Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Amblemin altındaki star yazılarını kaldırırlarsa güzel olur önceden bu logoyu beğenmiyordum ama 2-3 günden beri hoşuma gitmeye başladı. 0 dan 100'e Celal çok iyi olmuş.
Çok radikal bir değişim, yeni kanal açılmış gibi bir şey oldu. Logo TV'de kötü duruyor bilgisayardan baktığımda güzel. Ancak iki gündür kendimi Star TV izlemekten alamıyorum. Pazar Gecesi Sineması, Bir Erkek Bir Kadın ve öğlen kuşağında Küçük Şeyler ve İkinci Bahar'ın tekrarlarının gelmesi çok iyi oldu. Özellikle "Üstün Dökmen'le Küçük Şeyler" aptal sabah programlarının işkencesine ilaç gibi geldi, sabah televizyon açamıyordum...
Marketing Türkiye'ye özel açıklamalar... Türkiye'nin ilk özel kanalı unvanına sahip olan Star TV'nin Doğuş Grubu'na satılmasının ardından kanalda yaşanacak radikal değişimler de merakla beklenir olmuştu. Nihayetinde oldukça uzun süren hazırlık süreci bitti ve 1 Ocak itibariyle Star TV tümüyle değişen görsel kimliği ve kısmen değişen içeriğiyle karşımıza çıktı. Kanal beklendiği üzere en radikal değişimlerden biri görsel kimliğinde yaptı. Sony Entertainment Television, Turner Channels, Fox International Channels, MTV gibi dünyaca ünlü yayıncılar için çalışan Buenos Aires merkezli Superestudio tarafından tasarlanan yeni logo hayli iddialı bir tasarıma sahip... Biz de dünyanın her yerine TV marka çalışmaları, reklam spotları üreten uluslararası bir animasyon ve tasarım şirketi olan Superestudio'nun Kurucu Direktörleri Ezequiel Rormoser ve Marcos Torres ile starın yeni logosunu konuştuk.
Modern, sıcak ve zengin...
Yeni STAR logosunu yaratırken çıkış noktalarının kendilerine gönderilen brief'teki Doğuş Yayın Grubu'nun temel değerlerini orijinal ve özgün bir şekilde yansıtıp Türkiye pazarına uyacak bir iş çıkarmak olduğunu söyleyen Ezequiel Rormoser: "Kanalın hedeflediği ana değerler olarak modern bir duruş, kalite, yenilik, bütünlük ve tutku ortaya çıkıyordu.
Kanalın içerik anlamında karakteristik özellikleri arasında eğlenceli, pozitif, saygılı, kolay takip edilebilen, canlı, parlak, yaratıcı, sıcak ve zengin olması yer alıyordu. Buradan hareketle logo üzerinde çalışmalarımıza başladık. En önemlisi yıldızın şeklini nasıl yansıtacağımızdı. Burada elmasın yıldız şeklinden yola çıktık ancak birebir bir elmas yapmak da istemiyorduk. Dolayısıyla karşıt şekillerin bir araya gelerek bir yıldız oluşturduğu bu tasarım ortaya çıktı" diyor. Rormoser son uç olarak ortaya çok karmaşık olmayan ancak çok da basit olmayan güçlü, renkli, orijinal, şık ve modern bir logo çıktığını düşüyor.
Bir art director ve üç tasarımcının üzerinde çalıştığı projede Star TV'ye ilk etapta 15 farklı tasarım sunulmuş. Kanal yönetimi logolardan ikisini beğenince bu iki tasarım üzerine yoğunlaşılmış. Son iki tasarımdan birinin eski logoyu andırdığını ancak son süreçte kanal yöneticilerinin daha farklı ve yenilikçi olan tasarım üzerinde karara kıldığını söyleyen Marcos Torres, izleyicilerinin logoyu ilk gördüklerinde güçlü bir değişim geçiren, mükemmel ve kuvvetli bir yıldızla, bir markayla karşı karşıya kalacaklarını belirtiyor. Marcos Torres kanalın eski logosuyla yeni tasarladıkları logoyu karşılaştırırken şunları söylüyor: "Eski ve yeni logonun bir çok yönden farklı olduğunu düşünüyoruz.
Öncelikle eski logoda S harfi ana öğeydi ve yıldız daha ikinci plandaydı. Yeni logoda ise S'yi tamamen eleyip yıldızı ana karakter yapmayı seçtik. Bunu yaparken amacımız objenin kendisinin kanalın adını temsil etmesi ve böylece harfi ortadan kaldırıp ikona ve kanalın adına daha çok güç vermekti. Grafik anlamda da yeni logonun daha güncel ve belirli bir modern dokunuşu olduğu kanısındayız. Logonun karşıt şekillerden oluşması sonucu ortaya daha ilginç ve çekici bir yıldızı tasarımı çıkmış oldu. Böylece sadece bir harf ve yıldızdan olan bir görselden uzaklaşılmış oldu."
