quadrack
Öğrenci
- Katılım
- 22 Kasım 2008
- Mesajlar
- 94
- Reaksiyon puanı
- 0
- Puanları
- 6
Evlilik yıl dönümü vesilesi ile eşime çoktandır istediği dokunmatik ekranlı wi-fi destekli bir telefon almaya karar verdim. Piyasadaki değişik marka ve modelleri incelemem sonucunda hanıma bir kaç model alternatifi sundum o ise hiç aklımda olmamasına rağmen yanından geçerken gördüğümüz %25 indirim afişinin etkisi ile girdiğimiz BİMEKS mağazasında sony ericsson speria neo'yu görü ve beğendi, neyse aldık velhasıl.
Telefona sözüm yok, sony kendini aşmış dedim.Aranacak her şey var alette ama gel görki şarj aleti bozuk, düzgün çalışmıyor.
BİMEKSE gidiyoruz görevliler bizden çıktı servise gönderin diyor (müşteri memnuniyeti satışa kadar yani).Eyvallah diyip servisi arıyorum, servis şarj aleti ile birlikte telefonu da gönderin diyor, tamam da daha sıfır cihazı neden servise göndereyim hem yollasam en az 15-20 günde telefonsuz bırakacaksınız diyorum, dediğimle kalıyorum. Teknik servisteki görevliye şarj aletini sonradan mağazada da denedik arıza kesinlikle telefonda değil şarj cihazında değil diyoruz nafile. Hayır cihazı iade etmek istediğim filan yok ki, göndereyim şarj aletini bana yenisini gönderin diyorum netice de 2 günlük cihaz diyorum ama Nuh diyor Peygamberden bir haber arkadaş. Bu arada BİMEKS çağrı merkezini arıyorum ordan da en çok bir papağanla yapılabilecek kalite de bir sohet gerçekleşiyor ve pes ediyorum. Gidip yeni şarj cihazı alacağım eskisinide bir paket kına ile beraber BİMEKS'e yollama düşüncesindeyim.
Nietice itibariyle bir daha telefon alırsam chaza özelliklerine bakıldığı kadar, mağaza müşteri memnuniyet politakasına ve markanın yaşanılan yerde servisinin olup olmadığına bakılması gerektiğini anlıyorum. Netice de tecrübe yenilen kazıkların bileşkesiymiş değil mi?
Telefona sözüm yok, sony kendini aşmış dedim.Aranacak her şey var alette ama gel görki şarj aleti bozuk, düzgün çalışmıyor.
BİMEKSE gidiyoruz görevliler bizden çıktı servise gönderin diyor (müşteri memnuniyeti satışa kadar yani).Eyvallah diyip servisi arıyorum, servis şarj aleti ile birlikte telefonu da gönderin diyor, tamam da daha sıfır cihazı neden servise göndereyim hem yollasam en az 15-20 günde telefonsuz bırakacaksınız diyorum, dediğimle kalıyorum. Teknik servisteki görevliye şarj aletini sonradan mağazada da denedik arıza kesinlikle telefonda değil şarj cihazında değil diyoruz nafile. Hayır cihazı iade etmek istediğim filan yok ki, göndereyim şarj aletini bana yenisini gönderin diyorum netice de 2 günlük cihaz diyorum ama Nuh diyor Peygamberden bir haber arkadaş. Bu arada BİMEKS çağrı merkezini arıyorum ordan da en çok bir papağanla yapılabilecek kalite de bir sohet gerçekleşiyor ve pes ediyorum. Gidip yeni şarj cihazı alacağım eskisinide bir paket kına ile beraber BİMEKS'e yollama düşüncesindeyim.
Nietice itibariyle bir daha telefon alırsam chaza özelliklerine bakıldığı kadar, mağaza müşteri memnuniyet politakasına ve markanın yaşanılan yerde servisinin olup olmadığına bakılması gerektiğini anlıyorum. Netice de tecrübe yenilen kazıkların bileşkesiymiş değil mi?