Samsung ve Bursa ABC teknik servis rezaleti

furcet

Öğrenci
Katılım
28 Haziran 2016
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
34
Umarım konu doğru yerdedir. Konunun yasal süreç uzamadan çözülmesine yardımcı olmak(düşük ihtimal ama) içinsamsung ve bursa abc teknik servis rezaleti başlığına bir el atabilriseniz çok memnun olurum arkadaşlar.

kasım ayında aldığım s6 edge+ cihazım ve cihazı tercih etme sebebim olan kablosuz şarj cihazım ile ilgili aylardır yaşadığım ve bir türlü çözümlenemeyen rezalettir.

14.11.2015 – cihaz kablosuz şarj cihazı hediye kampanyası sebebiyle tercih edilerek istanbul metrocity bimeks’ten alındı. samsung “hızlı” şarj cihazı veya muadili bir ürün hediye edileceği söylendi. ( s6 edge +)
19.12.2015 – kablosuz şarj cihazı “anymode” marka olarak gönderildi. samsung marka değil ve hızlı şarj özelliği yok.
ocak 2016 – kablosuz şarj cihazı geldiği günden beri düzgün çalışmaması sebebiyle kullanılamadı. müşteri hizmetleriyle iletişime geçildi. birkaç defa farklı servislere yönlendirildik ancak ürün anymode marka olduğu için hiçbir servis kabul etmedi, 29.06.2016 tarihi itibariyle onlarca arama ve yazışmaya rağmen herhangi bir çözüm üretilmedi. cihaz hala kullanılamıyor.

15.06.2016 – telefon usb arızası, kamerada odaklama arızası ve home tuşundaki problem nedeniyle garanti kapsamında bursa abc teknik servise verildi. ertesi gün sadece usb kablosu değiştirilip, diğer arızalar giderilmeden teslim edilmek istendi. cihaz teslim alınmadan ikinci kez servise bırakıldı.

17.06.2016 – cihazının kamera değişimi yapılıp, arka kapağı düzgün oturtulmamış, yapışkanları görünür bir şekilde, kasada açıklıklar mevcut halde teslim edilmek istendi. silin geçer, bunda birşey yok, tamire gelmiş zaten eskisi gibi olmaz zaten gibi laflar edilerek teslim edilmeye zorlandı. sonra servis sahibinin kredi kartı teklifine varan çeşitli terbiyesizlik ve ahlaksızlıkları sonucunda telefon orada bırakılıp müşteri hizmetleri ile irtibata geçildi.
18.06.2016 – tekrar bizim müşteri hizmetlerini gün içerisinde aramaya devam etmemiz sonucunda, servisle irtibata geçilip sorunun giderip ürünün kargolanacağı söylendi.
20.06.2016 – kargo ile ürün ulaştı. kontrol edildiğinde, arka çerçevede çizik ve vuruklar, kamera lensinde toz parçaları vardı. power tuşu da düzgün çalışmıyordu. tekrar müşteri hizmetleri aranıp ürünün görselleri kendilerine iletildi. ilgili kişilerle irtibata geçilip dönüş yapılacağı söylendi.
28.06.2016 – müşteri hizmetlerini tekrar arayıp kendilerinin bizi başka bir servise yönlendirmesi doğrultusunda, ürünün 3 gün serviste kalıp tamir edilmesi teklif edildi. teknik bir elemanın telefonun durumunu belgelemesini istememize rağmen telefonun serviste kalması koşuluyla belgenin verilebileceğini söylediler. cihaz servise bırakılmadı. müşteri ilişkileri ile yapılan görüşmede, servisten kaynaklanan sorunun bize yüklenilmek istenilmesi ve problemin çözülemiyor olması dolasıyla yasal sürecin sonuçlanmasını bekleyin dendi. (lense ben tozu nasıl doldurmuş olabilirim acaba?)

7 aydır çözülümeyen, “muadil” olmayan şarj cihazım ve tertemiz servise bırakıp; kasası çizik ve vuruk, bir tuşu düzgün basmayan ve lensinde toz ile teslim edilen cihazımla ilgili hala en ufak bir adım atılmamıştır. (cihaz bu halde teslim alındıktan 1.5 hafta sonra ikinci servis adresini verilmesini saymazsak)
il ticaret müdürlüğü ve hakem heyetiyle görüşülüp cihazlar ve servis hakkında her türlü başvuru yapıldı.
 
Üst