Değiştirirler bencealacağım cihaz Turkcell garantili ondada değiştirirlermi acaba?
Değiştirirler bencealacağım cihaz Turkcell garantili ondada değiştirirlermi acaba?
Şikayetimvar.comda Samsung garantili cihazlarda hep para istemişler 1000 küsür TLDeğiştirirler bence
Şikayetimvar.comda Samsung garantili cihazlarda hep para istemişler 1000 küsür TL
Turkcell garantilimiydi? ve dediğim pembe çizgi sorunumuyduValla ben yolladım s7 edge nin ekranı kenarlarıyla birlikte değişiyomuş kenarları çizikti benim telefon sıfır gibi geldi tek kuruş ödemedim
otomatik ekran parlaklığı off/on şeklinde varİşte benimde nougattan en gıcık aldığım yer orası.
Sırf o sıkışık küçük küçük beş para etmeyen nougatın bildirim paneli yüzünden marshmallowa geri dönme çabaları içindeyim. Marsmallow'un bildirim paneli mükemmeldi.
Ama nougatınkini görmek adeta tiksindiriyor beni.
Sırf onun yüzünden buz gibi soğudum güzelim telefonumdan.
Düşünsene otomatik ekran parlaklığı tik'i bile yok nougatta. Salaklar içine etmişler bildirimler çubuğunun.
Malesef bir çareside yok.
Turkcell garantilimiydi? ve dediğim pembe çizgi sorunumuydu
Yani sanki şu an ithalatçı garantili daha güvenli gibi geldi... Ama ben Turkcell garantili bulabildim. İnşallah böyle bir sıkıntı gelmez başımaBende ilk yeşil çizgi çıktı sonra ön kameranın ordan pembe çıkmıştı
Hepsiburadadan aldım ithalatçı garantili
Her firmanın bi sorunu oluyo bende garantiye gönderirken garanti firmasının çok şikayeti ni okudum ama bi sorun çıkmadı. inşallah sende de bi sıkıntı olmaz.Yani sanki şu an ithalatçı garantili daha güvenli gibi geldi... Ama ben Turkcell garantili bulabildim. İnşallah böyle bir sıkıntı gelmez başıma
O zaman sıkıntı yok. Mart yaması daha gelmedi çünkü.1 subat
Merhaba, güncellemeyi yüklemeden önce cihaza reset atmadıysanız eğer o yazının bir süre yanıp sönmesi normal. Bende 6 dan 7 ye geçerken wipe yapmadım doğal olarak içinde onlarca uygulama yüklü vaziyette yenisine yükselttim ve açılırken optimizasyonu uzun sürdü.beyler selamu aleykum yurtdısından getırdıgım s7 edge cıhazıma sammobıle sıtesınden ındırdıgım nougat yazılımı ve odın ıle gosterılen yonergelerı harfıyen uygulayarak nougat os yukledım sorunsuz sekıld etamamlanmıs gozukuyordu ardından reboot yaptım cıhaz samsung yazısına geldı yanıp spner vazıyette takılı kaldı ne yapabılırım acıl yardım
Bende yok. Orası zaten çok hassas oluyor. Hemen kılcal kılcal çizikler geliyor. Bir kılıf alın ki daha da artmasınS7 Edge'in nabız sensörüne ışık tutup baktığımda bi dünya çizik gördüm sizdd de öyle mi? (Öyle çok sıkta kullanmıyorum)
Kardeşim cihazı alabilirsin bende aynı sorunu yaşadım ve ekran değişimi yapıldı ücretsiz bi şekilde gerçi benim ekranın 2 defa ücretsiz değişti ama 2. defa değişen farklı sorunlardan dolayı değişti her neyse turkcell türktelekom veya vodafone farketmez garanti turkcell türktelekom veya vodafone değil cihaz garantisi tamamen samsung bünyesinde bu yüzden almanı tavsiye ederim sorun yaşamassın garanti konusunda cihaz da çok güzel premium bi cihaz s7 den daha şık ayrıca daha performanslıArkadaşlar S7 Kullanıcısıyım ancak s7EDGE geçmeyi düşünüyorum ama bu pembe çizgi sorunu çok canımı sıktı şu an s7 de hiç problem yok alıpta sıkıntı yaşamaktan korkuyorum istanbulda bu problemi yaşayan ve servisten ücretsiz çözebilen varmı yaşadıysa? yoksa yaşamazmıyım? baya bir sayfa okudum forumda 1-2 kişi yaşamış sorunu ancak şikayetimvar.com'da son zamanlarda inanılmaz bu konuda şikayet var. Yardım edermisiniz.
Yorumun için teşekkür ederim moral verdi. Son olarak bir soru daha bu sorunu kesiyaşarmıyım?Kardeşim cihazı alabilirsin bende aynı sorunu yaşadım ve ekran değişimi yapıldı ücretsiz bi şekilde gerçi benim ekranın 2 defa ücretsiz değişti ama 2. defa değişen farklı sorunlardan dolayı değişti her neyse turkcell türktelekom veya vodafone farketmez garanti turkcell türktelekom veya vodafone değil cihaz garantisi tamamen samsung bünyesinde bu yüzden almanı tavsiye ederim sorun yaşamassın garanti konusunda cihaz da çok güzel premium bi cihaz s7 den daha şık ayrıca daha performanslı
Her zaman söylediğimiz gibi elektronik ürünleri beyaz eşye cep telefonu vs. hepsi şans işidir içini açıp bakamadıgın kendi kafana göre kurcalama yapamadıgın için şanş işi diyoruz yaşadığını da düşünecek olursak garanti kapsamında değişimi yapılır zaten samsungun bu konuda açıklaması var zaten fakat herhangi bi kullanıcı hatasına rastlanmadıgı sürece hiç bir sıkıntı yaşamassın..Yorumun için teşekkür ederim moral verdi. Son olarak bir soru daha bu sorunu kesiyaşarmıyım?
Kapanıp açılma ve pembe sarı veya beyaz çizgi sorunu kronik bi sorun eğer yaşarsan da zaten çözüm belli servis merkezine götürmek bende 7 ay hiç sorun çıkmadan kullandım 7. ayda pembe çizgi sorunu oluştu ve ekran değişimi yapıldı daha sonra da kamera ile ilgili bir sorun çıktı ve ekrandan kaynaklı oldugu söylendi 2. defa ekran değişimi yapıldı 2 ekran değişimi de ücretsiz yapıldı ve şu an güzel bi şekilde kullanıyorum cihazı..Kesin yaşamazsın kardeşim şans işi. Benim 6 ay oldu herhangi bir sorun yok. Bir iki kere telefon kendiliğinden kapanıp açıldı sadece ki neden olduğunu çözemedim. Ama onun dışında dediğim gibi şans olayın önemli.
Cihaza bir format. Olmadı yeniden yazılım atabilirsiniz.Herkese merhabalar , Samsung S7 kullanıcısıyım. Dün yeni bir sürüm geldi (android 7 ) yükledikten sonra 'mesajlar' sürekli hata vermeye başladı ve dünden beri mesajlar kısmını hiç kullanamıyorum . Defalarca geri bildirim göndermeme rağmen ne bir cevap var ne de bir düzelme.. Ne yapmak gerektiği ile alakalı bir fikri veya tecrübesi olan var mı ?
Cihaza bir format. Olmadı yeniden yazılım atabilirsiniz.
Smart switch ile yedekleme yapın. O zaman çok kolay olur.Cevap için teşekkürler , ama Başka bir çaresi yok mudur acaba bunun ? ( format attıktan sonra şu anki haline getirmek büyük sıkıntı oluyor çünkü. bide yeniden yazılım atmak derken ? onu tam anlamadım .. cahilliğime verin son sürümü bir daha yüklemek gibi bişey mi ?
Smart switch ile yedekleme yapın. O zaman çok kolay olur.
Yazılım ise bilgisayar aracılığıyla cihaza aynı yazılımı tekrar yüklemek yani birnevi formatın daha kesin çözümüdür.
