Samsung Yetkili Servis Rezaleti #KVK

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Merhabalar ;

Uzun dönem Apple kullandıktan sonra bir Android cihaza geçmeye karar verip yaklaşık 10 ay kadar önce bir Samsung s6 aldım kendime. 2 ay öncesine kadarda aslında gayet memnundum. Telefonum hızlı şarjla alakalı sıkıntı oldu(hızlı şarj olmuyordu yani) bende bu durumu Samsung müşteri hizmetlerini arayıp anlattım ve bir servise gittim. Telefonumu bıraktım 3-4 gün sonra mesaj geldi teslim almaya gittim. Denemek istedim yapıldığından emin olmak için ve ürün yapılmamıştı. Aynı problem devam ediyordu. Teslim almadım telefonu tekrar servis işlemlerine soktular. Bu kez anakartı değişmiş ürünün gittiğimde öğrendim. Bu şekilde cihazı vermemeleri gerektiğini ürüne kutulu değişim yapıp yeni imei numarasının kutuda yazması gerektiğini belirttim. Onlar ise böyle bir şeyin mümkün olmadığından bahsedip durdular. Bizde böyle bir prosedür yok dediler. Ben cihazımı alıp incelemeye başladım ve ekranında değişmiş olduğunu farkettim. Servis formunda ise sadece anakart değişimi yazıyordu. Ekran değişmiş dediğimde ''ne olacak ki beyfendi daha iyi değilmi ne güzel işte'' tarzı bir cevap alınca orada müşteri hizmetlerini tekrar aradım konuyu bildirdim ama onlarda servise bırakından başka bir çözüm bulamadılar. Daha sonraki gün 4.5g de çok güzel çalışan telefon şebeke kesilmeleri yaşadı. (ben elektronikte özel bir şirkette yöneticilik yaptığım için sürekli telefonla arama mail gibi işlerim oluyor ve ben o gün yaşadığım rezilliği inanın kelimelerle anlatamam her işim aksadı. Telefonum kesildi durdu tüm gün) neyse ben ertesi gün serviste aldım soluğu tekrar verdim cihaz yine bir süre serviste kaldı ve kalibrasyon yapıldı dendi. İyi dedim hadi her şeye rağmen kullanalım. Bu olaylar 15-20 günlük süreçte oluyor. 10 gün kadar geçtikten sonra ekran yerinden atmaya başladı. (Yekpare dediğimiz kasa olduğu için bu cihazlar bir kere açıldımı toparlanmıyor doğal olarak düzgün verim alınmıyor) Bu kez başka bir servise götürdüm onlar ekran ve yan çerçeve yi değiştirdiler. yaklaşık 15 gün kadar kaldı cihazım serviste.(bu süreçte de işle alakalı durumumu bildirim rica etmeme rağmen yedek cihaz alamadım) . Yapıldığına dair bir mesaj daha geldi gittim almaya tekrardan(bu sırada işim gücüm her şey aksıyor 5. kez servise gidiyorum bu süreçte) Telefonu incelemek istedim tekrar ve ekranın yamuk takıldığını farkettim. Ekran iç siyah çerçeve bir köşede çok fazla var diğer tarafında ekrana sıfır durumda. Arka kamera lensi yamuk duruyor. Kasa ekran hâlâ oynuyor. Servise iade almalarını gerektiğini bu cihazın bu şekilde kullanılmayacağını söyledim. Onlarda biz bu şekilde ancak yardımcı olabiliyoruz dediler. İnsanın sinirleri gerçekten geriliyor. Birde üstüne isterseniz gidin hakem heyetine başvurun biz bu şekilde yapıyoruz diyince ben baya bir gerildim. Sert bir tartışma oldu servisle. Sonra samsung müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum aradım ama benim bu durumuma hiç bir şekilde çözüm bulamadılar. Geri dönüş yapmadılar aramadılar. Bütün servis formları elimde var. ilk bir yılda 5 farklı arızadan servise giden cihaza müşteri iade talep edebiliyor. samsung ise bunu kendi kafasına göre yöntemlerle müşterilerini aptal yerine koyarak yapmaya çalışıyor. Benim bu kadar para verip aldığım cihaz ne olacak şimdi. Serviste gördüğüm hizmet nasıl bir memnuniyet anlayışıdır.
Not: yapılan tüm işlemlerin form olarak çıktıları elimde mevcuttur inanmayanlara belgeleri ve cihazın resimlerini atabilirim.
İstanbul'da Kartal ve Soğanlıkta ki servislerdir bu işlemleri yapanlar

