Yardım Poco x3 proda bu sorun mu?

Bu konuyu okuyanlar

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Telefonu alalı 1 ay oldu sanırım. Arka kameranın yarısında buğulanma gibi bir şey var silsem de ıslatıp silsem de gitmiyor. Geldiğinde de böyleydi ama bi sıkıntı değildir diye düşündüm de belki de fotoğraflar kötü çıkıyordur bundan dolayı. Redmi note9s ile karşılaştırdım kamerayı onda renkler daha cablı daha iyi çıkıyor bu buğulanmadan dolayı olabilir mi? Yapabileceğim bir şey var mı?
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20210825-WA0001.jpg
    IMG-20210825-WA0001.jpg
    36.6 KB · Görüntüleme: 185

Mikail_Ebrinç

Profesör
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
3,104
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
2,700
Puanları
113
Yaş
18
Telefonu alalı 1 ay oldu sanırım. Arka kameranın yarısında buğulanma gibi bir şey var silsem de ıslatıp silsem de gitmiyor. Geldiğinde de böyleydi ama bi sıkıntı değildir diye düşündüm de belki de fotoğraflar kötü çıkıyordur bundan dolayı. Redmi note9s ile karşılaştırdım kamerayı onda renkler daha cablı daha iyi çıkıyor bu buğulanmadan dolayı olabilir mi? Yapabileceğim bir şey var mı?
garantiye gönder bence
 

(Evo)lution

Dekan
Katılım
14 Şubat 2019
Mesajlar
5,370
Reaksiyon puanı
5,639
Puanları
113
Telefonu alalı 1 ay oldu sanırım. Arka kameranın yarısında buğulanma gibi bir şey var silsem de ıslatıp silsem de gitmiyor. Geldiğinde de böyleydi ama bi sıkıntı değildir diye düşündüm de belki de fotoğraflar kötü çıkıyordur bundan dolayı. Redmi note9s ile karşılaştırdım kamerayı onda renkler daha cablı daha iyi çıkıyor bu buğulanmadan dolayı olabilir mi? Yapabileceğim bir şey var mı?
Fotoğraflarda yansıma oluyormu? Bu buğu fazla gibi duruyor. Garantiye göndermenizi tavsiye ederim.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Garantiye göndermiştim sorun yok diyip tekrar kargolamışlar bana nasıl sorun yok kameranın nerdeyse yarısında kocaman buğulanma var
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,677
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,460
Puanları
113
Yaş
33
Telefonu alalı 1 ay oldu sanırım. Arka kameranın yarısında buğulanma gibi bir şey var silsem de ıslatıp silsem de gitmiyor. Geldiğinde de böyleydi ama bi sıkıntı değildir diye düşündüm de belki de fotoğraflar kötü çıkıyordur bundan dolayı. Redmi note9s ile karşılaştırdım kamerayı onda renkler daha cablı daha iyi çıkıyor bu buğulanmadan dolayı olabilir mi? Yapabileceğim bir şey var mı?
Teknosada Screen cleaner adında spreyler var.Ondan alıp gözlük bezine onu sıkıp kamerayı silebilirsin.Hala aynı sorun devam ederse servise gönder derim.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Teknosada Screen cleaner adında spreyler var.Ondan alıp gözlük bezine onu sıkıp kamerayı silebilirsin.Hala aynı sorun devam ederse servise gönder derim.
hocam son yazdığımı okumamışsınız sanırım servise göndermiştim sorun yok diyorlar. Ayrıca kaç defa sildim ıslak/kuru bezle falan. buğulanma içten olmuş silmenin faydası olmaz
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,677
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,460
Puanları
113
Yaş
33
hocam son yazdığımı okumamışsınız sanırım servise göndermiştim sorun yok diyorlar. Ayrıca kaç defa sildim ıslak/kuru bezle falan. buğulanma içten olmuş silmenin faydası olmaz
Hocam kusura bakmayın fark etmedim.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Servise iade için başvur, fotoğraflarını çek ve kanıt olarak sakla. iade almazlar ise THH başvur, kazanırsın büyük ihtimalle. Geri almak ya da değiştirmek zorundalar. Hatalı-kusurlu ürün çünkü. Değişim de talep edebilirsin tabi ki senin tercihin.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Servise iade için başvur, fotoğraflarını çek ve kanıt olarak sakla. iade almazlar ise THH başvur, kazanırsın büyük ihtimalle. Geri almak ya da değiştirmek zorundalar. Hatalı-kusurlu ürün çünkü. Değişim de talep edebilirsin tabi ki senin tercihin.
Servisten 2 gün önce geldi. Servis açıklamada yazılım güncellemesi yapıldı, cihazın şarjını 15 den aşağı düşürmeyin falan filan boş boş şeyler yazmış. Kamera camını da bir şeyle silmişler hiçbir değişim yok ama. Bir de ekran koruyucu camını çıkartmışlar. Thh ne başvuracağım inşallah iade edebilirim
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Servisten 2 gün önce geldi. Servis açıklamada yazılım güncellemesi yapıldı, cihazın şarjını 15 den aşağı düşürmeyin falan filan boş boş şeyler yazmış. Kamera camını da bir şeyle silmişler hiçbir değişim yok ama. Bir de ekran koruyucu camını çıkartmışlar. Thh ne başvuracağım inşallah iade edebilirim
THH ye başvur ve servisinin seninle dalga geçmesine, ilgisiz alakasız şeyler yazılmasına rağmen kamera kısmındaki kusurun giderilememiş olmasına filan değin...

