Ping Sorunu

walmont

Öğrenci
Katılım
5 Aralık 2013
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Son 1 aydır günün her saati çok yüksek ping almaktayım.Hız testi yaptırdıgımda hızım Netlimitsiz (8mbit) göre gayet normal çıkmakta fakat ping testi yaptıgım zaman yurt dışı sunucularında çok yüksek ping almaktayım . TTnet müşteri hizmetlerini aradıgımda hat değerlerimin gayet normal olduğunu ve bu nedenle her hangi bir işlem yapamadıklarını belirtiyorlar . Arıza kaydı bile bırakamıyorum o derece fakat bir sorun oldugu ortada daha önce yurt dışı sunucularından 50-60 ping alırken şu an gün içersinde değişerek 70-350 arası ping almaktayım . Yanlış hatırlamıyorum bir yerde ip adresi ile alakalı oldugunu okumuştum 80.*** *** ** li iplerde yurt dışı sunucularında yüksek ping oluyormuş daha önce ip adresim 78.** ** ** idi şu an 85.** ** ** li . Yani ben bir çare bulamadım müşteri hizmetlerindende her hangi bir hizmet alamıyorum artık burdan da yardım bulamazsam sanırım gidip bir de genel merkezde yüz yüze görüşücem oda olmazsa -Sayounara- TTnet . He birde yazmadan edemicem en son müşteri hizmetlerini aradıgımda telefonu açan bayan ciddi ciddi ping'in ne demek oldugunu bilmiyordu sanki bir de duymuyormşum gibi yanında bilen birilerine sormaya çalşıyordu :D Sanki yanında sordugu kişi çok biliyormuş gibi "oyunlarla ilgili birşey " diyordu :) Allahım sen bize akıl TTnet'e de en azından bu işten anlayan bir iki kişi bahşet
 

Jaerka

Öğrenci
Katılım
7 Aralık 2013
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
aynı sorun bendede var müşteri hizmetlerindekiler daha pingin ne oldugunu bilmiyorlar
 

mrgogo7

Öğrenci
Katılım
13 Eylül 2013
Mesajlar
40
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Son bir haftadır yani 29.12.2013 tarihinden bu yana 4 tane arıza kaydı açtırdım, hergün mail attım, şiayetvarcom'da şikayet ettim halen cevap vermiyorlar. Tracert komutu ile yurtdışı sitelerine erişmeye çalıştığımda tükriye içinde olan 7 ile 70 ms deki veri ulaşım sürelerim bir anda 500ms ile 1000ms arası değişiyor.
 
Üst