Oyunlarda Yaşadığınız En Kötü Olaylar...

Bu konuyu okuyanlar

hbx2021

Öğrenci
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
19
Reaksiyon puanı
18
Puanları
3
Yaş
20
age of cizilvation 2'yi 2-3 saat oynayıp küçücük bir ülkeyle savaşa girmiştim. bir saldırdım benim askerler 4000 civarı onların ki 2 katıma yakındı. o kadar oynayıp küçücük bi ülkeye yenilmek çok koymuştu:(
 

''Wolfred1ght''

Profesör
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
1,897
Reaksiyon puanı
1,988
Puanları
113
Yaş
15
age of cizilvation 2'yi 2-3 saat oynayıp küçücük bir ülkeyle savaşa girmiştim. bir saldırdım benim askerler 4000 civarı onların ki 2 katıma yakındı. o kadar oynayıp küçücük bi ülkeye yenilmek çok koymuştu:(
Sen....sen... seni anlıyorum agam.
 

Hero 0.1

Asistan
Katılım
3 May 2021
Mesajlar
180
Reaksiyon puanı
125
Puanları
43
Yaş
22
LoL de oldu. Oyunu oynayamadım. Küfür falan ettiler. Sonra aile bireylerine yönelik laflara girdik. Gerisine gerek olduğunu sanmıyorum :D.
 

cReSPoO54

Asistan
Katılım
21 Mar 2021
Mesajlar
156
Reaksiyon puanı
116
Puanları
43
Küçükken half life oynarken oyundaki saveleri hep aynı yere kaydederdim neyse oyunun sonlarına doğru bir çatışmada canım 4 iken anlık panikle quick save tuşuna bastım ve her ne yaparsam yapayım oradan başladım oyuna lan zaten o zamanlar pek oyun güzel oynayamıyordum oyuna en baştan başlayıp tekrar oraya gelene kadar oynamıştım :D
 
Katılım
4 Eyl 2019
Mesajlar
3,509
Reaksiyon puanı
6,180
Puanları
113
Yaş
37
Metro exodus steamda bi ara beleşti onu almıştım çok heyecanla yüklemiştim ama oyun hata vermişti. :(
 

cReSPoO54

Asistan
Katılım
21 Mar 2021
Mesajlar
156
Reaksiyon puanı
116
Puanları
43
yok eski sürümü heralde ilk çıkan metro exodustu 1 2 ay önce beleşti
hee onu aldım o oyunların adı metro exodus değil sadece metro 2033 redux exodus yeni oyuna özel bir ad zaten farklı hikayeleri var tamamen farklı oyunlar oynamadıysanız yenisi oynayın kesinlikle taş gibi oyun :D
 

f1rinci

Öğrenci
Katılım
7 Nis 2019
Mesajlar
57
Reaksiyon puanı
21
Puanları
8
Yaş
31
falout 4 de güneyde gezerken, bi adamın yanıma gelip ben minutemenlerin lideri preston garvey'im bana para ver diyip beni 200 caps dolandırması
 

Garip Adam AMD

Öğrenci
Katılım
27 Nis 2021
Mesajlar
39
Reaksiyon puanı
20
Puanları
8
Hitman Blood Money oynarken oyunu bügün bitireceğim dedim.her şey güzeldi hız için save yapma diyordum ve sondan 2. bölüm öldüm ve oyunu bir daha oynadım :(
Yazarken Bilgisayar BSOD hatası aldı :)
 

Ardal

Doçent
Katılım
24 Nis 2021
Mesajlar
637
Reaksiyon puanı
1,217
Puanları
93
Paint The Town Red'de son 1 kişi kalmıştı o da boss du ama öldüremeyip ölmüştüm.☹️
 
Katılım
16 Tem 2018
Mesajlar
510
Reaksiyon puanı
412
Puanları
63
Dün işte Cs 1.6 oynayacaktım.Benim gezindiğim/Takıldığım swlerin hepsi doluydu.Rastgele bir sw şeçip girdim.Harita De_babel_32 idi.(Harita aşağıdaki gibi )
Sw dolu bir halde 7. raundda oyuna dahil olmuştum.
1:İlk olarak ortaya çıkmak için hareketlendim.
2:Orta kapıya geldim.A koridora düşman geliyor mu diye baktım.Sonra içeri girdim.
3.Ortadan aşağıya (Tünel köprü) altı giriyordum ki üstte tünel çıkışına baktım.Adam vardı.İndirdim.
4.Yoluma devam ettim.
5,Sonra mide geldim.Ct 'den adam var mı diye baktım.
6,Duck yaparak adamları ani yakaladım ve (CT BASE B uzun) daki 2 adamı aldım.
7,Etraf karanlık olduğu için daha başka adam var mı diye kontrol ettim.
8.Neredeyse Ct baseye geldiğim için sessizce uzaktan bölgeyi kontrol ettim.
9.Bizimkiler b de bombayı kurdukları için Bende merdiven yakını bir kutu arkasına saklandım.
10.Sona kalan şanslı kişi ses vererekten CT base tünele giden merdivenleri çıkarken Hs ataraktan oyunu bitirmiş oldum.(Ölü başında geleneksel dansımızı yaptım.)
Ardından diğer raunda geçtik.T baseden tam çıkacağım.Admin beni roketledi.Neden roketledin diyince cevap vermedi.
Yine sordum.Yine çıt yok.Meğer ben o son adamı yani admini vurmuşum.Adminde biraz sinirlenmiş beni roketledi.(Görevi kötüye kullandı yani.)
Biraz hakaret yedim. :D(Bir şey demedim karşı tarafa)
Bu seferde niye hakaret ettiklerini sormaya hazırlanırken önce 1444 dk gag.ardından ban attı.(Acaba hangi akla hizmet?)
Benim ki o kadar kötü olmayabilir.Ama en kötüsü olana dek en kötüsü bu .
Sizinkiler ne peki?
Pubg de birisi onun arkadaşını öldürdüğümde silahı bırakıp zıplamaya başladı sonra bende zıplayarak yanına gittim vurdu beni yaşı küçük çocuktu ha ban yer diye korkmuş ben sesimi açmadan onu duyduğumu anlattım bi şekilde çocuk çok üzüldü :D
 

