Telefon Şarj Sorunu (Casper Via V9)

Bu konuyu okuyanlar

Poker1223

Asistan
Merhabalar. Bu telefonu 3-4 yıl önce almıştım tabi bilgisizlikten gittim böyle saçma bir telefon aldım. Neyse ki beni hala götürüyor, ufak tefek sorunları olsa da. Baya önceden başladı bu şarj sorunu ama hala tam olarak bozulmadı. Sorunum, şarj kafasına göre takılıyor, bazen takıyorum normal ediyor, bazen gece 12 de takıyorum, öğlen 12 de kalkıyorum, aynı yüzde de kalıyor, hatta bazen 1-2 şarj bile eksildiği oluyor. Bazen ise bakıyorum diyelim %60 da 1 saat ellemiyorum sonra bakıyorum hala %60 da, aradan bir 30 dakika daha geçiyor bir anda %100 oluyor. Aynı durum bu yazıyı yazmadan önce de oldu. %47 de iken film izledim bitirdim kalktım hala %47 de, 10 dakika google da takıldım bir anda %100 oldu. Bu bataryadan mı kaynaklıdır? Başka bir parçadan da kaynaklanıyor olabilir mi? Anakart, ekran kartı...? Duruma göre direk yeni batarya alacağım. Bunun bataryaları ucuz, 50-70 arası. Çevremde güvendiğim telefoncu olmadığından sormak istedim.

Not: Daha önce 2 kez şarj soketini değiştirttim. Sebebi, kabloyu laptop'a veya prize taktığımda en ufak bir kablo sallantısında veya hiç dokunmasam bile bazen kendi kendine şarj olmayı bırakıp tekrar başlıyordu.
 

HÜDHÜD

Dekan
Özel başlık
HAKÎKAT
Aynı hata tekrarladığı için ;

PEKİ YETKİLİ SERVİSE TESLİM ETTİĞİMİZ MAL;
a-)
azami süreler içerisinde tamir edilmedi,

b-)tamir edildikten sonra garanti süresi içerisinde tekrar bozuldu

c-) tamir edilmesinin mümkün olmadığını servis tarafından bize bildirdi,

BU DURUMLAR KARŞISINDA NE YAPABİLİRİZ?
CEVAP: BU DURUM KARŞISINDAKİ HAKLARIMIZ SEÇİMLİK HAKLARDIR.
a-)
tüketici malın bedel iadesini, (Malın parasının tamamını isteyebiliriz)

b-) ayıp oranında bedel indirimini(Bozuk kısım kadar malın fiyatından indirim isteyebiliriz)

c-) imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini(Malın aynısının yenisini veya üst modelini isteyebiliriz)


Ayrıntı için lütfen konumuza bakınız:

 

Poker1223

Asistan
Aynı hata tekrarladığı için ;

PEKİ YETKİLİ SERVİSE TESLİM ETTİĞİMİZ MAL;
a-)
azami süreler içerisinde tamir edilmedi,

b-)tamir edildikten sonra garanti süresi içerisinde tekrar bozuldu

c-) tamir edilmesinin mümkün olmadığını servis tarafından bize bildirdi,

BU DURUMLAR KARŞISINDA NE YAPABİLİRİZ?
CEVAP: BU DURUM KARŞISINDAKİ HAKLARIMIZ SEÇİMLİK HAKLARDIR.
a-)
tüketici malın bedel iadesini, (Malın parasının tamamını isteyebiliriz)

b-) ayıp oranında bedel indirimini(Bozuk kısım kadar malın fiyatından indirim isteyebiliriz)

c-) imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini(Malın aynısının yenisini veya üst modelini isteyebiliriz)


Ayrıntı için lütfen konumuza bakınız:

3-4 sene oldu hocam, garantisi bitik
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst