Shiftdelete.net Otomobil Kulübü

Bu konuyu okuyanlar

Lütfen,kendinize ait olmayan araçların resimlerini koymayınız.

1-TuningMert - Honda Civic Type-R (2009)

2-Aurum - BMW M3 (2001)

3-PcMaSTeR - Skoda Fabia Hatchback 1.4 TDI (2004)

4-m1903 - Honda Civic Hatchback 1.6 (2002)

5-altius - Mazda 6.26 Sedan (----)

6-aydogan - Tofaş Şahin 1.4 (1997)

7-RuNaL - Renault Toros (1991)

8-zawx - Peugeot 205 GTI 1.9 (1992)

9-dahi - Fiat Scudo 1.9 (2000)

10-oBsCuR HoMmE - BMW 3.18 (2000)

11-warkortali - Hyundai Accent 1.5 (2006)

12-jZCaglar - Fiat Stilo 1.6 (2001)

13-sertan81 - Honda Civic 1.6 (2004)

14-pajero - Mitsubishi Pajero Super Wagon (1990)

15-cacar - Renault 9 Broadway (1993)

16-Rocco - Toyota Corolla (1997)

17-Efe Zoroglu - BMW 3.30 (2003)

18-maxxdump - Suzuki Swift 1.3 (2005)

19-shiftpresser - Lada Vega (2000)

20-wbmstr - Chyrsler M300 3.5 (1999)

21-Remi - Honda Civic 1.6 IES (2000)

22-1ruby1 - Volkswagen Polo (2004)

23-alanya75 - Volkswagen Caddy TDI Combi (2006)

25-cakabuba - Tofaş Murat 131 (1987)

26-vacip42 - Fiat Marea 1.6 SX (2001)

27-Phabio - Ford Fiesta 1.4 96 HP (2009)

28-sinanyc - Tofaş Şahin (1992)

29-cumali2128 - Hyundai Getz 1.4 (2006)

30-finix - Fiat Bravo (2008)

31-Peter - Skoda Felicia (----)

32-knihgtx - Hyundai Accent Era 1.5 (2007)

33-mustang - Citröen C4 1.6i SXPX Tiptronic (2005)

34-Blackout - Mercedes Benz C220 CDI AMG (2008)

35-MegaWolt - Honda Civic Premium A/T (2010)

36-jonjon - Mercedes Benz VITO 111CDI (2006) & Peugeot 308 1.6 HDI (2010)

Resimler


TuningMert

2mfkze8.jpg


warkortali

untitled7yv6.jpg


jZCaglar

456dkk03346.jpg


pajero

pajero1hx8.jpg


maxxdump

23967955xm8.jpg


shiftpresser

ladavega2000lx8.jpg


1ruby1

poololk2.jpg


alanya75

dsc0053vh5.jpg


dsc0055hn1.jpg


Phabio

27102008004qb0.jpg


knightx

araba.jpg


Blackout

14cqwk1.jpg


MegaWolt

picture.php
 
Son düzenleme:
acı_gerçek dedi ki:
TuningMert dedi ki:
Evet arkadaşlar listemiz her üyede güncellenecektir...

1-TuningMert Honda Civic Type-R 2008

2-Aurum BMW M3 2001
Bune hiçbişey anlamadım,açıklama yapsan

Arkadaşım anlaşılmayacak hiçbirşey yok.otomobil kulübü kuruyoruz.otomobilinin marka modeli ve yılını yazacaksın bende listeye ekleyeceğim.ilerde çeşitli organizasyonlara imza atacağız.
 
Arkadaşlar siteden 3 gün uzaklaştırma aldım.2 gün sonra hesabıma giriş yapabileceğim.o zaman listeyi güncelleyeceğim.mesajlara devam yalnız otomobilin yılınıda belirtelim ;)
 
aydogan dedi ki:
TuningMert dedi ki:
PcMaSTeR dedi ki:
1.9 :O bu arabanın tekerleri yerde gitmiyor o zaman :)

Sen araba görmemişsin :D
arabaların fotoğraflarını da görelim o zaman

Bu arada bizim araba on yıllık bir Şahin 1,4. Bu sıralar yenilemeyi düşünüyoruz, Seat Cordoba 1,4 TDI'lar nasıl size göre yorumlarınızı alabilir miyim?

Seat'larda tank gibi arabadır.cordoba'lar sorunsuz bir sedan'dır fakat yeni leonlar dahada idaalı ;)
 

zawx

Asistan
bu arada su tekerleklerı yere basmıor dıyen arkadas harbıden araba goremmıs
resımlerı yarın aksam 2 gun sonra atıcam arabam cıladn yenı cıktı yıkamıorum tozlu....
 

chimera

Dekan
Emektar
Arka arkaya mesaj yazmak yerine bir önceki mesajımızı düzenle dersek ve o mesajın için yazacaklarımızı yazarsak daha iyi olur.
Forum kurallarına uyalım.
 

PcMaSTeR

Profesör
zawx dedi ki:
cathlack dedi ki:
allh ya burda bı sürü arabadan anlamayan adam var bende muhattam oluyorum 1,9 205 gtı dıoz adam sacma dıor bırı dıo ole araba mı olur bı gıdın yarabbım yaa

Bardağın Boş tarafı...

Ben 1.9 motora öyle demedim. Peugeot205 te 1.9 olmasını Söyledim ve Övgüde bulundum, ancak Algılamada galiba sorun yaşanmış... Araba görmediğimi nerden Çıkardınız? 1001 Hp'lik arabada var 100Hp 'lik te birini sadece resimlerde görürsünüzki diğerini her gün sokakta

Şuana kadar reelde dokunduğunuz Arabanın Motorgücünü Söyleyebilirlermi Arkadaşlar?
 

zawx

Asistan
ben ne arabarlgordum hocam sadece senı anlamdım kusura bakma eyvallh...752 lık gorduk en fazla ...
 

zawx

Asistan
efet anlarsın en fazla tekerlekle dırekseyonu gormen lazım araba demn ıcın demı bırader.
 
cathlack dedi ki:
zawx dedi ki:
cathlack dedi ki:
allh ya burda bı sürü arabadan anlamayan adam var bende muhattam oluyorum 1,9 205 gtı dıoz adam sacma dıor bırı dıo ole araba mı olur bı gıdın yarabbım yaa
Ben bu konunun açılmasını saçma buldum ..seninle alakası yok..senden iyi anlarım arabalardan canım

Çatlak yine karıştırdın ortalığı abi karışma allah aşkına.bende senin açtığın çoğu konuyu saçma buluyorum.ee şimdi ne olacak?hayret bişeysiniz bi karışmayın yahu.karışmasanız olmayacak ya.
 

warkortali

Profesör
Emektar
Tuning, eklediğimiz resimlerin küçük boyut linklerini eklersen başlığının içeriğine liste daha hoş gözükür isteyen tıklayıp büyütür bakar ;)
 

Tartarus

Profesör
Eeee... Bende de Mustang Shelby GT500 var, 2007 modıl ama fotoğrafını çekmeye korkuyorum, flaş boyasını felan şey yapar ne bilim işte nazar felan değer... :p
 

zawx

Asistan
en güzeli yok altı sürtecek yok yanlıyıpta geceyıp yok öle yok böle dersin yok araba gayet guzel atv demı calısıosun
 

SDN Son Haberler

Son mesajlar

Üst