Akif9748

Öğrenci
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
29
Puanları
13
Yaş
24
Yine sordum.Yine çıt yok.Meğer ben o son adamı yani admini vurmuşum.Adminde biraz sinirlenmiş beni roketledi.(Görevi kötüye kullandı yani.)
Umarım bu adminlerin sonu gelir. Kafasına esince bamgüm dal. (Burası değil)
1621255618397.png
 

emir000

Profesör
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
1,424
Reaksiyon puanı
839
Puanları
113
Dün işte Cs 1.6 oynayacaktım.Benim gezindiğim/Takıldığım swlerin hepsi doluydu.Rastgele bir sw şeçip girdim.Harita De_babel_32 idi.(Harita aşağıdaki gibi )
Sw dolu bir halde 7. raundda oyuna dahil olmuştum.
1:İlk olarak ortaya çıkmak için hareketlendim.
2:Orta kapıya geldim.A koridora düşman geliyor mu diye baktım.Sonra içeri girdim.
3.Ortadan aşağıya (Tünel köprü) altı giriyordum ki üstte tünel çıkışına baktım.Adam vardı.İndirdim.
4.Yoluma devam ettim.
5,Sonra mide geldim.Ct 'den adam var mı diye baktım.
6,Duck yaparak adamları ani yakaladım ve (CT BASE B uzun) daki 2 adamı aldım.
7,Etraf karanlık olduğu için daha başka adam var mı diye kontrol ettim.
8.Neredeyse Ct baseye geldiğim için sessizce uzaktan bölgeyi kontrol ettim.
9.Bizimkiler b de bombayı kurdukları için Bende merdiven yakını bir kutu arkasına saklandım.
10.Sona kalan şanslı kişi ses vererekten CT base tünele giden merdivenleri çıkarken Hs ataraktan oyunu bitirmiş oldum.(Ölü başında geleneksel dansımızı yaptım.)
Ardından diğer raunda geçtik.T baseden tam çıkacağım.Admin beni roketledi.Neden roketledin diyince cevap vermedi.
Yine sordum.Yine çıt yok.Meğer ben o son adamı yani admini vurmuşum.Adminde biraz sinirlenmiş beni roketledi.(Görevi kötüye kullandı yani.)
Biraz hakaret yedim. :D(Bir şey demedim karşı tarafa)
Bu seferde niye hakaret ettiklerini sormaya hazırlanırken önce 1444 dk gag.ardından ban attı.(Acaba hangi akla hizmet?)
Benim ki o kadar kötü olmayabilir.Ama en kötüsü olana dek en kötüsü bu .
Sizinkiler ne peki?
Pubg Mobile Oynarken Dün Son 5 Kişi Kaldı Hileyle Karşılaştım.
 

niyazi5859

Profesör
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
3,403
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,328
Puanları
113
Oyundayken LoL de karşı jungın sürekli beni kesmesi adam nasıl gang atıyor bizim ki nerde belli değil.
Valorant ta ateş ederken one tap atmaya çalışırken mesela bir anda sekmesi ve bir ara valorantta ascent haritasında midde phoenix koşuyordu sağ gidecekti bende ona sıkacaktım adam zıpladı ateş etti mermi 120 derece kaydı benim kafama geldi adam beni görmemişti bile uzaktan zıplayarak öylesine sıktı ve kafama geldi şaka gibi hala düşününce gülüyorum.
 

''Wolfred1ght''

Profesör
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
1,897
Reaksiyon puanı
1,988
Puanları
113
Yaş
15
Oyundayken LoL de karşı jungın sürekli beni kesmesi adam nasıl gang atıyor bizim ki nerde belli değil.
Valorant ta ateş ederken one tap atmaya çalışırken mesela bir anda sekmesi ve bir ara valorantta ascent haritasında midde phoenix koşuyordu sağ gidecekti bende ona sıkacaktım adam zıpladı ateş etti mermi 120 derece kaydı benim kafama geldi adam beni görmemişti bile uzaktan zıplayarak öylesine sıktı ve kafama geldi şaka gibi hala düşününce gülüyorum.
Bu durumda vuran kişiye :'' Bal patlaması'' taşıyor diyebiliriz.
 

niyazi5859

Profesör
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
3,403
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
3,328
Puanları
113
Bu durumda vuran kişiye :'' Bal patlaması'' taşıyor diyebiliriz.
Diyebiliriz niye demeyelim aşırı saçma ölmüştüm sırf o yüzden maçı kaybetmiş miydik ya da oyunda geride mi kalmıştım hatırlayamıyorum ama aşırı saçmaydı
 

Son mesajlar

Üst