Sürekli Erkekler Tarafından Reddediliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Uchiha Sasuke

Profesör
Görüşürüz bende kaçayım yoksa kalpten gidicem
Beyler hayırlı geceler. Kendinize iyi davranın. Sağlıcakla kalın. Ben kaçtım hayko gibi tek gözle yazıyorum şuan😀
Hadi bende kaçıyorum ozaman iyi geceler 🖐

Bu arada inş. atanırsın örtmenim :D
İki örtmen olarak benide kpss ye hazırlayında makina müh. olarak atanıyım gelecek kaygım olmasın 😂
Mesaj otomatik birleştirildi:

Gör Yasemin görrr. Bi konu açtın 650 mesaj oldu görr...
Görmez görmez. O anca benden önceki manitasını düşünsün...

Yasemin ne olur geri dön yaseminnnnn..

 

_Zaur_

Dekan
Hah iyi ki gece uyumuşum.
Siz bir birinizi yediniz bitirdiniz şimdi uyuyorsunuz.

Rahat rahat tanışabilirim hanımefendiyle.

Hanımefendi sen bunları dinleme. Sevgi filan boş işler bunların cebinde para yok diye düşünüyorum sevgileri yarım kalır. Hemde Dolar durmadan yükseliyor,
O Uchiha Sasuke senle kafede görüşse sana ödetir hesapı.

Hiç bir zaman kızla canlı olarak tanışamadım, Gel bizim buraya. Ben + 2ev + 2araba + para para para + Bakı baklavası.

Baklava yeriz ama sana spor yaptırırım ben. Fit olursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst