Biraadam
Öğrenci
- Katılım
- 8 Eylül 2016
- Mesajlar
- 8
- Reaksiyon puanı
- 1
- Puanları
- 3
- Yaş
- 34
Merhabalar ;
Uzun dönem Apple kullandıktan sonra bir Android cihaza geçmeye karar verip yaklaşık 10 ay kadar önce bir Samsung s6 aldım kendime. 2 ay öncesine kadarda aslında gayet memnundum. Telefonum hızlı şarjla alakalı sıkıntı oldu(hızlı şarj olmuyordu yani) bende bu durumu Samsung müşteri hizmetlerini arayıp anlattım ve bir servise gittim. Telefonumu bıraktım 3-4 gün sonra mesaj geldi teslim almaya gittim. Denemek istedim yapıldığından emin olmak için ve ürün yapılmamıştı. Aynı problem devam ediyordu. Teslim almadım telefonu tekrar servis işlemlerine soktular. Bu kez anakartı değişmiş ürünün gittiğimde öğrendim. Bu şekilde cihazı vermemeleri gerektiğini ürüne kutulu değişim yapıp yeni imei numarasının kutuda yazması gerektiğini belirttim. Onlar ise böyle bir şeyin mümkün olmadığından bahsedip durdular. Bizde böyle bir prosedür yok dediler. Ben cihazımı alıp incelemeye başladım ve ekranında değişmiş olduğunu farkettim. Servis formunda ise sadece anakart değişimi yazıyordu. Ekran değişmiş dediğimde ''ne olacak ki beyfendi daha iyi değilmi ne güzel işte'' tarzı bir cevap alınca orada müşteri hizmetlerini tekrar aradım konuyu bildirdim ama onlarda servise bırakından başka bir çözüm bulamadılar. Daha sonraki gün 4.5g de çok güzel çalışan telefon şebeke kesilmeleri yaşadı. (ben elektronikte özel bir şirkette yöneticilik yaptığım için sürekli telefonla arama mail gibi işlerim oluyor ve ben o gün yaşadığım rezilliği inanın kelimelerle anlatamam her işim aksadı. Telefonum kesildi durdu tüm gün) neyse ben ertesi gün serviste aldım soluğu tekrar verdim cihaz yine bir süre serviste kaldı ve kalibrasyon yapıldı dendi. İyi dedim hadi her şeye rağmen kullanalım. Bu olaylar 15-20 günlük süreçte oluyor. 10 gün kadar geçtikten sonra ekran yerinden atmaya başladı. (Yekpare dediğimiz kasa olduğu için bu cihazlar bir kere açıldımı toparlanmıyor doğal olarak düzgün verim alınmıyor) Bu kez başka bir servise götürdüm onlar ekran ve yan çerçeve yi değiştirdiler. yaklaşık 15 gün kadar kaldı cihazım serviste.(bu süreçte de işle alakalı durumumu bildirim rica etmeme rağmen yedek cihaz alamadım) . Yapıldığına dair bir mesaj daha geldi gittim almaya tekrardan(bu sırada işim gücüm her şey aksıyor 5. kez servise gidiyorum bu süreçte) Telefonu incelemek istedim tekrar ve ekranın yamuk takıldığını farkettim. Ekran iç siyah çerçeve bir köşede çok fazla var diğer tarafında ekrana sıfır durumda. Arka kamera lensi yamuk duruyor. Kasa ekran hâlâ oynuyor. Servise iade almalarını gerektiğini bu cihazın bu şekilde kullanılmayacağını söyledim. Onlarda biz bu şekilde ancak yardımcı olabiliyoruz dediler. İnsanın sinirleri gerçekten geriliyor. Birde üstüne isterseniz gidin hakem heyetine başvurun biz bu şekilde yapıyoruz diyince ben baya bir gerildim. Sert bir tartışma oldu servisle. Sonra samsung müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum aradım ama benim bu durumuma hiç bir şekilde çözüm bulamadılar. Geri dönüş yapmadılar aramadılar. Bütün servis formları elimde var. ilk bir yılda 5 farklı arızadan servise giden cihaza müşteri iade talep edebiliyor. samsung ise bunu kendi kafasına göre yöntemlerle müşterilerini aptal yerine koyarak yapmaya çalışıyor. Benim bu kadar para verip aldığım cihaz ne olacak şimdi. Serviste gördüğüm hizmet nasıl bir memnuniyet anlayışıdır.
Not: yapılan tüm işlemlerin form olarak çıktıları elimde mevcuttur inanmayanlara belgeleri ve cihazın resimlerini atabilirim.
İstanbul'da Kartal ve Soğanlıkta ki servislerdir bu işlemleri yapanlar
Bunu buradan görüp bu firmadan hizmet almamanızı öneririm. Apple a o para verilir mi durumu var yıllardır. Gerçekten apple a o paralar verilir. Hem alırken hem aldıktan sonra gerçekten servis kalitesi hizmeti gayet iyi benim deneyimlediğim. Ben bu yaşadıklarımdan sonra samsung a son bir kez şikayet oluşturdum. Eğer cihaza yine para iadesi gibi bir karar çıkmaz ve bu normal derlerse hukuki tarafta hakkımı arayacağım ve tüketici hakem heyetlerine başvuracağım.
