hatayı verdi..

faturayıda bugün çıkardım servise faksladım idda ettikleri gibi 6. 6sında bitmiyor garanti benim aldığım tarih 9.ayın 29 beyler tarih dolmamış şimdi biz size 1-2 güne kadar dönücez dediler bende memnun olurum dedim.) hakkımı arıcam msjlar duruyo full rezillik..
 

enki_omk

Öğrenci
Katılım
26 Temmuz 2012
Mesajlar
22
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaş kusura bakma ama sonuna kadar haksızsın.Yeni aldığın ürün aynı gün sorun çıkartıyor ve teknik servise götürüyorsun götürsene aldığın yere.kimseyi suçlama

Sanada açıklama yapıyım arkadaşim..ben samsunda okuyorum grafik öğrencisiyim ve pc lazım olduğu bir dönemde ben cihazı muğladan aldım ve samsuna geçtim geçmemle bu sorunla karşılaşmam bir oldu kalkıp geri muğlaya dönemezdim derslerde çabası sende doğrusun ama kaderimize razı olup yaptıralım dedik dedik ama devamında pcnin anasını ağlatan bi servis var ortada buna kaynaklı olarak merkez servisin yaptığı hazmedilir türden değil biz keriz değiliz birader 732tl ne demek..garantisi olduğu halde yok demek bunu başındaki olaya direk bağlayarak biraz abartmışsın bence pixel sorunu almadanda bunlar yaşanılabilirdi sonuçta.. :glare:
 
Üst