Teknosanın yaptığı büyük ayıp

ahky

Profesör
Katılım
16 Kasım 2007
Mesajlar
4,548
Reaksiyon puanı
65
Puanları
228
Teknosa nın herzaman yaptığı şey bu.Ürün alana kadar ağam paşam,kapıdan çıkmaya gör tanımazlar artık seni.Ayıplı mal'ı iade ettiğinizde bile kesinti yapıp tekrar orada kullanmanız için hediye çeki veriyolar ne kesintisiyse.
 

talsuv61

Asistan
Katılım
17 Kasım 2009
Mesajlar
194
Reaksiyon puanı
6
Puanları
18
Nedense teknosadan alınanlar bozuk mal çok çıkıyor.
İlk arkadaşa da üzüldüm, 2 milyarlık mal alıyorsun fatura alınmaz mı,ya da kayıp edilir mi?
 

mila12

Dekan
Emektar
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Slm arkadaşlar geçen sene arkadaşla tepenatilus teknosadan hp marka 1800-1900 tl ye kaptop aldık.Ürün arızalandı.Ürünü neomarin teknosaya götürdük fatura olmadığı için bir şey yapamayacaklarını söylediler.Onlarda tepenatilusa yönlendirdiler.Bu gün de oraya gittik fatura tarihini istediler fatura tarihini bilmediğimiz için ürünü almadılar.Ben exa,eksen bilgisyar,borsa pazar gibi yerlerden ürün aldım ama böle bi durumla karşılaşmadım.Sizce böyle bir yerden alışveriş yapılırmı ? Size söylüyorum arkadaşlar....

Merhaba

Faturanızı kaybettiğinizi beyan ederek yeniden fatura çıkartabilirsiniz. Firmaların faturalarınızı belli bir seneye kadar saklama zorunlulukları vardır.

Mağdura arkadaşa tavsiyem
http://h20338.www2.hp.com/enterprise/cache/617753-0-0-225-121.html
şu adresten ürünün garantisini onaylayıp doğrudan distribütör firmaya göndersin.


Prosedür öyle değildir arkadaşlar!
Bir ürünün, sadece seri numarasına bakılarak garantisi araştırılabilir!
Hatta yerde bulduğunuz bir ürünün bile garantisi devam ediyor olabilir! Fatura beyan etmek zorunda değilsiniz. Bu durumda muhattabınız ürünü aldığınız yer değil, ürünün Türkiye dağıtımcısıdır.


Hp cihazlarında maalesef satış tarihi görünmemektedir. Üretim tarihden itibaren 2 yılı dolmamış ise garantiden alınır. Ayrıca prosedürde belirttiği gibi garanti belgesini ibraz etme zorunluluğu vardır. Ancak firma garantisini gördüğü zaman istememektedir.

Düzenleme: Ürününüz ticari gruba giriyorsa cihazınızın garantisini buradan Cihazın arkasındaki seri numarası ve onun altında bulunan p/n numarasını girerek sorgulama yapabilirsiniz.

Tüketici grubuna (Pavilion ve Presario) giriyorsa buradan sorgulama yapabilirsiniz. Şuan için sayfa çalışmamaktadır. Tüketici grubu için 0212 444 03 07 nolu telefondan öğrenebilirsiniz.
 

El Padrino

Dekan
Katılım
15 Şubat 2007
Mesajlar
6,044
Reaksiyon puanı
70
Puanları
228
dostum elinde fatura yok faturaya dair bir belge tarih bile yok.Teknosa ne bılsın laptop u onlardan mı aldın nerden aldın.Biraz mantıklı düşüneliim lütfen.Sonucta teknosa gibi büyük magazalar kesınlıkle en ufuk urunun bıle faturası kesılır ve bu faturalar garantı ıcın saklanmak zorundadır.
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,421
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
dostum elinde fatura yok faturaya dair bir belge tarih bile yok.Teknosa ne bılsın laptop u onlardan mı aldın nerden aldın.Biraz mantıklı düşüneliim lütfen.Sonucta teknosa gibi büyük magazalar kesınlıkle en ufuk urunun bıle faturası kesılır ve bu faturalar garantı ıcın saklanmak zorundadır.

faturasını istemeleri gayet doğal bencede.