Uzun dönem Apple kullandıktan sonra bir Android cihaza geçmeye karar verip yaklaşık 10 ay kadar önce bir Samsung s6 aldım kendime. 2 ay öncesine kadarda aslında gayet memnundum. Telefonum hızlı şarjla alakalı sıkıntı oldu(hızlı şarj olmuyordu yani) bende bu durumu Samsung müşteri hizmetlerini arayıp anlattım ve bir servise gittim. Telefonumu bıraktım 3-4 gün sonra mesaj geldi teslim almaya gittim. Denemek istedim yapıldığından emin olmak için ve ürün yapılmamıştı. Aynı problem devam ediyordu. Teslim almadım telefonu tekrar servis işlemlerine soktular. Bu kez anakartı değişmiş ürünün gittiğimde öğrendim. Bu şekilde cihazı vermemeleri gerektiğini ürüne kutulu değişim yapıp yeni imei numarasının kutuda yazması gerektiğini belirttim. Onlar ise böyle bir şeyin mümkün olmadığından bahsedip durdular. Bizde böyle bir prosedür yok dediler. Ben cihazımı alıp incelemeye başladım ve ekranında değişmiş olduğunu farkettim. Servis formunda ise sadece anakart değişimi yazıyordu. Ekran değişmiş dediğimde ''ne olacak ki beyfendi daha iyi değilmi ne güzel işte'' tarzı bir cevap alınca orada müşteri hizmetlerini tekrar aradım konuyu bildirdim ama onlarda servise bırakından başka bir çözüm bulamadılar. Daha sonraki gün 4.5g de çok güzel çalışan telefon şebeke kesilmeleri yaşadı. (ben elektronikte özel bir şirkette yöneticilik yaptığım için sürekli telefonla arama mail gibi işlerim oluyor ve ben o gün yaşadığım rezilliği inanın kelimelerle anlatamam her işim aksadı. Telefonum kesildi durdu tüm gün) neyse ben ertesi gün serviste aldım soluğu tekrar verdim cihaz yine bir süre serviste kaldı ve kalibrasyon yapıldı dendi. İyi dedim hadi her şeye rağmen kullanalım. Bu olaylar 15-20 günlük süreçte oluyor. 10 gün kadar geçtikten sonra ekran yerinden atmaya başladı. (Yekpare dediğimiz kasa olduğu için bu cihazlar bir kere açıldımı toparlanmıyor doğal olarak düzgün verim alınmıyor) Bu kez başka bir servise götürdüm onlar ekran ve yan çerçeve yi değiştirdiler. yaklaşık 15 gün kadar kaldı cihazım serviste.(bu süreçte de işle alakalı durumumu bildirim rica etmeme rağmen yedek cihaz alamadım) . Yapıldığına dair bir mesaj daha geldi gittim almaya tekrardan(bu sırada işim gücüm her şey aksıyor 5. kez servise gidiyorum bu süreçte) Telefonu incelemek istedim tekrar ve ekranın yamuk takıldığını farkettim. Ekran iç siyah çerçeve bir köşede çok fazla var diğer tarafında ekrana sıfır durumda. Arka kamera lensi yamuk duruyor. Kasa ekran hâlâ oynuyor. Servise iade almalarını gerektiğini bu cihazın bu şekilde kullanılmayacağını söyledim. Onlarda biz bu şekilde ancak yardımcı olabiliyoruz dediler. İnsanın sinirleri gerçekten geriliyor. Birde üstüne isterseniz gidin hakem heyetine başvurun biz bu şekilde yapıyoruz diyince ben baya bir gerildim. Sert bir tartışma oldu servisle. Sonra samsung müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum aradım ama benim bu durumuma hiç bir şekilde çözüm bulamadılar. Geri dönüş yapmadılar aramadılar. Bütün servis formları elimde var. ilk bir yılda 5 farklı arızadan servise giden cihaza müşteri iade talep edebiliyor. samsung ise bunu kendi kafasına göre yöntemlerle müşterilerini aptal yerine koyarak yapmaya çalışıyor. Benim bu kadar para verip aldığım cihaz ne olacak şimdi. Serviste gördüğüm hizmet nasıl bir memnuniyet anlayışıdır.
Not: yapılan tüm işlemlerin form olarak çıktıları elimde mevcuttur inanmayanlara belgeleri ve cihazın resimlerini atabilirim.
İstanbul'da Kartal ve Soğanlıkta ki servislerdir bu işlemleri yapanlar
Bunu buradan görüp bu firmadan hizmet almamanızı öneririm. Apple a o para verilir mi durumu var yıllardır. Gerçekten apple a o paralar verilir. Hem alırken hem aldıktan sonra gerçekten servis kalitesi hizmeti gayet iyi benim deneyimlediğim. Ben bu yaşadıklarımdan sonra samsung a son bir kez şikayet oluşturdum. Eğer cihaza yine para iadesi gibi bir karar çıkmaz ve bu normal derlerse hukuki tarafta hakkımı arayacağım ve tüketici hakem heyetlerine başvuracağım.
Son düzenleyen moderatör: