- Katılım
- 9 Temmuz 2008
- Mesajlar
- 23,961
- Reaksiyon puanı
- 450
- Puanları
- 7,263
Donanım
Sürücü-yolcu-yan havayastıkları, ABS, DSC, CBC, DBC, çekiş kontrol sistemi, hız sabitleme sistemi, park sensörü, hidrolik direksiyon, elektrikli yan aynalar, çift bölgeli otomatik klima, elektrik ayarlı ön koltuklar, elektrikli camlar, elektrikli arka cam perdesi, ısıtmalı ön koltuklar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, fren kuvvetine duyarlı stop lambaları, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, alarm, radyo-CD çalar, yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz anası, yol bilgisayarı, ön kol dayama, Velur halı paspaslar.
BMW 335inin motor kaputunun altındaki 3.0 litrelik çift turbolu motor, 5800 d/dde 306 HP üreterek, 1300-5000 d/d aralığında 400 Nm torka ulaşabiliyor. Tüm devirlerde istekli bir karakter sergileyen 6 silindirli 335iye başarılı bir performans sağlarken, kışkırtıcı bir motor sesi de sunuyor.
Arka koltuk bir coupe için oldukça geniş. İki kişilik bu bölümde diz ve baş mesafesi sorunu bulunmuyor. Koltuğun ortasında eşya gözlerine yer verildiğinden arka koltukta üçüncü kişiye yer yok.
Sedan versiyonla aynı tasarıma sahip olan ön konsolunda herhangi bir aerodinamik sorun bulunmayan 335i, sportif bir sürüş pozisyonu sunuyor.
Otomobil çalıştırıldığında emniyet kemeri otomatik olarak sol omzunuza doğru uzanarak erişimi kolaylaştırıyor.
Arka koltuklara geçmek için ön koltuk hareketleri elektrikli yapılıyor.
Gösterge tablosundaki 280 km/s ve 8000 d/d rakamları oldukça etkileyici.
Artılar
Yüksek performans, üst düzeyde sürüş keyfi, şık tasarım, kışkırtıcı motor sesi.
Eksiler
Yüksek yakıt tüketimi, ulaşılması güç fiyat, park manevralarında yetersiz direksiyon.
[video=youtube;NNbI0rPJhhs]http://www.youtube.com/watch?v=NNbI0rPJhhs[/video]
KAYNAK
Sürücü-yolcu-yan havayastıkları, ABS, DSC, CBC, DBC, çekiş kontrol sistemi, hız sabitleme sistemi, park sensörü, hidrolik direksiyon, elektrikli yan aynalar, çift bölgeli otomatik klima, elektrik ayarlı ön koltuklar, elektrikli camlar, elektrikli arka cam perdesi, ısıtmalı ön koltuklar, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi, fren kuvvetine duyarlı stop lambaları, immobilizer, uzaktan kumandalı merkezi kilit, alarm, radyo-CD çalar, yağmur sensörü, otomatik kararan dikiz anası, yol bilgisayarı, ön kol dayama, Velur halı paspaslar.

BMW 335inin motor kaputunun altındaki 3.0 litrelik çift turbolu motor, 5800 d/dde 306 HP üreterek, 1300-5000 d/d aralığında 400 Nm torka ulaşabiliyor. Tüm devirlerde istekli bir karakter sergileyen 6 silindirli 335iye başarılı bir performans sağlarken, kışkırtıcı bir motor sesi de sunuyor.
Arka koltuk bir coupe için oldukça geniş. İki kişilik bu bölümde diz ve baş mesafesi sorunu bulunmuyor. Koltuğun ortasında eşya gözlerine yer verildiğinden arka koltukta üçüncü kişiye yer yok.

Sedan versiyonla aynı tasarıma sahip olan ön konsolunda herhangi bir aerodinamik sorun bulunmayan 335i, sportif bir sürüş pozisyonu sunuyor.

Otomobil çalıştırıldığında emniyet kemeri otomatik olarak sol omzunuza doğru uzanarak erişimi kolaylaştırıyor.

Arka koltuklara geçmek için ön koltuk hareketleri elektrikli yapılıyor.

Gösterge tablosundaki 280 km/s ve 8000 d/d rakamları oldukça etkileyici.


Artılar
Yüksek performans, üst düzeyde sürüş keyfi, şık tasarım, kışkırtıcı motor sesi.
Eksiler
Yüksek yakıt tüketimi, ulaşılması güç fiyat, park manevralarında yetersiz direksiyon.

[video=youtube;NNbI0rPJhhs]http://www.youtube.com/watch?v=NNbI0rPJhhs[/video]
KAYNAK