Arkadaşlar Siz Sadece İlk Konuyu Okuyup Hızlı Cevap Vermişiniz

Konuda Devam Eden Mesajlarıda Okuyun Bu Konuda Bilinçsiz Kalmayın
 

reventόn

Öğrenci
Katılım
17 Kasım 2009
Mesajlar
33
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Teknosanın yaptığı ayıp. Prosedür diye bir şey yok o işin hikaye kısmı. Neden mi? Çok basit bir üründe sadece ona özel olan seri numarası vardır ve bu seri numarası mağazanın kayıtlarında illaki yer alır zaten yer almıyorsa zincir mağazalar kurmasınlar! Bir ikincisi teknoloji mağazası arıyorsanız en son tercih teknosa olmalıdır. Hem fiyatları fahiş( GP 2700 serisi Ni-MH pil(2li) piyasada 9-10 TL teknosada 19.90TL bunun gibi örnek çok) hem de garantide ağırlar. Cep telefonlarının kayıtsız olanlarının kapatılması durumu ortaya çıktığında Teknosadan alınan bazı telefonlarının kayıtsız olduğu söylentisi ortalıkta dolaşıyordu. Teknoloji mağazası mı aman teknosadan uzak durun derim.:closedeyes:
 

futureng

Asistan
Katılım
3 Ekim 2007
Mesajlar
309
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Ne faturası ya. Çok saçma ve ilkel bişey. Ürünün seri numaralı barkodunu okutursun ürünün herşeyi açığa çıkar. Hem ithalatçı firma da hem de teknosa nın işine gelmiyor o yuzden..
 

byndr

Asistan
Katılım
28 Nisan 2009
Mesajlar
330
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Benim başıma böyle bir olay geldi ama Teknosa değil BİMEKS ti
Ben Aldığım ürünün faturasını kaybettim.
Bimeks'e gidip faturamı kaybettiğimi beyan ettikten sonra merkez'e bilgi vereceklerini ve faturanın kopyasını benim mail adresime göndereceklerini söylediler mail adresimi verdikten 1 gün sonra Fatura fotokopisini gönderdiler. Bu bir cep telefono faturasıydı.
Aslında gerekte yokmuş, Telefon servisinde zaten kayıtlar mevcıtmuş.
Sizin probleminiz Teknosadaki çalışanlar veya görüştüğün kişinin HIYAR'lığı
HER İŞ YERİ FATURANIN BİR SURERİNİ SAKLAMAK ZORUNDADIR.
BENCE TEKNOSA GENEL MÜD.lüğüne MAİL ATIN ve YARDIM TALEP EDİN:
Yardımcı olmayan şube ve kişiyide ayrıca bildirin.
 

limerick

Profesör
Katılım
28 Temmuz 2008
Mesajlar
1,188
Reaksiyon puanı
8
Puanları
218
Bencede, magazaya tekrar gidin, size yardimci olmayan kisilerin isimlerini alin ve teknosa yetkililerine sikayet edin. fatura olmasada urun kodundan satis bilgilerine ulasabilirler.

Bu konu disinda teknosa alakali baska konularida okuduktan sonra suna karar verdim, teknosadan alisveris yapan 10 kisiden 2si mutlu 8 i mutsuz . burdan kendi adima cikardigim sonuc teknosadan uzak durmak.

bir de turkiyede bagirip cagirmadan isler yurumuyor. o yuzden biraz bagirip cagirsaydin bence urun koduna bakip yardimci olurlardi :rolleyes:
 

quazar

Doçent
Katılım
6 Haziran 2007
Mesajlar
805
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Su yorumlara bakinca bu millete inanamiyorum ya. Durumu oyle bir kabullenmissiniz ki gercekten daha iyisini haketmiyorsunuz! Seri numarasi olan bir mekine icin niye fatura saklayacaksin kardesim dunya nerede siz neredesiniz. Fatura saklamak eskidendi!! kimse camur atmaya calismiyor. Savundugunuz firma daha iyi ve kolay hizmet verebilecekken araya burokrasi koyuyor. Hakettiginiz kadar alirsiniz devam edin...
 

blueways_344

Öğrenci
Katılım
11 Eylül 2009
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
exa satış sonrası destek konusunda bana göre iyi bir firma bozulan mouse'u yenisiyle değiştirdiklerinde oldukça şaşırmıştım bir iki kere daha teknik servis maceramız oldu hepsinden memnun ayrıldık :)
ayrıca geçenlerde satın aldığım notebook'un garantisi ile ilgili mail yoluyla yardım almak istedim adamlar 10 dakika içinde cevap verdiler burdan kendilerini tebrik ediyorum :)

ancak satış öncesinde daha kötü bi yer görmedim
kadıköyde yazıcıoğlunu biraz geçince bir exa mağazası var
içeriye girdiğinizde 4-5 tane masa görüyorsunuz ve bu masalarda güya müşteri ile ilgilenmesi gereken personel oturuyor ancak bi allahın kulu da yüzünüze bakmıyor (boş oturanlar dahil)
yahu buyrun diyin bişey diyin...
içeride bakıcak vitrin falanda yok, dükkana giriyorsun mal gibi kalıyorsun
adamın başında dikiliyorum kafasını kaldırıp kim lan bu tepemde dikilen diye merak etmiyor
başka yerde exa mağazası varmı bilmiyorum ama kadıköydekinin tok satıcı olduğu 5-6 ziyaretten sonra anlaşılıyor.
ayrıca personel çok bilgisiz size verecekleri en net cevap ürünün ellerinde olup olmadığı

şimdi diyeceksiniz ki "madem bu kadar kötüler niye alışveriş yapıyorsun?"
çünkü en ucuz fiyatı verdiler :)
orası senin düşüncen ben exanın sitesine baktım alanda memnun satanda.
 

yusufsan21

Dekan
Katılım
27 Eylül 2008
Mesajlar
6,978
Reaksiyon puanı
35
Puanları
228
Su yorumlara bakinca bu millete inanamiyorum ya. Durumu oyle bir kabullenmissiniz ki gercekten daha iyisini haketmiyorsunuz! Seri numarasi olan bir mekine icin niye fatura saklayacaksin kardesim dunya nerede siz neredesiniz. Fatura saklamak eskidendi!! kimse camur atmaya calismiyor. Savundugunuz firma daha iyi ve kolay hizmet verebilecekken araya burokrasi koyuyor. Hakettiginiz kadar alirsiniz devam edin...

Adamlar zaten ürünü geri almamak için her şeyi yapıyor. Yoksa isteseler alırlar.

Şimdi birileri gidip oradan hırsızlık yapsa ve polis yakalayıp geri götürse ve bunlar sizin mi diye sorsa polise fatura mı soracaklar :D
 

yavuz_4106

Dekan
Katılım
17 Aralık 2008
Mesajlar
6,118
Reaksiyon puanı
51
Puanları
228
Dün teknosa'ya gittim f klavye almak için=yok
Bimeks=yok
Kipa=yok birinde bile bulamadım:D
 

vegaturk

Profesör
Katılım
21 Haziran 2008
Mesajlar
3,718
Reaksiyon puanı
117
Puanları
0
hp laptopu teknosada yapsa hiçbirşey değişmez teknosa mı senmi hatalısın bilemem ama aldığın marka çok dandik bendede hp olduğu için biliyorum hp nin teknik servisleri hiçbir halt bilmiyor teknik servise laptopun birkere gidirse devaml göndermek zorundasın iflah olmaz başka problemler çıkabilir üstelik garanti süresini yemek için bilinçli bir şekilde ürünü bekletmeye alıyorlar 3 günde yaptıkları laptopu 2 ay sonra alıyosun laptop alacaklara duyurulur hp laptop alacağınıza camiye yardım yapın daha iyi ben aldıktan 4 ay sonra anakartı yandı gerisini varın siz düşünün anakart değiştirdiler web cam bozuldu web cam yapıldı ses gitti artık servisegöndermeyi bıraktım geride almıyorlar kısacası hp=maduriyet
 

poverri

Asistan
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
220
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Arkadaşlar Siz Sadece İlk Konuyu Okuyup Hızlı Cevap Vermişiniz

Konuda Devam Eden Mesajlarıda Okuyun Bu Konuda Bilinçsiz Kalmayın
Gidişata uyarsak ilk konudan saparız ama :) neyse,