Logo birçok kişi gibi ben de beğenmedim.Güzel bir tasarım olsada Tv de hiç güzel durmuyor.
Çoğu kişinin eminim ilk izlenimi olumsuzdur.
En basitinden bir anket yapıp fikir alabilirlerdi.
Ama kanalda gerçekten güzel değişimler var.
Star TV'nin yeni logosunun tasarımını yapan Superestudio'nun kurucu direktörleri Ezequiel Rormoser ve Marcos Torres, Marketing Türkiye dergisine yeni logonun özelliklerini anlattı...
Türkiye'nin ilk özel kanalı unvanına sahip olan Star TV'nin Doğuş Grubu'na satılmasının ardından kanalda yaşanacak radikal değişimler de merakla beklenir olmuştu.
Nihayetinde oldukça uzun süren hazırlık süreci bitti ve 1 Ocak itibariyle Star TV tümüyle değişen görsel kimliği ve kısmen değişen içeriğiyle karşımıza çıktı. Kanal beklendiği üzere en radikal değişimlerden biri görsel kimliğinde yaptı. Sony Entertainment Television, Turner Channels, Fox International Channels, MTV gibi dünyaca ünlü yayıncılar için çalışan Buenos Aires merkezli Superestudio tarafından tasarlanan yeni logo hayli iddialı bir tasarıma sahip... Biz de dünyanın her yerine TV marka çalışmaları, reklam spotları üreten uluslararası bir animasyon ve tasarım şirketi olan Superestudio'nun Kurucu Direktörleri Ezequiel Rormoser ve Marcos Torres ile starın yeni logosunu konuştuk.
Modern, sıcak ve zengin...
Yeni STAR logosunu yaratırken çıkış noktalarının kendilerine gönderilen brief'teki Doğuş Yayın Grubu'nun temel değerlerini orijinal ve özgün bir şekilde yansıtıp Türkiye pazarına uyacak bir iş çıkarmak olduğunu söyleyen Ezequiel Rormoser: "Kanalın hedeflediği ana değerler olarak modern bir duruş, kalite, yenilik, bütünlük ve tutku ortaya çıkıyordu. Kanalın içerik anlamında karakteristik özellikleri arasında eğlenceli, pozitif, saygılı, kolay takip edilebilen, canlı, parlak, yaratıcı, sıcak ve zengin olması yer alıyordu. Buradan hareketle logo üzerinde çalışmalarımıza başladık. En önemlisi yıldızın şeklini nasıl yansıtacağımızdı. Burada elmasın yıldız şeklinden yola çıktık ancak birebir bir elmas yapmak da istemiyorduk. Dolayısıyla karşıt şekillerin bir araya gelerek bir yıldız oluşturduğu bu tasarım ortaya çıktı" diyor. Rormoser son uç olarak ortaya çok karmaşık olmayan ancak çok da basit olmayan güçlü, renkli, orijinal, şık ve modern bir logo çıktığını düşüyor.
Bir art director ve üç tasarımcının üzerinde çalıştığı projede Star TV'ye ilk etapta 15 farklı tasarım sunulmuş. Kanal yönetimi logolardan ikisini beğenince bu iki tasarım üzerine yoğunlaşılmış. Son iki tasarımdan birinin eski logoyu andırdığını ancak son süreçte kanal yöneticilerinin daha farklı ve yenilikçi olan tasarım üzerinde karar kıldığını söyleyen Marcos Torres, izleyicilerinin logoyu ilk gördüklerinde güçlü bir değişim geçiren, mükemmel ve kuvvetli bir yıldızla, bir markayla karşı karşıya kalacaklarını belirtiyor. Marcos Torres kanalın eski logosuyla yeni tasarladıkları logoyu karşılaştırırken şunları söylüyor: "Eski ve yeni logonun bir çok yönden farklı olduğunu düşünüyoruz. Öncelikle eski logoda S harfi ana öğeydi ve yıldız daha ikinci plandaydı. Yeni logoda ise S'yi tamamen eleyip yıldızı ana karakter yapmayı seçtik. Bunu yaparken amacımız objenin kendisinin kanalın adını temsil etmesi ve böylece harfi ortadan kaldırıp ikona ve kanalın adına daha çok güç vermekti. Grafik anlamda da yeni logonun daha güncel ve belirli bir modern dokunuşu olduğu kanısındayız. Logonun karşıt şekillerden oluşması sonucu ortaya daha ilginç ve çekici bir yıldızı tasarımı çıkmış oldu. Böylece sadece bir harf ve yıldızdan olan bir görselden uzaklaşılmış oldu."