Sony xperia öneri

Bu konuyu okuyanlar

ahmöetcan

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
1700-1800 bütçem var sony xperia z5 almayı düşünüyordum ama teknik servis filan sorunları varmış galiba aklınızda başka önerisi olan var mı? güncel yazılım desteği veren sürümleri vs var bide z5 teşhir ürünü olarak varmış ondan sorayım dedim ek olarak başka telefon önerisi yapıcak arkadaşlar 5.5 inch i geçmezlerse sevinirim, teşekkürler
 
Son düzenleme:

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Katılım
16 Eylül 2016
Mesajlar
8,217
Reaksiyon puanı
2,988
Puanları
113
Yaş
19
O fiyata galaxy s6 veya lg g5 alınır. 2si de sony e bin basar
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Ekim 2015
Mesajlar
1,728
Reaksiyon puanı
584
Puanları
113
Boşver sonyi.
 

ahmöetcan

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
tasarımı hoşuma gidiyor s6 vs g5 i sevmiyorum(tak çıkardan dolayı)
 

BarKoda1010

Profesör
Katılım
6 Ocak 2016
Mesajlar
1,010
Reaksiyon puanı
352
Puanları
83
Xperia X al geç. Teşhir ürünlerinden uzak dur bütçeyi zorlarsan 2.300 e alabilirsin sanırım 19 ekimde satışa çıkıyor
 

ahmöetcan

Öğrenci
Katılım
9 Ekim 2016
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
36
xperia x e baktım z5 ile karasız kaldım bide z5 ler sipariş üzerine geliyormuş galiba? yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
edit: xperia xz çıkış fiyatı 2799 tl civarı bişeymiş 19 ekimi bekleyip xz nin fiyatını görüp ona göremi bişeyler yapayı 2000 filan olmaz heralde 2300 filan olurmu bide xz çıkacağı için z5 vs x in fiyatı düşer değilmi?
 
Son düzenleme:

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,766
Reaksiyon puanı
2,557
Puanları
113
Yaş
122
xperia x e baktım z5 ile karasız kaldım bide z5 ler sipariş üzerine geliyormuş galiba? yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler
edit: xperia xz çıkış fiyatı 2799 tl civarı bişeymiş 19 ekimi bekleyip xz nin fiyatını görüp ona göremi bişeyler yapayı 2000 filan olmaz heralde 2300 filan olurmu bide xz çıkacağı için z5 vs x in fiyatı düşer değilmi?
2300lere xz sanmam zaten yurtdışı fiyatı bile 2100 lira.
Z5 piyasada yok zaten sen nerden alacaksın?
 

...Görkem...

Profesör
Katılım
4 Ekim 2015
Mesajlar
2,940
Reaksiyon puanı
775
Puanları
113
Merhaba,

Sony xperia z5 tasarım, sağlamlık, premium his gibi konularda oldukça güzel bir ürün ama ekran, kamera, performans konularında 1800 tl bandında çok daha güzel ürünler var.

Mesela;

Samsung note5, samsung s6 bu cihazlar oldukça iyi ürünler. Performans, kamera ve ekran konularında z5'den çok daha iyiler.

Benim tavsiyem ise lg g5. Sonuçta verilen paranın karşılığını performas ve diğer konulardaki başarılı ile alınabileceği düşüncesindeyim. Sd820 cpu ile bu 1800tl bandındaki en iyi ürün ünvanını alıyor. F/p ürünü kavramının tam karşılığı. Özellikle arka kamerasındaki geniş açılı resim çekebilme özelliği çok güzel. Video konusunda aynı başarıyı göstermese de foto konusunda gayet iyi. Üzeribdeki donanım, bağlantı, ekran, sensör özellikleri ile de bu fiyatın hakkını veriyor. Tavsiyem g5 almanız yönündedir.
 

