Taahhütüm bitmesine rağmen aynı tarifede bir ay daha kalmam gerekiyormuş

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan amidi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

amidi

Doçent
Katılım
10 Kasım 2010
Mesajlar
631
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Vodafone cep avantaj mini süper tarifesine aboneyim.1 Yıllık taahütüm 15.04.13 gece 23:59 itibariyle bitiyor bundan dolayı ben 16.04.13 gece 0:00 dan geçerli olmak üzere tarifemi değiştirmek için hem iletişim merkezini hemde 10.04.13 saat 09:30 sularında müşteri hizmetleri ile görüştüm ancak bana verilen yanıt ilginç:Onların dediğine göre taahhütüm biteceği 15.04.13 gece 23:59 dan itibaren yani 16.04.13 gece 0:00 dan geçerli olmak kaydıyla sistem beni otomatik olarak aynı tarifenin taahhütsüzüne alıyor ve ben yaklaşık 40 tl lik bir ücretle 500 dakika konuşmak zorunda bırakılmam bir yana ay içinde tarifemi değiştirmek istediğim andan itibarende benden bu ücreti tahsil edecekler.Halbuki benim taahhütümün bittiği andan itibaren benim özgür olmam lazım yeni bir tarifeye geçerim veya geçmem buna vodafone ne karışır yada istediğim tarifeye ben geçerim neden bir ay daha hemde taahhütsüz bir tarifeyi kullanmak zorunda bırakılıyorum bu açıkçası adaletsizlik bana göre.Ayrıca vodafone yeni tarife yapmış ama yeni aboneler veya numarasını taşıyanlar tek faydalanabiliyor halbuki ben yaklaşık iki yıldır vodafone abonesiyim ve adıma başka bir hat daha vodafone da var ama ben faydalanamıyorum öyle anlaşılıyor vodafone mevcut müşterilerini elinde tutmak istemiyor.

Umarım konuyu yanlış yere açmamışımdır...
 

M@STER

Profesör
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,131
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Öyle bir durum söz konusu değil ileri tarihli tarife değişimi yaparsanız bayiden fatura kesim tarihinizde otomatik olarak o tarifeye geçer maalesef ki her operatörde aynı durum numara taşıyana avantajlar var
 

amidi

Doçent
Katılım
10 Kasım 2010
Mesajlar
631
Reaksiyon puanı
8
Puanları
18
Öyle bir durum söz konusu değil ileri tarihli tarife değişimi yaparsanız bayiden fatura kesim tarihinizde otomatik olarak o tarifeye geçer maalesef ki her operatörde aynı durum numara taşıyana avantajlar var

Bu konuyu hem iletişim merkezi hemde müşteri hizmetleri ile görüştüm her ikiside ileriye yönelik tarife değişiklik başvurusunun şu haliyle alınamayacağını benim belirttiğim gibi şu an kullandığım tarifenin taahütsüzünü bir ay kullanmak zorunda olduğumu ondan sonra ileriye yönelik paket değişiklik talebinin alınabileceğini söylediler yani müşteri hizmetleri görevlisinin tabiriyle(kelime kelime olmasada)"elimizden gelen bir şey yok.." o zaman bizde istenmediğimiz yerde durmayız değil mi?faturamızı ordan oraya taşır dururuz...:)
 

M@STER

Profesör
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,131
Reaksiyon puanı
5
Puanları
218
Bu konuyu hem iletişim merkezi hemde müşteri hizmetleri ile görüştüm her ikiside ileriye yönelik tarife değişiklik başvurusunun şu haliyle alınamayacağını benim belirttiğim gibi şu an kullandığım tarifenin taahütsüzünü bir ay kullanmak zorunda olduğumu ondan sonra ileriye yönelik paket değişiklik talebinin alınabileceğini söylediler yani müşteri hizmetleri görevlisinin tabiriyle(kelime kelime olmasada)"elimizden gelen bir şey yok.." o zaman bizde istenmediğimiz yerde durmayız değil mi?faturamızı ordan oraya taşır dururuz...:)

cebine hangisi uygunsa gerçi hepsi pahalı :)
 
Üst