SDN Forum Teknik Yardım vs Gibi Konular

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
merhaba bir önerim olacak bayadır forum da dikkatimi ceken bir konu hakkında eksik gördüğüm düşüncelerimi dile getirmek istiyorum


örneğin üyelerden biri bir teknik konu hakında yardım istedi örnek driver yükleme hatası ve forum daki arkadaşlar yardımcı oldu ve problem cüzüldü bu konuyu kapatım problem cözüldü diye altına moderatör yazabilirler cünkü cözülmüş bir konuya herkes geliyor tekrar tekrar yazıyor
 

erenberk

Rektör
Katılım
10 Mayıs 2010
Mesajlar
10,637
Reaksiyon puanı
101
Puanları
228
Olaya yanlış yaklaşıyorsunuz. Mesela senin bir sorunun çözüldü ve ben de seninkiyle aynı sorunu yaşıyorum ama orada yazılan çözüm bende işe yaramadı. Yeni baştan aynı konuyu açmam gerekir ve her gelen aynı şeyi yapınca forum kirlenir. Bu benim düşüncem, katılır katılmazsın bilmem ama bir konu gerçekten kapatılması gerektiği durumlar haricinde asla kapatılmamalıdır çünkü bunun dışındaki durumlar forum mantığına ters düşer.
 

technomind

Profesör
Emektar
Müdavim
Katılım
19 Nisan 2011
Mesajlar
4,978
Reaksiyon puanı
74
Puanları
228
Bazılarıda sorun çözüldü diyor ama nasıl çözüldüğünü bile yazmıyor, sonrasında başka bir kullanıcıda geliyor bu sorun nasıl çözüldü diye cevap bekliyor... he şu şekilde olabilir,

atıyorum oradan sorumlu moderatör arkadaş takiptedir. Bir başlık açılmıştır, sorun ilerleyen zamanlarda ciddi anlamda çözülmüştür. onları toplayım şu sorun şu şekilde çözümlü gibi başlığını atarlar konu kilitli bir şekilde gelen okuyabilir ;)

ancak komple kilitlenmesi yanlış olur, dediği gibi gelenlerde o çözüm işe yaramayabilir. diğer kullanıcı ekstradan birşey yapmıştır farkında değildir çözülmesi için... bu şekilde yaptım oldu der. ama bir diğer kullanıcı ise bu işe yaramadı diyebilir... o sebepten konunun kilitlenmesi değilde... olay kesin çözüldükten sonra

ekstra bir başlık altında temize çekilebilir....
 

IThelp

Profesör
Katılım
11 Nisan 2011
Mesajlar
4,314
Reaksiyon puanı
19
Puanları
0
@technomind evet dediğin gibi demek istedim konu silinmesin konu cözülmüş ise kilitli kalsın aynı sorunu yaşayanlar okuyup sorunu cözebilirler tabiki bu benim düşüncem ve önerim daha iyisini siz bilirsiniz
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
81
Puanları
228
kilide gerek yok ama başlık çözüldü olarak düzenlense daha iyi olur, kendi problemlerimi araştırırken çözüldü başlıklı konuları tercih diyorum varsa.
 

Mert Ahmet

Müdavim
Müdavim
Katılım
16 Mayıs 2010
Mesajlar
5,706
Reaksiyon puanı
41
Puanları
1,228
sorunun cozumu de ilk mesaja eklenir ;)
 
Üst