Servis sorunu

desteklazimbana

Öğrenci
Katılım
17 Mayıs 2020
Mesajlar
10
Reaksiyon puanı
3
Puanları
3
Yaş
43
Arkadaşlar merhaba,
iphone 7 cihazımı 4 kere aynı sorunlardan servise verdim.ilk servise verişimde parça değişimi yapıldı,daha sonra sıkıntılar devam edince tekrar servise verdim.Testler başarılı denilip yazılım yükleyerek tarafıma verildi.Üçüncü kez yine sorun devam etmesi üzerinde tekrardan verdim aynı şekilde testler başarılı diyerek tarafıma verildi.Bu süreçler içerisinde apple ile görüşme içerisindeydim.Son servisten geldikten sonra yine sıkıntı devam ettiğini appleye bildirmem üzerine kıdemli danışman devraldı ve servise tekrar götürmem gerektiğini söyledi.Tekrar götürdüm bu sefer oranın yetkilisine sıkıntıları video altına alarak direkt gösterdim.Ve cihazım bu sefer sorun tespiti yapılarak apple onarım merkezine gönderildi.Ve şuan değişim/onarım bekleniyor gibisinden bir şey yazıyor.

Kıdemli danışman ile görüşmem üzerinde değişim yapılması halinde kutusuz bir cihaz geleceğini 90 günlük garanti süreci olacağını söyledi.Ancak ben tüketici haklarınadn 4 kez servis durumunda seçimlik haklarımın olduğunu belirtmem üzerine cihazın 2 defa onarım merkezine geldiğini söylediler.Ancak benim elimde 4 servis kaydı var.Yetkili servisin apple onarım merkezine göndermemesi benim sorumluğum da değil.ben bu 4 kez servis sürecinde 2 haftayı bulan süreyi telefonsuz geçirdim , geçirmeye devam ediyorum.

Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Seçimlik haklarımdan sıfır,kutulu,garantisi başlamamış bir cihaz talep ediyorum.Ancak apple şuan böyle bir hakkım olmadığını iddia ediyor.ALO 175 ile görüşmem de ise seçimlik haklarımın olduğunu söylüyorlar.

Ne yapmam gerekir?
Mesaj otomatik birleştirildi:

yukarı
 
Son düzenleme:
Üst