enki_omk
Öğrenci
- Katılım
- 26 Temmuz 2012
- Mesajlar
- 22
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 0
arkadaşlar öncelikle şöyle başlıyım toshibadan bi laptop aldim aldığım gün ekranda hatrı sayılır bir pixel hatası verdi ve ertesi gün garantinin yolunu tutum garantite tamiri yapıldıktan sonra aldığımda klavyenin bozuk olduğunu gördüm ki vermeden önce çalışıyordu bir süre sonra klavye için yeniden servise gittim klavyeyi yenilediler ısınma sorunu içinde 52tl para bayıldım ve sonrasında olan oldu.. fanla oynamışlar fan sürekli çalışıyor bundan kaynaklı olarak pc power tuşuna basıp admin girişi yapılan yere kadarki alanda 15sn içinde kapanmaya başladı sonrasında bi darbede windowstan mavi ekran sorunu pc hic bi sekilde açılmamaya başladı sistemi geri yükleme imaj yükleme yapamadım çünki pc sürekli kapanıyordu format dahi atmak imkansız sonrasında pcyi istanbula servise gönderdim (bundan önceki verdiğim servis samsun thos. rota yetkili servisi) istanbuldan bugun döndüler pcnin ana kartı değişicek, değişek ama bomba farkı garantinin bitmesine henüz 2-3 ay var fakat bana garantinin 6.ayda bittiğini ve anakartın parası olan 763tlyi benden talep ettiler..makbuzunu bulamadım yeniden çıkartmaya uğraşıyorum şimdi ben böyle bir servis şekli görmedim yaşamadım toshibayı şu zamana kadar överdim ama artik benim için bitmiştir..almayı düşünenler birdaha düşünsünler..aralarda küfür edicektim form yöneticilerine ayıp olmasın diye atladım:cursing: