Superonline kazikladi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan funkyxd
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

funkyxd

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
Arkadaşlar normalde TTNet kullaniyorduk
2 ay önce babamı Super Online,sizin internetinizin süresi doldu diyip teklif sunmuslar.

Teklifte ya TTNet'e devam edin ya da aynı fiyata Superonline'ya geçin ve 3 ay para ödemeyin. Babam bu teklifi kabul etmis.

Aynı para ama internet nerdeyse TTnet'in yarısı kadar internet alabiliyorduk ama internet diğer odalara bile geçemeyecek kadar kötüydü anlayacağınız



Ve şimdi üstünden 2 ay geçti ve yaklaşık 400 TL fatura geldi. Aslinda bizim TTnet'imiz bitmemiş,daha 1 yılımız varmış ve hem Superonline ya hem de TTnet'e para vermişiz.
Sonra superonline'dan vazgeçmek istiyoruz diyince 500 TL cayma bedeli istediler

Yani superonline bizi dolandirdi
 

BJKolik

Dekan
Katılım
31 Aralık 2016
Mesajlar
6,411
Reaksiyon puanı
6,756
Puanları
293
Büyük geçmiş olsun.
 

Tuxs

Asistan
Katılım
17 Ekim 2012
Mesajlar
229
Reaksiyon puanı
208
Puanları
43
Belgeleriniz varsa tüketici hakem heyetinden destek alabilirsiniz.
 

funkyxd

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
25
TTNet'cileri aradık tüketici haklarına başvurabilirsiniz dediler ama uzun sürermiş Cumhuriyet Savcılığını da arayabilirsiniz dediler ama corona nedeniyle meşgullerdir muhtemelen.
 

bindokuz103

Asistan
Katılım
2 Nisan 2020
Mesajlar
335
Reaksiyon puanı
150
Puanları
43
Tüketici hakem heyetine belgelerinizle başvurun. Evet süreç uzun sürecek ama eminim zararınızı tazmin edebilirsiniz. Zaten bu konuyla ilgili emsal kararlar vardır ellerinde. Yaklaşık 3 yıl önce ben de süperonline kullanıyordum. Taahhüdüm bitince çıkmak istedim tam kırk gün uğraştırdılar. O süre boyunca inat ettim internetsiz kaldım ve çıktım. O günden beri Türknet kullanıyorum taahhüt vermedim ve hizmetleri çok iyi tavsiye ederim.
 

crow88

İçerik Ekibi
İçerik Ekibi
Katılım
1 Aralık 2010
Mesajlar
6,910
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,355
Puanları
1,358
Yaş
60
bakın hala şu hataya düşülüyor.
1.sizi arayanlar genellikle yan firmalar olur,yanıltıcı bilgi verebilirler(prim amaçlı)
2-gelen her teklifi geri çevirin,bedava dahi olsa.
3-kimden internet alıyorsanız ,arayın son durumunuzu öğrenin.
4-teklifleri o servis sağlayıcının sitesine girin kendiniz inceleyin.
5-en uygunu bu dediğinizi hemen geçiş yapın
6-hiç birine güvenmeyin,mümkün oldukça kısa görüşün,size ikna için baskı yapma fırsatı sunmayın
 

Logithx

Müdavim
Müdavim
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
4,554
Reaksiyon puanı
2,104
Puanları
358
Konum
Ankara
Burda firmanın sizi dolandırması söz konusu değil sözleşme bitmeye yakın aramalar firmalar tarafından yapılıyor sadece arandığınızda sözleşmem devam ediyor deyip telefonu kapatacaktınız tüketici hakem heyetine başvuru yapın sorununuz çözülür..
 
Üst