Önce servis...

quadrack

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Evlilik yıl dönümü vesilesi ile eşime çoktandır istediği dokunmatik ekranlı wi-fi destekli bir telefon almaya karar verdim. Piyasadaki değişik marka ve modelleri incelemem sonucunda hanıma bir kaç model alternatifi sundum o ise hiç aklımda olmamasına rağmen yanından geçerken gördüğümüz %25 indirim afişinin etkisi ile girdiğimiz BİMEKS mağazasında sony ericsson speria neo'yu görü ve beğendi, neyse aldık velhasıl.
Telefona sözüm yok, sony kendini aşmış dedim.Aranacak her şey var alette ama gel görki şarj aleti bozuk, düzgün çalışmıyor.
BİMEKSE gidiyoruz görevliler bizden çıktı servise gönderin diyor (müşteri memnuniyeti satışa kadar yani).Eyvallah diyip servisi arıyorum, servis şarj aleti ile birlikte telefonu da gönderin diyor, tamam da daha sıfır cihazı neden servise göndereyim hem yollasam en az 15-20 günde telefonsuz bırakacaksınız diyorum, dediğimle kalıyorum. Teknik servisteki görevliye şarj aletini sonradan mağazada da denedik arıza kesinlikle telefonda değil şarj cihazında değil diyoruz nafile. Hayır cihazı iade etmek istediğim filan yok ki, göndereyim şarj aletini bana yenisini gönderin diyorum netice de 2 günlük cihaz diyorum ama Nuh diyor Peygamberden bir haber arkadaş. Bu arada BİMEKS çağrı merkezini arıyorum ordan da en çok bir papağanla yapılabilecek kalite de bir sohet gerçekleşiyor ve pes ediyorum. Gidip yeni şarj cihazı alacağım eskisinide bir paket kına ile beraber BİMEKS'e yollama düşüncesindeyim.
Nietice itibariyle bir daha telefon alırsam chaza özelliklerine bakıldığı kadar, mağaza müşteri memnuniyet politakasına ve markanın yaşanılan yerde servisinin olup olmadığına bakılması gerektiğini anlıyorum. Netice de tecrübe yenilen kazıkların bileşkesiymiş değil mi?
 

erenberk

Rektör
Katılım
10 Mayıs 2010
Mesajlar
10,535
Reaksiyon puanı
100
Puanları
228
Sen ne diye bunlarla uğraşıyorsun ki. Senin elinde fişin/faturan varsa hiç uğraşma git yarın bimekse ve ben bunu geri iade etmek istiyorum işte bu da fişi deyip ver telefonu. Olmazsa tamam o zaman ben bunu değiştirmek istiyorum de ve sonrasında içeri girip yenisi al, çık. Bu kadar basit. Ne diye şarj cihazını değiştirmeye çabalıyorsun ki, bunu yapacağına telefonu iade etmek veya değiştirmek çok daha kolay. :)
 

quadrack

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
İade politikalarına göre 3 gün içinde koşulsuz iade hakkınız vardır diyorlar ama bu ifadenin sonuna bir * koyarak alta da şunu ekliyorlar "cep telefonu,LCD-Plazma Tv, Ev sinema sistemleri......." ların iadesi ve değişimi mümkün değildir. Bu nokta nokta ile kısa tuttuğum yer aslında bu kadar kısa değil bilgisayar hariç hiç bir şeyin iadesi yok aslında. Bakınız http://www.bimeks.com.tr/musteri_hizmetleri/ İade hakkınız var deyip mağazada satıan bilgisayar dışında herşey hariç diyorlar. Tam komedi...
 

mila12

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Tüketici Kanununa Göre 30 gün içerisinde ürünü değişim hakkınız var. Cep telefonu ürünleri için yetkili servisten rapor almak zorundasınız.

2.Olarak adaptörlerin tek başına garantisi olmadığı için teknik servis adaptörü istemekte haklılar.

Çünkü cep telefonu gibi imei numarası olan cihazlarda kopyalama yapıldığı için bimeks direk alıp değiştirir ise o telefon bimeks'in elinde kalır :)
 

mustang

Dekan
Katılım
30 Ekim 2008
Mesajlar
8,662
Reaksiyon puanı
34
Puanları
228
Evet Bimeks te bõyle saçma bir uygulama olduğunu bende,bu hafata sonu media player alırken öğrendim.Fiyatı ucuz diye aleti aldım.Bimeksten bir daha kolay kolay bende bir şey almam.
 

YellowRed

Rektör
Katılım
2 Ekim 2008
Mesajlar
13,567
Reaksiyon puanı
27
Puanları
0
bu konuda tek sıkıntılı olan yer bimeks değil. hepsi aynı.

geçen ay media markt'tan sinbo marka şarjlı el süpürgesi aldım. bana alırken iade almadıklarını ancak fişi ve kutusuyla geri getirirsem değişim yapabileceklerini söylemişlerdi. annem kullandıktan sonra emiş gücünden memnun kalmadı. benden ürünü iade edip, fark parasını da ödeyerek daha kaliteli bir ürün almamı istedi. ben de ürünü temizleyip, kutusuna koyup media markt'a gittim. görüştüğüm yetkili ürünün içinin tozlandığını, tozlanan yerin de temizlenmesinin mümkün olmadığını (cam haznenin içi, kapalı bir yer) bu hali ile ürünü tekrar satışa çıkaramayacaklarını, dolayısıyla da iade alamayacaklarını söyledi.

memnuniyetsizlikten iade hakkım ancak ürünü kullanmadan, aldığım hali ile mümkünmüş. peki kullanamadan memnun kalıp kalmadığım nasıl belli olacak? bu sorunun yanıtı yok! kullandığım zaman da süprügenin içinin tozlanması kaçınılmaz.

üstelik, amacım iade değil, fark parasını verip başka bir ürün almaktı.

maalesef türkiye'de hiçbir firmanın müşteri memnuniyeti umrunda değil. tek dertleri ürünü satmak.
 

quadrack

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Sayın mila12 dediklerinde haklısında ben sadece şarj aletinden şikayetçiydim telefondan değil. O sebeple servise size şarj aletini yollayım siz bana sağlamını geri gönderin dedim tutturdular illa telefonuda yollayın diye. Telefonluk bir sıkıntı olsa onuda yollarım tabi servise.
 

hamzatbey

Öğrenci
Katılım
23 Kasım 2011
Mesajlar
44
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Bimeksten en son alınacak şey galiba cep telefonu olmalı.... Çünkü aynı şey benimde başıma geldi. Almadan önce beğendiğim Sony Ericson marka bir telefonla ilgili Bimeks personelinin bana anlattığı bilgiler ile aldığım telefon arasındaki farklılıkları malesef kutuyu açınca gördüm. Tekrar aynı gün geri götürmeme rağmen başka bir modeli ile değiştirmeyi talep ettim... Kesinlikle arkadaşın dediği gibi nuh diyorlar peygamber demiyorlar. Müşteri hizmetleri tırışka.... Duvara konuş daha iyi cevap vermeseler daha makbule geçer çünkü karınlarından konuşuyorlar ne konuştuklarını kendileri bile bilmiyor. Haaa... birde sakın bimeks çalışanının gazına gelip onların yönlendirmesi ile bir ürün almayın çünkü onlar satılmayan malı satmayı çok severler ve o ürün elinizde kalır.
 

mila12

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Kasım 2007
Mesajlar
9,864
Reaksiyon puanı
255
Puanları
1,263
Sayın mila12 dediklerinde haklısında ben sadece şarj aletinden şikayetçiydim telefondan değil. O sebeple servise size şarj aletini yollayım siz bana sağlamını geri gönderin dedim tutturdular illa telefonuda yollayın diye. Telefonluk bir sıkıntı olsa onuda yollarım tabi servise.

Servis cihazı da istemesinin sebebi piyasada üçkağıtçı firmaların çok olması. Adam farklı şarj aletlerini bir cihaz üzerinden gönderiyor ondan sonra da değişim talebinde bulunuyorlar. Onun için komple hespini istiyorlar.
 

quadrack

Öğrenci
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
94
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Önce Sony Ericsson Türkiye ile sonrada onların yönlendirmesi ile asya telekom ile görüştüm. Şarj aleti ile birlikte illa telefonu da isteyen teleservis'in aksine asya telekom sadece şarj aletini göndermemin yeterli olacağını ifade etti. Bunun üzerine şarj cihazını kargolayıp asya telekom’a yolladım.
Sıfır alınmış bir ürünün arızalı çıkması ve satıcı firmanın mızmız çocuklar gibi “bana ne, bana ne..” demesi aslında standart ötesinde bir saçmalık ama en azından işimizin bir şekilde hallolması insanı az da olsa rahatlatıyor.
Şimdi şöyle bir düşündüğümde ise eğer Avrupa da bir ülkede yaşıyor olsaydım bu yaşadığım sıkıntıda süreç böyle mi işlerdi diye bir soru takılıyor kafama..
 
Üst