mertsut
Öğrenci
- Katılım
- 7 Mart 2015
- Mesajlar
- 57
- Reaksiyon puanı
- 24
- Puanları
- 8
- Yaş
- 27
İnternet servis sağlayıcı: Pelicell
Paket: Mega Fiber 250Mbps
23/11/2022 tarihinde ping değerlerinde acayip kararsızlıklar ve hızımda ortalama derecede düşüşler başladı. Ne online oyun oynayabiliyordum ne de video izleyebiliyordum hatta web sayfaları bile çok geç yükleniyordu. Destek hattı ile görüştüm modemi kapatıp açtırdılar. Sonuçta değişen bir şey olmadı. 25/11/2022 de tekrar destek hattına yazdığımda ise aldığım cevap “Evet efendim ana serverlerimizde genel bir arıza söz konusu hız düşüklüğü bundan ekiplerimiz sahada en kısa zamanda tekrar eski haline gelecektir. Kusura bakmayın lütfen” bu şekilde oldu. 26/11/2022 tarihinde ise normal sms yolu ile bir mesaj geldi ve sorun çözüldü bu süre zarfı içerisinde kopuk zamanın faturadan düşeceğini bildiren bir mesaj geldi. Tabiki sorun çözülmemiş hala devam ediyordu. 29/11/2022 tarihinde tekrardan destek hattı ile görüştüm ve bu seferki yalanları ise “Türkiye geneli yapılmakta olan bir güncelleme çalışması sebebi ile gün içerisinde 10-15’er dakikalık kısa kesintiler ve hız düşmeleri yaşanmaktadır. Çalışmalarımız devam etmekte olup en kısa sürede çalışmalarımız tamamlanacaktır. (Maksimum 48 saat sürecektir)” oldu. 02/12/2022 tekrar destekteyiz ve modem kapat aç kablolu test et oldu. Fakat bu sefer bir günlükte olsa internetim düzeldi. 06/12/2022 “inderme hızım 14 upload hızım 1,5 ping 108 ms jitter 256 ms” diye yazdım kayla alan olmadı cevap yok. 07/12/2022 cevap vermeyişlerine serzenişte bulundum. Gelen cevap düzelmesini umuyorlarmış. 09/12/2022 internet artık yok eskiden yavaşta olsa bağlanıyorduk. Yaklaşık olarak 3-4 saat internet yok geri kalan kısımdaki internette öldürmez ama süründürür modunda idi.
Test sonuçları:
29/11/2022: https://www.speedtest.net/result/14007442276.png
02/12/2022: https://www.speedtest.net/result/14020948271.png
09/12/2022: https://www.speedtest.net/result/14052061574.png
Paket: Mega Fiber 250Mbps
23/11/2022 tarihinde ping değerlerinde acayip kararsızlıklar ve hızımda ortalama derecede düşüşler başladı. Ne online oyun oynayabiliyordum ne de video izleyebiliyordum hatta web sayfaları bile çok geç yükleniyordu. Destek hattı ile görüştüm modemi kapatıp açtırdılar. Sonuçta değişen bir şey olmadı. 25/11/2022 de tekrar destek hattına yazdığımda ise aldığım cevap “Evet efendim ana serverlerimizde genel bir arıza söz konusu hız düşüklüğü bundan ekiplerimiz sahada en kısa zamanda tekrar eski haline gelecektir. Kusura bakmayın lütfen” bu şekilde oldu. 26/11/2022 tarihinde ise normal sms yolu ile bir mesaj geldi ve sorun çözüldü bu süre zarfı içerisinde kopuk zamanın faturadan düşeceğini bildiren bir mesaj geldi. Tabiki sorun çözülmemiş hala devam ediyordu. 29/11/2022 tarihinde tekrardan destek hattı ile görüştüm ve bu seferki yalanları ise “Türkiye geneli yapılmakta olan bir güncelleme çalışması sebebi ile gün içerisinde 10-15’er dakikalık kısa kesintiler ve hız düşmeleri yaşanmaktadır. Çalışmalarımız devam etmekte olup en kısa sürede çalışmalarımız tamamlanacaktır. (Maksimum 48 saat sürecektir)” oldu. 02/12/2022 tekrar destekteyiz ve modem kapat aç kablolu test et oldu. Fakat bu sefer bir günlükte olsa internetim düzeldi. 06/12/2022 “inderme hızım 14 upload hızım 1,5 ping 108 ms jitter 256 ms” diye yazdım kayla alan olmadı cevap yok. 07/12/2022 cevap vermeyişlerine serzenişte bulundum. Gelen cevap düzelmesini umuyorlarmış. 09/12/2022 internet artık yok eskiden yavaşta olsa bağlanıyorduk. Yaklaşık olarak 3-4 saat internet yok geri kalan kısımdaki internette öldürmez ama süründürür modunda idi.
Test sonuçları:
29/11/2022: https://www.speedtest.net/result/14007442276.png
02/12/2022: https://www.speedtest.net/result/14020948271.png
09/12/2022: https://www.speedtest.net/result/14052061574.png