Yigitcann661
Öğrenci
- Katılım
- 4 Kasım 2020
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 18
Merhaba direkt konuya gireceğim, kendime yeni bir telefon almayı düşünüyorum ancak ürün sahte veya hasarlı çıkarsa nasıl iade edebilirim? Hepsiburada,Gittigidiyor, Trendyol kendi sitelerine bu konu hakkında gelişi güzel bir sürü yazı yazmış hızlı kolay iadeymiş, 14 gün içinde iade edip paramızı geri alabiliyormuşuz fln gibi yazılar var müşteri hizmetleri kısmında.Benimde bu konuda bir deneyimim var. Hepsiburada'dan 3 4 ay önce Xiaomi Redmi Airdots bluetooth kulaklık almıştım elime 7 günde falan ulaştı ancak sahte ürün gönderdiler, bende iade için gönderdim, 4 5 gün içinde geri dönüş yaptılar ve ürünün kutusu açıldığı için iade edemiyeceklerini söylediler şimdi affedersiniz bilim kurgu filminde değiliz, benim xray görüşüm yok.Ürünün kutusunu açmadan sahte olup olmadığını seri numarasından veya telefon aldıysam imei numarasından öğrenebilirim ancak hasarlı olup olmadığını kutusunu açmadan öğrenmek imkansız neyse iademin iptal olduğunu söyleyip bana geri gönderdiler. Kulaklıkta 1 hafta sonra bozuldu.Şimdi telefon alacağım yine böyle bir şey olursa ne yapmam lazım telefon yani bu kulaklık gibi 100 200 tl kadar ucuz bir şey değil telefon hasarlı çıkarsa tamir ettiririm de sahte çıkarsa ve iade edemezsem 3000 tl çöpe gidicek. Bende böyle bir şey yaşanmadan önce bu konu hakkında tamamen bilgi sahibi olmak istiyorum ki sonra pişman olmayayım. Bir sorum daha var sizce Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor bu sitelerden hangisi daha güvenli?