Bence değişim yaparlar. Çünkü şarj alma yerinden su aldığı içi telefonu açtıklarında telefonun üst tarafında bi oksitlenme görmeyecekler muhtemelen. Eğer sen bu telefonu 3m suya soksan bilerek su aldırdan, telefonun içini açtıklarında heryerinde oksitlenme olması gerekir. Servise götür eğer değiştirmezseler başka bi şubeye götür. Ne kadar servis varsa oturduğun ilde hepsinde dene şansını çünkü bazı servisler gerçekten gıcık bilerek değişime sokmuyorlar cihazı. En kötü tüketici mahkemesi değiştirir diye düşünüyorum.İndirmeler, şarj ve uygulamalar arası geçişler inanılmaz şekilde hızlandırılmıştır. En gelişmiş 10nm işlemci dünyada ilk kez Galaxy S8 ve S8+'da. Ayrıca Galaxy S8 ve S8+, su sıçramalarına, su dökülmelerine ve suya batmalara dayanıklı oldukları için yağmurda ve duştayken kullanmaya devam edebilirsiniz.
*Galaxy S8 ve S8+ IP68 korumasıyla sınıflandırılmış olup, test sonuçları toza ve 1,5 metreye kadar derinlikteki suya 30 dakika boyunca dayanabildiğini göstermiştir.
Yukarıda yazan tanıtım reklamına göre; Benim telefon s8 plus oğlum yanlışlıkla su bardağını devirdi ve telefon şarz alma yerinden su aldı. Telefon çalışıyor fakat şarz almıyor. Ekranda da ufak dan bi bozukluk var. Kullanıcı hatası diye bana kitlerlermi? Yoksa değişim yaparlarmı? Değişim yapmadıkları takdirde, tüketici mahkemesinde yukaruda afişe ettikleri reklamıda örnek olarak sunsam paramı iade alma şansım ne olur acaba? Garanti kapsamına neler giriyor bilmiyorum. Aynı sorunu yaşıyan oldumu?
--- Gönderi Güncellendi ---
Arkadaşlar whatsap da resimleri açmak istediğimde "üzgünüz bu medya dosyası dahili belleğinizde mevcut değil" diye bir hata alıyorum. Bu ne saçma birşey böyle ne yapmam gerekiyor?