Biraz empati lütfen o ürünün yerine başka yada muadili olan bi ürün vermeleri gerekse ne yapacak adamlar, fatura iptal edilip yeni fatura kesilmesi gerekebilir yani ihtimaller var adamlar KDV'sini ödüyo çünkü, diğer devam eden mesajlarıda okuyun demişsin, onlara gelince; eğer Teknosa'daki yetkililerin yaklaşımları yada işi yokuşa sürmelerinden bahdiyosanız o ayrı bir tartışma konusudur.
Ben Fatura istemeleri gayet doğal diyorum çünkü fatura iptalini gerektiren durumlar gelişebilir, görüşüm bu.
 

mucak

Asistan
Katılım
5 Mart 2008
Mesajlar
244
Reaksiyon puanı
7
Puanları
0
Teknosa hep yapıyor bunu.

Hiç güvenilmez ve çok pahalı diğer yerlere nazaran. Bence alışveriş yapmayın.
 

YIGITTT

Öğrenci
Katılım
3 Haziran 2009
Mesajlar
20
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Peki, Teknosadan ürün alıpda arıza sorununda memnun olan varmı?
 

yetkilibiri

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2008
Mesajlar
1,094
Reaksiyon puanı
7
Puanları
218
Konum
null
Aslında böyle yapmaması gerekiyor. Sattıkları ürünün seri numarasından belli oluyor zaten nerden alınmış, ne zaman alınmış, garantisi var mı diye...
 

blueways_344

Öğrenci
Katılım
11 Eylül 2009
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
hp laptopu teknosada yapsa hiçbirşey değişmez teknosa mı senmi hatalısın bilemem ama aldığın marka çok dandik bendede hp olduğu için biliyorum hp nin teknik servisleri hiçbir halt bilmiyor teknik servise laptopun birkere gidirse devaml göndermek zorundasın iflah olmaz başka problemler çıkabilir üstelik garanti süresini yemek için bilinçli bir şekilde ürünü bekletmeye alıyorlar 3 günde yaptıkları laptopu 2 ay sonra alıyosun laptop alacaklara duyurulur hp laptop alacağınıza camiye yardım yapın daha iyi ben aldıktan 4 ay sonra anakartı yandı gerisini varın siz düşünün anakart değiştirdiler web cam bozuldu web cam yapıldı ses gitti artık servisegöndermeyi bıraktım geride almıyorlar kısacası hp=maduriyet
doğru diyorsun birinden duydumda o servise göndermiş ürünü yapamamışlar 3-4 ay içinde diye biliyorum.ürünün parasını vericeklermiş ama parayı alana kadar canı çıkmış.telefon ediyormuş her aradığında toplantıda bulunuyormuş yetkili kişi ama sonunda almış parasını.(olayı tofaş olayına benzetmişler :4::4::4:)
 

NikeSteeL

Dekan
Katılım
13 Mart 2009
Mesajlar
8,421
Reaksiyon puanı
131
Puanları
243
Gidişata uyarsak ilk konudan saparız ama :) neyse,

Biraz empati lütfen o ürünün yerine başka yada muadili olan bi ürün vermeleri gerekse ne yapacak adamlar, fatura iptal edilip yeni fatura kesilmesi gerekebilir yani ihtimaller var adamlar KDV'sini ödüyo çünkü, diğer devam eden mesajlarıda okuyun demişsin, onlara gelince; eğer Teknosa'daki yetkililerin yaklaşımları yada işi yokuşa sürmelerinden bahdiyosanız o ayrı bir tartışma konusudur.
Ben Fatura istemeleri gayet doğal diyorum çünkü fatura iptalini gerektiren durumlar gelişebilir, görüşüm bu.

Anlamamakta Hala Diretiyosun poverri

Senin Elinde Bir Fatura Olması Şart Değil !! Satılan Her Ürünün Bir Kopyası Zaten Sistemlerinde Mevcuttur .Yani Mağazadan Çıkan Her Ürün Bir Data Programı ile Takip Edilir .Ürünün Seri Numarasından Bu Bilgilere Ulaşılır Sadece Kimlik İbraz Etmek Gerekebilir Tabi İstenirse Normalde Buda İstenmez

KDV Olayınada Gelince (Bu işi Yaptım Haybeye Konuşmuyorum Yani) Ürün Değişim Olarak Girilir Zaten Bu Yüzden Bahsi Geçen Ürün İçin Ayrı Bir KDV Ödenmez . Hem Zaten KDV'yi Tüketici Ödüyor Ürün Alırken Ürün + KDV+ÖTV Birlikte Ödüyorsun

Firma Bu Tahsil Edilen Vergi Bedellerini Ödüyor .

Umarım Anlatabildim !!!

Dahada Bu Konuya Yorum Yapmak İstemiyorum Sesimi Bir Kaç Kişide Olsa Duydu Sanırım .Bu İşten Bir Çıkarım Yok Sadece Arkadaşlarım Bilinçlensin Haklarını Bilsin Mağdur Olmasınlar!

Tekrar Ediyorum Ayıplı Ürün Veya Arızalı Üründe Fatura İbraz Etme Zorunluluğunuz Yok Şayet Satın Alınan Firma Bununla İlgilenmiyorsa Teknik Servisini Veren Firmaya Veya distribütörüne
Başvurmanız Sorunu Çözecektir

Ama Ezberini Bozmak İstemeyenler İçin Söyleyecek Lafımda yok

iyi Forumlar

Eklemek İstiyorum: Bu Olayda Ve Buna Benzer Olaylarda Haklarınızıda Bilin . Üstüne Su İç Diyen Cahillerede İtimat Etmeyin Burası Muz Cumhuriyeti Değil Satın Aldığınız Markanın Satış Sonrası Desteklerini Mutlaka Araştırın .Satın Alınan Mağaza Bu Durumda Müşterisini ve Ona Bu Duruma Soracak Bir Çok Müşterisinide Kaybetmiştir

Bu Firmalar Unutmasınki En iyi Reklam Müşteridir!

Saygılarımla
 

storm61

Profesör
Katılım
17 Ekim 2009
Mesajlar
1,755
Reaksiyon puanı
12
Puanları
0
maalesef tüketici hakem heyetleride fatura istiyor
başka türlü malın garanti süresinde arızalandığını veya sorun çıkardığını ispat edemezsiniz
ayrıca malın değerinin belli olması gerekir bu da fatura ile olur
yasal haklarınızı fatura olmadan kullanamazsınız
 

maiwesiyah

Profesör
Katılım
2 Mart 2009
Mesajlar
1,197
Reaksiyon puanı
11
Puanları
0
SONY VAIO VGN-NW160J/S

İŞLEMCİ: Intel Core 2 Duo 800 MHz. 2.1 GHz. 2 MB Cache Bellek T6500 İşlemci
RAM: 4 GB DDR2 800 Mhz. (Max.8 GB) Ram
HDD: 320 GB SATA (5400 Rpm) HDD
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ
EKRAN KARTI: ATI Mobility Radeon HD 4570 Max 2280 MB Ekran Kartı

:huh::huh::huh::hammer::hammer::hammer:
arkadaşım alakalı alakasız her konunun altında reklam yaptığının farkında mısın????
modlarda farkında mı????
 

nikoteen

Doçent
Katılım
17 Kasım 2008
Mesajlar
525
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
SONY VAIO VGN-NW160J/S

İŞLEMCİ: Intel Core 2 Duo 800 MHz. 2.1 GHz. 2 MB Cache Bellek T6500 İşlemci
RAM: 4 GB DDR2 800 Mhz. (Max.8 GB) Ram
HDD: 320 GB SATA (5400 Rpm) HDD
OPTİK SÜRÜCÜ: DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ
EKRAN KARTI: ATI Mobility Radeon HD 4570 Max 2280 MB Ekran Kartı

Banned !!!
Cok bile durdun sen..
 

BURSANKARA

Asistan
Katılım
17 Aralık 2009
Mesajlar
152
Reaksiyon puanı
10
Puanları
0
kardeş geçmiş olsun kötü bi durum ama biliyorsun ki malesef prosüdür denen bişey var ve birilerinin işine gelmiyorsa böyle bi durumdan çıkmak zor :( üzgünüm senin için
 
Üst