PC'lerin %40'ı 48 Saat İçinde Onarılır

Bu konuyu okuyanlar

Ecevit BIKTIM

Profesör
Katılım
11 Şubat 2009
Mesajlar
2,443
Reaksiyon puanı
26
Puanları
0
PC'lerin %40'ı 48 Saat İçinde Onarılır


Acer Türkiye, satış öncesi ve sonrası servis merkezi ağını oluşturarak kalite ve güvene sahip bir hizmet oluşturdu. Bu özellik sayesinde ortalama 4 gün içinde kullanıcılara tam bir çözüm oluşturduğunu iddia ediyor.
 

Metamfetamin

Asistan
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
105
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
gecen yıl acer monitor aldım, kurdum ekranda 2 tane ölü pixel vardi 3-4 ölü pixele kadar garanti disi oldugunu biliyodum neyse dedim kullanmaya devam ettim. 15 gün sonra monitorun ortasinda yukarıdan asaya kadar yesil bi cizgi cikti servise götürdüm sonrasi telefon trafigi can sıkıntısı sinir yok efendim cihaz bizde degil ana merkezde yok orda degil burda. 40 gün sonunda yeni monitor verebildiler. kimsenin isine karismam, bana acer'i savunmasın...bidaha acer'mi HAYIR!!
 

keyloger

Rektör
Emektar
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
13,268
Reaksiyon puanı
235
Puanları
63
Şimdiye kadar bir sürü acer laptop aldım, ama şimdiye kadar değiştirilen teknik servisleri 3 farklı firmayla çalıştıkları dönemi yaşadım, tam bir felaketti... :) Hatta en son çalıştıkları firma aynı zamanda HP'nin de teknik servisliğini yürütüyor... Umarım yeni sistemle başarılı olurlar, sonuçta elimizde hala bir sürü Acer Laptop var. :)
 

evowinds

Dekan
Emektar
Katılım
2 Kasım 2008
Mesajlar
9,100
Reaksiyon puanı
174
Puanları
63
Ablama aldığımız Dizüstü Bilgisayarı 3 ay sonra kullanabildik, 3 defa aynı hatadan teknik servise gönderdik hepsi de 30 gün bekletip öyle gönderdi. Sonuç, 3. gönderişimizde anakartı değiştirdiler sorun çözüldü. Gerçi bütün pislik Teknosa'dan kaynaklandı ama olsun. Bu arada Acer'ı severim, Netbook'um da Acer :D
 

Metamfetamin

Asistan
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
105
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Ablama aldığımız Dizüstü Bilgisayarı 3 ay sonra kullanabildik, 3 defa aynı hatadan teknik servise gönderdik hepsi de 30 gün bekletip öyle gönderdi. Sonuç, 3. gönderişimizde anakartı değiştirdiler sorun çözüldü. Gerçi bütün pislik Teknosa'dan kaynaklandı ama olsun. Bu arada Acer'ı severim, Netbook'um da Acer :D

siz 3 ay kullanmamıssınız ki 3 ayı serviste gecirmis resmen :)
 
Katılım
8 Eylül 2009
Mesajlar
110
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
yani bundan sonra alacağımız acer laptopların garanti süreci bu şekilde mi olacak ? yoksa servisin yürürlülüğe girmesi için zaman var mı ?
 

sarp159

Asistan
Katılım
27 Nisan 2008
Mesajlar
471
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Dikkat edin sikayetvar.com da bilgisayar kategorisinde en çok şikayeti HP ile bir likte paylaşılıyor ki müşteri hizmetleri kategorisinde Türkiye de haberde anlatıldığı gibi ilkleri başaran bir firma olduğu kesin.Zaten bilgisayar yada monitör alırsınız kullanamazsınız,hatası çıkar 1 ölü piksele ürün değiştiremeyiz derler vs. vs.Nasıl olsa Türkiye de kanunlar tüketiciyi korumaz üreticileri korur.Sonrasında yahşi cazibe deki gibi mağdurum da mağdurum türküsü dilinize plesenk olur.Düzen değişmeli.Tüketici hakları binlerce şikayet almış bir firmaya katı kurallar koymalı.
 

hakanarin

Asistan
Katılım
19 Aralık 2006
Mesajlar
185
Reaksiyon puanı
1
Puanları
18
Arkadaşıma alınmasına vesile olduğum Acer Notbeook yüzünden rezil oldum. Cihazın ekran kartı bozuk dendi değişim 30 günü geçmesine rağmen yapımayınca ürün iadesi istedik adamlar bize Acer Tayvan merkezinden yazı bekliyoruz ancak o zaman iadeyi alabiliriz deyince ve bu arada da ürünün tamiri yapılınca lanet olsun dedik ve ürünü geri aldık.

Bu olaydan sonra bu güne kadar servis yüzünden hiçbir arkadaşıma uygun fiyatlı olmasına rağmen Acer önermedim. Açıkcası haberde yazılanlar güzel şeyler ama bu olumsuzluktan sonra markaya nasıl güvenebiliriz bilemiyorum.

Türkiye'de işleyen genel bir sorun bu zira kendi HP Dizüstüm ile ilgilide şu anda ciddi bir problem yaşıyorum. 1 yıllık kulanımı olan dizüstümün 3 kez ekran parlaklığının düşüklüğü nedeniyle servise gitmesine rağmen her defasında sorun yok diye bana geri gönderdiler. En son müşteri hizmetlerini tekrar şikayet için aradığımda adamların aynı devlet kurumu bürokrasisiyle çalıştığını anladım. Müşteri hizmetlerine bana sorunumun çözümünü garanti edecek bir yetkili bağlayın yoksa yasal süreci başlatacağım dediğimde en yetkili benim dediler ve yine aynı şeyi tekrarladılar sorununuz kesin çözülecektir diye.

Bir kez daha göndereceğim ama bu sefer görüştüğüm müşteri temsilcisinin ismini aldım ve yine çözülmez ise hem yasal yollara başvuracağım hem de HP Türkiye'de en düzey yetkili kim ise bir şekilde onunla konuşacağım ve yaşadıklarımı anlatacağım. Zira mesele sadece servis meselesi değil çalışma düzeninin HP gibi küresel bir firmaya yakışmıyor olması.

Neyse emini benim gibi birçok kişinin servislerle böyle hikayeleri vardır. :)
 
Üst