özel.üye
Asistan
- Katılım
- 25 Eylül 2007
- Mesajlar
- 328
- Reaksiyon puanı
- 4
- Puanları
- 18
Azönce yaşadığım bir olayı buraya aktarmak istiyorum
Çalışanlardan biri gelerek "Benim internet çalışmıyor x hanım" dedi. Adsl arızayı arasaydın, dedim. Aradım, aramaz mıyım... 4440375'i aramış, adam modem ayarlarına falan girmiş sonra telefon ahizesini kaldırır mısınız efendim ne tür bir ses geliyor, diye sormuş. Bizim arkadaş, ses gelmezki biz telefonu geçenlerde kapattırdık, demiş. Biz babamla altlı üstlü oturuyoruz, geçenlerde babam telefon faturasının çok gelmesi sebebiyle kapattırmaya gidiyordu bende olaya dahil oldum. Benimkini de kapattır, dedim. Telefon onun üstüne kayıtlı zaten, dedi. Müşteri hizmetleri bunu Türk Telekom'a yönlendiriyor... Aramış tabi ama fırça basmış. Ne diye telefon kapattırırken internetiniz var mı yok mu, diye sormamış. Tüm suçlu onlarmış. Bizim vatandaş nerden bilsinmiş. Haklısın abi ya, hatta emin misin son kararın mı diye de sormalıydı
Olayı izah ettim. İnternet telefon hattıyla çalışıyor dedim. Genelde internet kullanıcıları bunu bilir bu yüzden sormamışlardır, dedim. Savunma olarak " olabilir ama ben bilmiyorum, o da niye sormadı ki biliyor musun bilmiyor musun diyee " dedi.
Neyse bu krizi atlattık. Sıra geldi telefon başvurusuna. Tekrar alacağız hattı ama bu sefer onun ismi üzerine alınacak. Online başvuru formu dolduruyoruz. Ad-Soyad, tc kimlik no, seri no sordum cevapladı. Veriliş tarihi ne abi dedim ? Ne tarihi daha hattı vermedilerki, dedi Oysaki nufüs cüzdanının veriliş tarihinden bahsediyordum :wheelchair:
Tabi gülmemek elde değil. Belki anlatamadım ama olayı bizzat yaşadım, komikti benim için
Çalışanlardan biri gelerek "Benim internet çalışmıyor x hanım" dedi. Adsl arızayı arasaydın, dedim. Aradım, aramaz mıyım... 4440375'i aramış, adam modem ayarlarına falan girmiş sonra telefon ahizesini kaldırır mısınız efendim ne tür bir ses geliyor, diye sormuş. Bizim arkadaş, ses gelmezki biz telefonu geçenlerde kapattırdık, demiş. Biz babamla altlı üstlü oturuyoruz, geçenlerde babam telefon faturasının çok gelmesi sebebiyle kapattırmaya gidiyordu bende olaya dahil oldum. Benimkini de kapattır, dedim. Telefon onun üstüne kayıtlı zaten, dedi. Müşteri hizmetleri bunu Türk Telekom'a yönlendiriyor... Aramış tabi ama fırça basmış. Ne diye telefon kapattırırken internetiniz var mı yok mu, diye sormamış. Tüm suçlu onlarmış. Bizim vatandaş nerden bilsinmiş. Haklısın abi ya, hatta emin misin son kararın mı diye de sormalıydı
Olayı izah ettim. İnternet telefon hattıyla çalışıyor dedim. Genelde internet kullanıcıları bunu bilir bu yüzden sormamışlardır, dedim. Savunma olarak " olabilir ama ben bilmiyorum, o da niye sormadı ki biliyor musun bilmiyor musun diyee " dedi.
Neyse bu krizi atlattık. Sıra geldi telefon başvurusuna. Tekrar alacağız hattı ama bu sefer onun ismi üzerine alınacak. Online başvuru formu dolduruyoruz. Ad-Soyad, tc kimlik no, seri no sordum cevapladı. Veriliş tarihi ne abi dedim ? Ne tarihi daha hattı vermedilerki, dedi Oysaki nufüs cüzdanının veriliş tarihinden bahsediyordum :wheelchair:
Tabi gülmemek elde değil. Belki anlatamadım ama olayı bizzat yaşadım, komikti benim için