Evet var ama son çare o. Önce yedek sonra sıfırlamayı bir dene. Daha sonra o.Teşekkürler . Bilgisayardan aynı yazılımı nasıl yükleyebileceğim ile alakalı anlatım yapan bir link verme şansınız olursa çok sevinirim ( Yazılımı tekrar yüklemeden önce yine yedekleme yapmaya gerek var mı ? ) .
S7'lere 7.0 13 Şubattan itibaren yollanmaya başlandı güncellemerinizi kontrol etmeniz lazımS7 edgeye hagla 7.0 gelmedi yaw kac ay oldu hagla yok
Dün ben de yaşadım. Türkcell kullanıyorum avea ile mesajlaşamadım. Türkcell ile türkcell arası sıkıntı yoktuHerkese merhabalar , Samsung S7 kullanıcısıyım. Dün yeni bir sürüm geldi (android 7 ) yükledikten sonra 'mesajlar' sürekli hata vermeye başladı ve dünden beri mesajlar kısmını hiç kullanamıyorum . Defalarca geri bildirim göndermeme rağmen ne bir cevap var ne de bir düzelme.. Ne yapmak gerektiği ile alakalı bir fikri veya tecrübesi olan var mı ?
Sonunda bu sorunu dile getiren biri oldu! sensorle kamera camı da aynı kalitede değil. tırnağınla dokunduğun zaman kamera camı daha kaygan ve ayrıca benim home tuşu da yutah haritasına dönmüş durumda..not: renk gold.S7 Edge'in nabız sensörüne ışık tutup baktığımda bi dünya çizik gördüm sizdd de öyle mi? (Öyle çok sıkta kullanmıyorum)
Cevap için teşekkürler , ama Başka bir çaresi yok mudur acaba bunun ? ( format attıktan sonra şu anki haline getirmek büyük sıkıntı oluyor çünkü. bide yeniden yazılım atmak derken ? onu tam anlamadım .. cahilliğime verin son sürümü bir daha yüklemek gibi bişey mi ?
--- Gönderi Güncellendi ---
Ekli dosyayı görüntüle 20088[/QUOTE
ayarlara gidip uygulama yöneticisinden mesajlar uygulamasına gidin orada önbelleği ve veileri silin ve telefonu yeniden başlatın belki olur
Anladım açma kapama olayı dediğim gibi iki kere geldi o da üst üste. WhatsApp mi sıkıştı bi uygulama yüzünden açılmadı telefon kendini 2 kere resetledi. Onun dışında şu an da çizgi olayına şükür daha yaşamadım umarım yaşamam da servisler uğraştırıyor çünküHer zaman söylediğimiz gibi elektronik ürünleri beyaz eşye cep telefonu vs. hepsi şans işidir içini açıp bakamadıgın kendi kafana göre kurcalama yapamadıgın için şanş işi diyoruz yaşadığını da düşünecek olursak garanti kapsamında değişimi yapılır zaten samsungun bu konuda açıklaması var zaten fakat herhangi bi kullanıcı hatasına rastlanmadıgı sürece hiç bir sıkıntı yaşamassın..
--- Gönderi Güncellendi ---
Kapanıp açılma ve pembe sarı veya beyaz çizgi sorunu kronik bi sorun eğer yaşarsan da zaten çözüm belli servis merkezine götürmek bende 7 ay hiç sorun çıkmadan kullandım 7. ayda pembe çizgi sorunu oluştu ve ekran değişimi yapıldı daha sonra da kamera ile ilgili bir sorun çıktı ve ekrandan kaynaklı oldugu söylendi 2. defa ekran değişimi yapıldı 2 ekran değişimi de ücretsiz yapıldı ve şu an güzel bi şekilde kullanıyorum cihazı..
Aynı soruyu bende soruyorum.Arkadaşlar merhaba 7.0 dan noguat dan marshmallow a geri dönme şansımız var mı bilgisi olan arkadaş bu konu da bilgi verebilir mi eğer dönersek eski sürüme bi sıkıntı yaşarmiyiz