Kredi karti kullanmiorum.internet alisverisinden korkarim ayrica.kartim olsa da yapamazdim heralde
Kredi kartına gerek yok. Mobil ödeme yapılıyor. Ben Turkcell ile yapabiliyorum. Google Play' i biraz karıştırırsanız bulabilirsiniz.Kredi karti kullanmiorum.internet alisverisinden korkarim ayrica.kartim olsa da yapamazdim heralde
s7 edge aldığıma bende bin pişman oldum. ekran dokunmatiğinde resmen kronik problem var. bunu kabul edecekler ama ne zaman. şu lanet telefondan bir kurtulsam daha da samsung a bulaşmayacağım.Ekli dosyayı görüntüle 6821 Ekli dosyayı görüntüle 6823
Öncelikle merhabalar.Bundan 2 hafta önce s7 edge akıllı telefonu aldım.Aldıktan 4 gün sonra böyle bir arıza çıktı.(Bilmiyorum resim gözüküyor mu.)Ekranda parlaklığı kıstığım zaman büyük siyah çizgiler meydana geliyor.Parlaklığı artırdığım da ise bu küçülüyor.Bayrama denk geldiği için servise pazartesi günü gidecek.Ben de servis formunda ürünün değişimi veya iade kartı istiyorum diye belirttim.Eğer firma bana yeni cihaz gönderirse bunu kabul etmicem ve paramı geri almak için Tüketici haklarına başvuracağım.Umarım bundan sonra ki hayatımda kesinlikle Samsung kullanmam.
Ekli dosyayı görüntüle 6821 Ekli dosyayı görüntüle 6823 Ekli dosyayı görüntüle 6824
Haklısın dostum s7 edge de dokunmatik ve ekran kaynaklı bir sürü problem çıktı alacaklar vazgeçti internet hep bu tip sorunlarla dolu google'da s7 edge purple lines diye arat bir sürü problem aslında dehşet cihaz güzel ama üretim hatasına takıldı.İphone 6 çıktığı zamanda ölü piksel kamera da blurry durumu vardı yani bir cihazı çıktıktan 5-6 ay sonra alacaksın çok sıkıntı olmuyor o zmans7 edge aldığıma bende bin pişman oldum. ekran dokunmatiğinde resmen kronik problem var. bunu kabul edecekler ama ne zaman. şu lanet telefondan bir kurtulsam daha da samsung a bulaşmayacağım.
Haklısın dostum s7 edge de dokunmatik ve ekran kaynaklı bir sürü problem çıktı alacaklar vazgeçti internet hep bu tip sorunlarla dolu google'da s7 edge purple lines diye arat bir sürü problem aslında dehşet cihaz güzel ama üretim hatasına takıldı.İphone 6 çıktığı zamanda ölü piksel kamera da blurry durumu vardı yani bir cihazı çıktıktan 5-6 ay sonra alacaksın çok sıkıntı olmuyor o zman
Dostum ağzına sağlık.Tüm içimden geçenleri özetlemişsin.Benim cihaz da şu an serviste bi gelsin 6s plus alacam hemen artık şu lanet Samsung'tan bir kurtulayım da...haklısın kardeşim. işte ben bunu bilemedim. koskoca samsung eşşek değil ya gerekli testleri yapmıştır diye düşündüm. şimdi uğraşıp duruyorum. samsung a tövbe edicem şu işi bi halledeyim.
Aynen bende düz s7 aldım ilk çıktığı zamanlarda ama son samsung telefonum olacak kurtulayımda bende. Bir daha aldırmam tanıdığıma cihaz çok fena ısınıyor şarjı 1 günü çıkarmıyorDostum ağzına sağlık.Tüm içimden geçenleri özetlemişsin.Benim cihaz da şu an serviste bi gelsin 6s plus alacam hemen artık şu lanet Samsung'tan bir kurtulayım da...
Servisten iadesi gelsin de bi rahatlayayım.Aynen bende düz s7 aldım ilk çıktığı zamanlarda ama son samsung telefonum olacak kurtulayımda bende. Bir daha aldırmam tanıdığıma cihaz çok fena ısınıyor şarjı 1 günü çıkarmıyor
Dostum bu 2 farklı şeyden olabilir.Slm s7 edge kullanicisiyim.konusma ekraninda ekran kararmiyor dolayisiyla konusurken devamli beklemeye aliyor
Karsi tarafi.bilen varmi.?)
Dostum bu 2 farklı şeyden olabilir.Slm s7 edge kullanicisiyim.konusma ekraninda ekran kararmiyor dolayisiyla konusurken devamli beklemeye aliyor
Karsi tarafi.bilen varmi.?)
Size kötü servis denk gelmiş şanssızlık yapacak bişey yokEvet arkadaşlar herkese selam,
samsung firmasıyla olan irtibatınızı komple kesmenizi tavsiye ediyorum. eğer herhangi bir samsung cep telefonu almadıysanız sakın almayın. Sakın yaklaşmayın bu Allah ın cezası firmaya.
s7 edge cihaz arızalı çıktı yenisini verdiler. yeni cihaz da da arıza çıktı yenisini istedim dedilerki fatura tarihinden itibaren 1 aylık süreyi geçirmişsiniz yeni cihaz veremeyiz tamir edebiliriz dediler. ilk cihazı 2 hafta ikinci cihazı 1 hafta kullandım halbuki. 1 aylık süre doldu çünkü cihaz servisdeydi bende değil. bu süreyi ilk 1 ay dan düşerler diye düşündüm ama düşmediler.
yani size yeni cihaz verdiklerinde garanti süresi sıfırlanmıyor. ilk fatura tarihi ile devam ediyor. ilk 1 ayı geçince size yeni cihaz vermiyorlar.
cihazın serviste kaldığı günleri garantinin sonuna ekliyorlar. ilk bir aydan düşmüyorlar.
Size tavsiyem. Allahın belası samsung dan uzak durun. İsteyen katılır isteyen katılmaz orası sizin bileceğiniz iş. ben bunu buraya bırakıyorum.
servisle ilgisi yok. Samsung söylüyor bana bunu.Size kötü servis denk gelmiş şanssızlık yapacak bişey yok
Kim söyledi sana touchwiz sorunu olduğunu?Bu S7 Edge ile cikan sorunlar gozumu korkuttu.Note 5,S7 Edge ya da HTC 10 almayi düsünuyorum.Amma S7 edge ekran ve touchwiz sorunlari beni geri itiyor.Note 5 desem onda da ayni Touchwiz.Sanirim bana HTC 10 yolu gorunuyor.Kullanici olarak ne dersiniz acaba?
bütçen varsa tabiki HTC 10 uzun kullanımda hem daha dayanıklı hem daha stabil touchwiz eskisi gibi değil ama bir htc-lg-sony-huawei akıcılığıda yok yani pil olarak düz s7 den daha iyi s7 edgeden geri durumda note 5 eski bir cihaz gelecek ay note 7 çıkacağı için.Bu S7 Edge ile cikan sorunlar gozumu korkuttu.Note 5,S7 Edge ya da HTC 10 almayi düsünuyorum.Amma S7 edge ekran ve touchwiz sorunlari beni geri itiyor.Note 5 desem onda da ayni Touchwiz.Sanirim bana HTC 10 yolu gorunuyor.Kullanici olarak ne dersiniz acaba?
bütçen varsa tabiki HTC 10 uzun kullanımda hem daha dayanıklı hem daha stabil touchwiz eskisi gibi değil ama bir htc-lg-sony-huawei akıcılığıda yok yani pil olarak düz s7 den daha iyi s7 edgeden geri durumda note 5 eski bir cihaz gelecek ay note 7 çıkacağı için.[/QU
Oyun oynayan biri degilim,sadece whatsapp,youtube filan ilerki yillarda delirticek kadar kasmasindan korkuyorum.Bir de su ekranin kronik sorunlari var onlar da tehlikeli gorunuyor gozume.diger yandan HTC her seyiiyle ustun gozumde fakat su S7 Edge-in lanet olasi tasarimi aklimi celiyor.
bütçen varsa tabiki HTC 10 uzun kullanımda hem daha dayanıklı hem daha stabil touchwiz eskisi gibi değil ama bir htc-lg-sony-huawei akıcılığıda yok yani pil olarak düz s7 den daha iyi s7 edgeden geri durumda note 5 eski bir cihaz gelecek ay note 7 çıkacağı için.
Internette bir kac habere rastladim.Hatta Note 5-in bile kasdigini belirtiyorlardi editorler.(Bu siteler yabanci sitelerdi)Kim söyledi sana touchwiz sorunu olduğunu?
Oyun oynayan biri degilim,sadece whatsapp,youtube filan ilerki yillarda delirticek kadar kasmasindan korkuyorum.Bir de su ekranin kronik sorunlari var onlar da tehlikeli gorunuyor gozume.diger yandan HTC her seyiiyle ustun gozumde fakat su S7 Edge-in lanet olasi tasarimi aklimi celiyor.[/QUOTE]bütçen varsa tabiki HTC 10 uzun kullanımda hem daha dayanıklı hem daha stabil touchwiz eskisi gibi değil ama bir htc-lg-sony-huawei akıcılığıda yok yani pil olarak düz s7 den daha iyi s7 edgeden geri durumda note 5 eski bir cihaz gelecek ay note 7 çıkacağı için.
[/QUOTE]Oyun oynayan biri degilim,sadece whatsapp,youtube filan ilerki yillarda delirticek kadar kasmasindan korkuyorum.Bir de su ekranin kronik sorunlari var onlar da tehlikeli gorunuyor gozume.diger yandan HTC her seyiiyle ustun gozumde fakat su S7 Edge-in lanet olasi tasarimi aklimi celiyor.
Tesekkur ederim,sanirim en son sozu fiyat soyleyecek.[/QUOTE]HTC 10 un tasarımı çok iyi emin ol s7 edge şık ama daha dayanıksız telefon komple cam uzun kulancaksın sıkıntı olur dedi.
Bu durum garantisi olan a'dan z'ye bütün elektronik aletlerde böyledir. O hiçbir zaman okunmayan sözleşmelerde bunlar tek tek yazar.Evet arkadaşlar herkese selam,
samsung firmasıyla olan irtibatınızı komple kesmenizi tavsiye ediyorum. eğer herhangi bir samsung cep telefonu almadıysanız sakın almayın. Sakın yaklaşmayın bu Allah ın cezası firmaya.
s7 edge cihaz arızalı çıktı yenisini verdiler. yeni cihaz da da arıza çıktı yenisini istedim dedilerki fatura tarihinden itibaren 1 aylık süreyi geçirmişsiniz yeni cihaz veremeyiz tamir edebiliriz dediler. ilk cihazı 2 hafta ikinci cihazı 1 hafta kullandım halbuki. 1 aylık süre doldu çünkü cihaz servisdeydi bende değil. bu süreyi ilk 1 ay dan düşerler diye düşündüm ama düşmediler.
yani size yeni cihaz verdiklerinde garanti süresi sıfırlanmıyor. ilk fatura tarihi ile devam ediyor. ilk 1 ayı geçince size yeni cihaz vermiyorlar.
cihazın serviste kaldığı günleri garantinin sonuna ekliyorlar. ilk bir aydan düşmüyorlar.
Size tavsiyem. Allahın belası samsung dan uzak durun. İsteyen katılır isteyen katılmaz orası sizin bileceğiniz iş. ben bunu buraya bırakıyorum.
Bu durum garantisi olan a'dan z'ye bütün elektronik aletlerde böyledir. O hiçbir zaman okunmayan sözleşmelerde bunlar tek tek yazar.
Ancak bunu kılıfına uyduracak bir servise düşer de o da müşteri memnuniyeti ayağına bir jest yaparsa yapar ama bu durum dediğim gibi ütü için bile böyledir.
Yaşadığınız sıkıntıya gelecek olursak sinirlenmekte haklısınız ama şans..
Düşünün ki değişen sıfır cihazda hiçbir sorun olmasaydı siz şu anda gayet memnun bir vaziyette olacak hatta ve hatta Samsung kendini düzeltti düşüncesinde olacaktınız.