Telefon defolu de...

Tavsiyem de bir daha çin malı özellikle cep telefonlarından alma. Servis olayı çok önemlidir. Çoğu kimse sıkıntı yaşayınca ancak anlıyor, işte durum böyledir. Kaliteli bir marka ve iyi bir servis olmalı.
 

endexus

Asistan
Katılım
17 Aralık 2018
Mesajlar
170
Reaksiyon puanı
99
Puanları
43
Yaş
43
Telefonu alalı 1 ay oldu sanırım. Arka kameranın yarısında buğulanma gibi bir şey var silsem de ıslatıp silsem de gitmiyor. Geldiğinde de böyleydi ama bi sıkıntı değildir diye düşündüm de belki de fotoğraflar kötü çıkıyordur bundan dolayı. Redmi note9s ile karşılaştırdım kamerayı onda renkler daha cablı daha iyi çıkıyor bu buğulanmadan dolayı olabilir mi? Yapabileceğim bir şey var mı?
merhaba ben teknisyenim ve 15 yıldır akıllı telefon tamiri sektöründeyim cihaz size öyle geldiyse birebir değişim talep edin tabii geçen süreç ve ilk teslim aldığınızda bu konuda adım atmadıysanız servis bunu kullanır. Kullanıcı hatası olarak görebilirler.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
THH ye başvur ve servisinin seninle dalga geçmesine, ilgisiz alakasız şeyler yazılmasına rağmen kamera kısmındaki kusurun giderilememiş olmasına filan değin...

Telefon defolu de...

Tavsiyem de bir daha çin malı özellikle cep telefonlarından alma. Servis olayı çok önemlidir. Çoğu kimse sıkıntı yaşayınca ancak anlıyor, işte durum böyledir. Kaliteli bir marka ve iyi bir servis olmalı.
Aynen bir daha xiaomi almam ya. Tavsiyen için teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

merhaba ben teknisyenim ve 15 yıldır akıllı telefon tamiri sektöründeyim cihaz size öyle geldiyse birebir değişim talep edin tabii geçen süreç ve ilk teslim aldığınızda bu konuda adım atmadıysanız servis bunu kullanır. Kullanıcı hatası olarak görebilirler.
Dediğim gibi 1 ay sonra falan gönderdim. Telefonu aldıktan sonra 14 gün içinde iade edilebiliyormuş sonrasında servise göndermek gerekmiş. Servis de saçma sapan alakasız şeyler söylüyor. Ben kamera camı sıkıntılı diyorum servis ekran camını söküp ekranı teste sokuyor.
 