Bunu buradan görüp bu firmadan hizmet almamanızı öneririm. Apple a o para verilir mi durumu var yıllardır. Gerçekten apple a o paralar verilir. Hem alırken hem aldıktan sonra gerçekten servis kalitesi hizmeti gayet iyi benim deneyimlediğim. Ben bu yaşadıklarımdan sonra samsung a son bir kez şikayet oluşturdum. Eğer cihaza yine para iadesi gibi bir karar çıkmaz ve bu normal derlerse hukuki tarafta hakkımı arayacağım ve tüketici hakem heyetlerine başvuracağım.
 
Son düzenleyen moderatör:

Yeşil Okçu

Profesör
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
4,259
Reaksiyon puanı
1,811
Puanları
293
Öncelikle çok geçmiş olsun . Yaşadığınız olay çok üzücü. Bu durumda direk değişim verilmeliydi aslında . Geçmiş olsun tekrardan
 
Son düzenleyen moderatör:

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Teşekkür ederim
fanların gelmesi problem değil yaşadığımız rezillik ortada. Burada tartışılacak olan şey donanım vs değil zaten. Şunu okuyup savunmak anlamsız olur.
 
Son düzenleyen moderatör:

Yeşil Okçu

Profesör
Katılım
9 Haziran 2016
Mesajlar
4,259
Reaksiyon puanı
1,811
Puanları
293
Teşekkür ederim
fanların gelmesi problem değil yaşadığımız rezillik ortada. Burada tartışılacak olan şey donanım vs değil zaten. Şunu okuyup savunmak anlamsız olur.
Peki ne yapacaksınız ?
 
Son düzenleyen moderatör:

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Yarın kadiköy servise götüreceğim bu durumun normal olmadığını ve bir şey yapabilirler mi bunu soracağım. Eğer olmaz ise bayramdan sonra tüketici hakem heyeti yolu gözüküyor.
 
Son düzenleyen moderatör:

sifirbakiye

Müdavim
Müdavim
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
1,665
Reaksiyon puanı
437
Puanları
263
Üşenmedim bütün yazılanları okudum. Geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın.
 

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Üşenmedim bütün yazılanları okudum. Geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın.

Teşekkürler biraz uzun bir yazı oldu ama tamamını anlatmak istedim. Detaylı şekilde. Belki başkalarının bu durumu yaşamamasına engel olur bu yazılanlar. Geçtiğimiz bayram öncesinden beri çözülemeyen bir durum bu 2 ayı geçen bir süreç oldu.
 

RoketLiSaVasTReni

Profesör
Katılım
2 Haziran 2014
Mesajlar
4,764
Reaksiyon puanı
2,554
Puanları
293
Yaş
124
İşte hep aynı sonuç kvk garantisi cidden işe yaramıyor arkadaş.Geçmiş olsun keşke genpa garantili alsaydınız.Samsunga genpa bakıyor diye biliyorum.
 

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
İşte hep aynı sonuç kvk garantisi cidden işe yaramıyor arkadaş.Geçmiş olsun keşke genpa garantili alsaydınız.Samsunga genpa bakıyor diye biliyorum.
Ben zaten ürünü samsung tr garantili aldım üstünde özel olarak kvk bakmıyor. Kartaldaki samsung bayisinin üstünde servis olduğu için oraya götürdüm. Müşteri olarak sonuçta hepsinin adam gibi hizmet vermesi ve samsung un bunu takip etmesi gerekirdi.
 

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Serviste götürüp derdimi anlattım ama hiçbir şey yapmıyorlar. Bende tüketici hakem heyetine başvuracağım. Orada da çözüm olmaz ise telefon marmara denizi ile buluşacaktır artık başka çözüm kalmıyor. Verdiğim hiçbir kuruşuda samsung a helal etmiyorum daha ne diyeyim bilemedim de
 

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ama en iyi ihtimal 5-6 ay diyorlar. Bu süreçtede ya bu telefonu bu halde kullanacağım yada telefon alacağım artık. Tam bir sabır sınama olayı.
 

Yktrnslv

Doçent
Katılım
28 Haziran 2015
Mesajlar
563
Reaksiyon puanı
141
Puanları
43
Tüketici hakem heyetine başvuru yaptım ama en iyi ihtimal 5-6 ay diyorlar. Bu süreçtede ya bu telefonu bu halde kullanacağım yada telefon alacağım artık. Tam bir sabır sınama olayı.
5-6 ay sonunda, yazdıklarınızı göz önünde bulundurarak, kesin olarak lehinize bir sonuç çıkacaktır merak etmeyin.

Bu arada da paranızı geri alacağınız için durumunuz var ise yeni telefona geçin çünkü ,dediğiniz gibi, telefonu marmara deniziyle buluşturmakta geç bile kalmışsınız :)
 

sifirbakiye

Müdavim
Müdavim
Katılım
16 Şubat 2016
Mesajlar
1,665
Reaksiyon puanı
437
Puanları
263
Ben genpa garantili note 5 aldım, en iyi servis olduğunu düşünerek. Deneyimim olmadı henüz, umarim da olmaz.
 

Seyhoo

Dekan
Cezalı
Katılım
29 Ekim 2013
Mesajlar
8,550
Reaksiyon puanı
741
Puanları
293
Tek kelimeyle rezillik. Bunu amatör telefon teknik servisleri bile yapmaz. Beni aynı duruma düşürselerdi neler olacağını tahmin bile edemiyorum.
 

Yaşar Sirkeci

Öğrenci
Katılım
9 Eylül 2016
Mesajlar
16
Reaksiyon puanı
8
Puanları
3
Yaş
37
Büyük geçmiş olsun. Samsung yetkili servisi ile ilgili bu tip sorunları hep okumuşumdur. Onun için samsungdan uzak durmaya çalışıyorum. Ayrıca sabrınıza hayran kaldım. Sonucu merak ediyorum şimdiden. Telefonla bu kadar işiniz oluyorsa, bana sorarsanız yen bir telefon almanızdır. Tekrar büyük geçmiş olsun.
 

Biraadam

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2016
Mesajlar
8
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
34
Bütçesel sıkıntılara gireceğiz ama 2.el bir iphone bakacağım şimdilik sonrası Allah kerim diyelim. Sonuçlandığında buradan mutlaka yazacağım ve bir daha bir kuruş para vermem bu firmaya orası çok net ve kesin
 

Speedster

Profesör
Katılım
4 Haziran 2016
Mesajlar
1,805
Reaksiyon puanı
319
Puanları
263
Yaş
22
Bu yüzden Apple kullanıyorum.
 

Can Paksoy

Öğrenci
Katılım
20 Haziran 2016
Mesajlar
88
Reaksiyon puanı
27
Puanları
18
Öncelikle Geçmiş Olsun Bence Bu Saatden Sonra THH Başvur Servise Boşuna Arama Gerilmekten Ve Sinir Olmaktan Başka Bir Şey Olmaz Servisten 2-3 Aya Alehine Sonuç Verilir Belgelerin Varsa Samsung Anlayışı Alıncaya Kadar El Üstündesin Şuyudur Buyudur Reklamıdır Aldınmı Tamam Sanki 2-3 Bin Liraya Veren Sen Değilsin Gibi Arkasında Koşar Durursun Benim Böyle Bir Durum LG G3 Başıma Geldi İnsan Telefondan Bile Soğuyor Ve Dediğiniz Gibi Herşey Donanım Değil Sonuçta Bunlar Kul Yapımı Problem Çıkması Doğal Bir Firmanın Kalitesi Müşteri Memnuyeti İle Belli Olur Note 7 Alanların Hali Ortada Şikayetvar.com Yıkılıyor Şikayetlerle İnsan 3600 TL Verip Bir Telefona İnternette Uçağa Binmek Yasak Arabası Yandı Gibi Haberleri Gördümü İnsan İster İstemez Heveside Kaçıyor
 
Üst