Shiftdelete ilaç gibi geldi

Bu konuyu okuyanlar

Cenkkaramann

Öğrenci
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
78
Reaksiyon puanı
55
Puanları
18
Yaş
23
Başka forumlardan sonra burası ilaç gibi geldi neredeyse. Tamam bazı forumlarda yazım kuralları dikkati, noktalama dikkati var da belli bir süreden sonra baydırıyor insanı. 1 ay ban mı yenir. De da yazılımından dolayı 1 hafta ban yenmez be kardeşim. Neyse bundan sonra burdayız. Tekrarda selamlar herkese.
 

Szayel

Profesör
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,035
Reaksiyon puanı
1,151
Puanları
113
Bilişim, yazılım veya bu bölümler genelde sayısal lakin ordaki arkadaşlar anladığım kadarıyla sözelci :)) Elbet Türkçe imla kurallarına dikkat etmek gerekir ama bence haddiden fazla gereksiz.
Neyse, hoşgeldin. Burası zaten sen gibi şikayet edenlerle dolu. Linklerini paylaşmamakla iyi etmişsin :)
 

Yasin Koçak 23

Öğrenci
Katılım
22 Ekim 2020
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
49
Puanları
18
Yaş
16
Bilişim, yazılım veya bu bölümler genelde sayısal lakin ordaki arkadaşlar anladığım kadarıyla sözelci :)) Elbet Türkçe imla kurallarına dikkat etmek gerekir ama bence haddiden fazla gereksiz.
Neyse, hoşgeldin. Burası zaten sen gibi şikayet edenlerle dolu. Linklerini paylaşmamakla iyi etmişsin :)
ben buraya ilk geldiğimde rdr2 cracklendi diye konu açmıştım sadece crackwatch'da cracklendiğini söyleyip hiç bir şekilde link ya da herhangi bir korsan oyun sitesinin isminde ya da konusundan bahsetmedim buna rağmen konum 2 kez kapatıldı aynı konuyu bir başkası açtığında akşam benden sonra moderatörler ve yöneticilerde cevap yazdı.
Burdaki yönetim kadar saçma birşey yok.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,639
Reaksiyon puanı
1,285
Puanları
113
Yaş
27
ben buraya ilk geldiğimde rdr2 cracklendi diye konu açmıştım sadece crackwatch'da cracklendiğini söyleyip hiç bir şekilde link ya da herhangi bir korsan oyun sitesinin isminde ya da konusundan bahsetmedim buna rağmen konum 2 kez kapatıldı aynı konuyu bir başkası açtığında akşam benden sonra moderatörler ve yöneticilerde cevap yazdı.
Burdaki yönetim kadar saçma birşey yok.
Her yerin iyisi ve kötüsü var.
 

_mirror_

Profesör
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
2,211
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Yaş
13
Başka forumlardan sonra burası ilaç gibi geldi neredeyse. Tamam bazı forumlarda yazım kuralları dikkati, noktalama dikkati var da belli bir süreden sonra baydırıyor insanı. 1 ay ban mı yenir. De da yazılımından dolayı 1 hafta ban yenmez be kardeşim. Neyse bundan sonra burdayız. Tekrarda selamlar herkese.
SDN Foruma Hoş geldiniz ben ilk once bu foruma üye oldum ve 1 yıl burda dolaştım incelemek icin geldiğiniz sitedeki forumda kaydoldum artık oraya girmiyorum bile
 

_mirror_

Profesör
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
2,211
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Yaş
13
ben buraya ilk geldiğimde rdr2 cracklendi diye konu açmıştım sadece crackwatch'da cracklendiğini söyleyip hiç bir şekilde link ya da herhangi bir korsan oyun sitesinin isminde ya da konusundan bahsetmedim buna rağmen konum 2 kez kapatıldı aynı konuyu bir başkası açtığında akşam benden sonra moderatörler ve yöneticilerde cevap yazdı.
Burdaki yönetim kadar saçma birşey yok.
Begnmiyorsaniz başka siteler var oralara üye olun
 

eternalxs

Öğrenci
Katılım
7 Eylül 2020
Mesajlar
68
Reaksiyon puanı
79
Puanları
18
bahsettiğin forumu ben de kullanıyordum ama bıraktım uzun bir süre önce. anlarım Türkçe'yi güzel kullanmak önemli buna ben de destek veriyorum ama insanların o kadar bunaltıyorlar ki daralıyorsun resmen. herkes edebiyatçı sanki forumda! adam sorunu çözmek için konu açmış nokta koymadığı için ban yiyor şaka gibi resmen.
 

NESDelisi

Profesör
Katılım
12 Temmuz 2011
Mesajlar
2,639
Reaksiyon puanı
1,285
Puanları
113
Yaş
27
bahsettiğin forumu ben de kullanıyordum ama bıraktım uzun bir süre önce. anlarım Türkçe'yi güzel kullanmak önemli buna ben de destek veriyorum ama insanların o kadar bunaltıyorlar ki daralıyorsun resmen. herkes edebiyatçı sanki forumda! adam sorunu çözmek için konu açmış nokta koymadığı için ban yiyor şaka gibi resmen.
İşin garibi, mesaj düzenlemeleri. O forum bir dava yerlerse, paçayı kurtaramazlar.
 

Syphex

Asistan
Katılım
24 Eylül 2020
Mesajlar
104
Reaksiyon puanı
84
Puanları
28
Kendi yazım kurallarına bile uyamıyorsan tabii yersin banı. Ayrıca ilk hatada bir ay ban atılmıyor, demek ki daha önce de ceza almışsınız.
 

_mirror_

Profesör
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
2,211
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Yaş
13
sizin yaptığıız daha komik ve bu forumun iq'sunu düşürmekten başka bi faydanız yok gibi burda mağdurluğumu söylemişken siz hala beğenmiyorsanız git diyorsunuz biraz büyüyün
boş boş konuşmayın crack ile ilgli konu açmışsınız konunuz kapatılmış yönetim kötü diyorsunuz acaba siz mi forumu IQ sunu düşürüyorsunuz?
 

Yasin Koçak 23

Öğrenci
Katılım
22 Ekim 2020
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
49
Puanları
18
Yaş
16
boş boş konuşmayın crack ile ilgli konu açmışsınız konunuz kapatılmış yönetim kötü diyorsunuz acaba siz mi forumu IQ sunu düşürüyorsunuz?
ciddi misin? bak anlatıyorum tekrar kafanda bir şey var onu çalıştır tamam mı?
ben rdr2 kırılı diye konu açtım ama konuda hiçbir şekilde link yok veya site adı hiç bir şey yok sadece crackwatch var o da oyun kırıldı mı eğer kırıldıysa kaç günde kırılmış olduğu yazıyor ki crack'e girmez.
konunun saçma olduğu kısım ise aynı konu benden sonra açıldığında yine aynı şekilde olup o kouya moderatörlerin vey yöneticileridnde mesaj yazmasıydı ve herhangi bir konu kapatılma durumu olmamasıydı.
bunu oku kim boş yapıyor anlarsın
 

Ahmet-

Profesör
Katılım
24 Ağustos 2020
Mesajlar
1,257
Reaksiyon puanı
1,044
Puanları
113

_mirror_

Profesör
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
2,211
Reaksiyon puanı
1,933
Puanları
113
Yaş
13
ciddi misin? bak anlatıyorum tekrar kafanda bir şey var onu çalıştır tamam mı?
ben rdr2 kırılı diye konu açtım ama konuda hiçbir şekilde link yok veya site adı hiç bir şey yok sadece crackwatch var o da oyun kırıldı mı eğer kırıldıysa kaç günde kırılmış olduğu yazıyor ki crack'e girmez.
konunun saçma olduğu kısım ise aynı konu benden sonra açıldığında yine aynı şekilde olup o kouya moderatörlerin vey yöneticileridnde mesaj yazmasıydı ve herhangi bir konu kapatılma durumu olmamasıydı.
bunu oku kim boş yapıyor anlarsın
Tamam konuyu anladimda o kafamdaki sey gayet iyi çalışıyor normal adam gibi konuşsan iyi olacaktı
 
Üst