endexus

Asistan
Katılım
17 Aralık 2018
Mesajlar
170
Reaksiyon puanı
99
Puanları
43
Yaş
43
Aynen bir daha xiaomi almam ya. Tavsiyen için teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:


Dediğim gibi 1 ay sonra falan gönderdim. Telefonu aldıktan sonra 14 gün içinde iade edilebiliyormuş sonrasında servise göndermek gerekmiş. Servis de saçma sapan alakasız şeyler söylüyor. Ben kamera camı sıkıntılı diyorum servis ekran camını söküp ekranı teste sokuyor.
Hakem heyetine başvur derim birebir değişim talep ederek illa netice alırsın.
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Hakem heyetine başvur derim birebir değişim talep ederek illa netice alırsın.
Tamam hocam sağolun da bir sorum var. Ben hakem heyetine başvururken nereyi şikayet edeceğim? Teknik servisi mi markayı mı? Gönderdiğim teknik servisi etmem gerek değil mi
 

Dontachi

Asistan
Katılım
8 Nisan 2021
Mesajlar
311
Reaksiyon puanı
243
Puanları
43
Telefonu nereden aldıysan orayı ve aldıktan sonra servisle yaşadığın sıkıntıyıda.
Tamam hocam sağolun da bir sorum var. Ben hakem heyetine başvururken nereyi şikayet edeceğim? Teknik servisi mi markayı mı? Gönderdiğim teknik servisi etmem gerek değil mi
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Telefonu nereden aldıysan orayı ve aldıktan sonra servisle yaşadığın sıkıntıyıda.
Trendyoldan aldım ve o mağazayla da trendyolla da iletişime geçtiğimde onların yapabileceği bişey olmadığını, servisle konuşmam gerektiğini söylediler
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
Faturada hangi firmadan satın aldığın yazıyorsa o firmayı THH ye şikayet edeceksin. THH deki memurlara danışabilirsin ya da internetten tüketici danışma hattı vardı ona sorabilirsin :)
 

Dontachi

Asistan
Katılım
8 Nisan 2021
Mesajlar
311
Reaksiyon puanı
243
Puanları
43
Trendyoldan aldım ve o mağazayla da trendyolla da iletişime geçtiğimde onların yapabileceği bişey olmadığını, servisle konuşmam gerektiğini söylediler
Zaten Trendyol çeşitli dükkanlar üzerinden sana ürün sağlıyor. Yani Trendyol değil örneğin, Mahmut Bilişim vs. Gibi aldığın yerleri etmelisin. Trendyol sana ürün sağlamıyor, alacağın ürünün dükkanını sana sağlıyor. (Yanlış veya eksiksem düzeltiniz lütfen.)
 

MG4446

Profesör
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,946
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,238
Puanları
113
Yaş
20
Zaten Trendyol çeşitli dükkanlar üzerinden sana ürün sağlıyor. Yani Trendyol değil örneğin, Mahmut Bilişim vs. Gibi aldığın yerleri etmelisin. Trendyol sana ürün sağlamıyor, alacağın ürünün dükkanını sana sağlıyor. (Yanlış veya eksiksem düzeltiniz lütfen.)
Yok hocam doğru. Ama ürünü aldıktan 1 ay sonra garantiye gönderdiğim için şu an teknik servisi şikayet etmem lazım sanırım
 

endexus

Asistan
Katılım
17 Aralık 2018
Mesajlar
170
Reaksiyon puanı
99
Puanları
43
Yaş
43
Tamam hocam sağolun da bir sorum var. Ben hakem heyetine başvururken nereyi şikayet edeceğim? Teknik servisi mi markayı mı? Gönderdiğim teknik servisi etmem gerek değil mi
merhaba hakem heyeti zaten yönlendiriyor sen markanın servis hizmeti hakkında şikayette bulun durumu izah et servis formların duruyorsa ibraz et değişim talebinde bulun. Marka ile işin yok direkt servis hizmetiyle alakalı işlem yap yetki serviste eğer adamlar ilgilenmedilerse mağdur olduysan hakkını ara derim.
 
Üst