Hyggelig

Asistan
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
113
Reaksiyon puanı
26
Puanları
28
Yaş
28
1700-1800 bütçem var sony xperia z5 almayı düşünüyordum ama teknik servis filan sorunları varmış galiba aklınızda başka önerisi olan var mı? güncel yazılım desteği veren sürümleri vs var bide z5 teşhir ürünü olarak varmış ondan sorayım dedim ek olarak başka telefon önerisi yapıcak arkadaşlar 5.5 inch i geçmezlerse sevinirim, teşekkürler
xz çıkınca z5 in fiyatı düşmez. z5 zaten sony piyasadan kaldırmaya çalışıyor. ancak sony mağazalarda bulabiliyorsunuz. bir de bu ara hepsiburada da 1869 tl ye var. ben de z5 almak istiyorum çok güzel bir telefon. tek sıkıntısı fazla ısınması. Kullanan eden varsa güncel bir ısınma bilgisi paylaşabilir mi bizimle.. sorun olmayacak kadarsa bence o fiyata daha iyisi yok gibi. xperia x orta düzey işlemcili fakat bence iyi bir performansı olan telefon. 19** küsür liraya hepsiburada da satılıyor. Suya ve toza dayanıklı olmaması biraz soğutuyor. umarım z5 güncellemelerle birlikte ısınma sorununu yenmiştir de rahat rahat alırız.
 
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
121
Reaksiyon puanı
29
Puanları
28
Sony istediği telefonu çıkartabilmiş değil hala. XZ' den sonra çıkaracağı telefon efsane olacak. Z5 konusuna gelirsek arkadaşların dediklerine katılıyorum. S6' nın kamerası ve performansı onu katlar. Kamerası gerçekten fiyaskoydu Z5' in. İyi düşünün almadan önce. Bir Sony fanı olarak söylüyorum bunları. Bir de mümkünse mağazada elinize alın ve inceleyin bütün özelliklerini.
 

trethonz

Öğrenci
Katılım
12 Ekim 2016
Mesajlar
6
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
O fiyata ne güzel telefonlar var bir bilsen...
 

Scarneep

Asistan
Katılım
9 Mayıs 2016
Mesajlar
310
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
25
Bende kullandım z5. Kullanım amaçlarımız farklı demek ki. Bence kamera manuel de efsanelg g4 ünde kamera manuelde efsaneydi. Yazılımı da çok akıcı neyi beğenmediniz ben anlamadım.
 

garmel.373

Asistan
Katılım
1 Temmuz 2016
Mesajlar
402
Reaksiyon puanı
120
Puanları
43
Bende kullandım z5. Kullanım amaçlarımız farklı demek ki. Bence kamera manuel de efsanelg g4 ünde kamera manuelde efsaneydi. Yazılımı da çok akıcı neyi beğenmediniz ben anlamadım.
Hocam günlük hayatta manuel ne işlevi vardır? Anlık fotoğraf lazım olduğu hemen hemen her durumda otomatik mod lazım insana. Okulda-şirkette slaytı fotoğraflaman lazım ortam loş "bi dakka hocam ben bi kamerayı ayarlayayım" gibi durumlara düşmemek için maalesef Sony geride. Dünyadaki kaç kişi manuel modu düzgün kullanabiliyor da sen otomatik modu bir türlü düzeltemiyorsun Sony olarak!
Bu yazım manuel modu kötülemek için değil, Sony'nin bir türlü şu otomatik modunu becerememesi üzerine hayal kırıklığındandır.
 

Scarneep

Asistan
Katılım
9 Mayıs 2016
Mesajlar
310
Reaksiyon puanı
68
Puanları
28
Yaş
25
Hocam günlük hayatta manuel ne işlevi vardır? Anlık fotoğraf lazım olduğu hemen hemen her durumda otomatik mod lazım insana. Okulda-şirkette slaytı fotoğraflaman lazım ortam loş "bi dakka hocam ben bi kamerayı ayarlayayım" gibi durumlara düşmemek için maalesef Sony geride. Dünyadaki kaç kişi manuel modu düzgün kullanabiliyor da sen otomatik modu bir türlü düzeltemiyorsun Sony olarak!
Bu yazım manuel modu kötülemek için değil, Sony'nin bir türlü şu otomatik modunu becerememesi üzerine hayal kırıklığındandır.
Hocam otomatik te sıkıntı var onu kabul ediyoruz. :)
 
Üst