Paranızla Hakarete Uğruyorsunuz

Bu konuyu okuyanlar

Mur@t52

Öğrenci
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
3
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
37
2 hafta önce A71 aldım fakat dün yaşadığım hiç hoş olmayan bir olaydan sonra korkarak kullanacağım 2 sene. Alın Samsung'a attığım mesajı paylaşayım size:
Kutusunun jelatinini kendimin açtığı J7 Pro'yu ilk 2. ay titreşim arızası verince sırf onarım görmesin diye 20 ay titreşimsiz kullandım. Garanti bitmesine yakın yaptırırım dedim ve geçen hafta satın aldığım yer aracılığıyla BDH'a gönderdik. Bana ne deseler beğenirsiniz; cihazınızda yetkisiz müdahale var, ekran orijinal değil. 452 lira ücret çıkarıldı. Cihazı geri istedim ve inşallah herhangi bir hasar ya da çizikle gelmez. Tüketici Hakem Heyetine başvurarak fatura bedelini talep edeceğim. Evimdeki her şey Samsung ve daha yeni Galaxy A71 ve Galaxy Buds+ aldım ama şu andan itibaren Samsung bitmiştir benim hayatımda. Daha gün içinde Galaxy S20 alacak 2 arkadaşıma iPhone 11 aldırdım bu olaydan dolayı. Böyle bir servisle nasıl anlaşma imzalarsınız aklım duruyor. Hiç mi BDH ile ilgili şikayetleri okumuyorsunuz. Hoş ben okudum sayenizde ve siz de suçsuz müşteriyi haksız buluyormuşsunuz. Acaba Güney Kore Merkez'in bu durumdan haberi var mı. Emin olun 3 gün içinde çok ayrıntılı bir mail atacağım onlara da. Hem BDH ile olan anlaşma iptal olur hem de Samsung Türkiye de ciddi görev değişikliği olur. Her foruma da yazacağım yaşadıklarımı. 7 sene Samsung bayiliği yaptım ama yok böyle bir rezillik. Tertemiz sadece kendimin hassasiyetle kullandığı telefona yetkisiz müdahale raporu çıkarıyorlar. Yalanlarla tecrübesiz teknisyenlerle müşteriyi itham altında bırakıyorlar. Acaba servis süreçlerini denetliyor musunuz. Servislerde onarım kamera kaydına alınıyor mu. Servis görüşme kayıtları dinlenerek denetleniyor mu. Müşteri gibi sağlam telefon yollasanız emin olun size de ücret çıkarırlar. Müşteri deneyimi böyle yerlere serilmez. Markadan soğuttunuz insanları. Siz böyle yaptıkça Samsung boşuna rekabet etmeye çalışıyor Apple'la. Edemezsiniz ki, müşteriyi merdivenaltı davranan servislerle muhatap ediyorsunuz. İnşallah Güney Kore atacağım maile sessiz kalmayacaktır. Bizi uğraştırdığınız sinir harbine bakın. Akıl var mantık var; 10 liralık titreşim motoru için müdahale görmüş olsa telefonumu neden yetkili servise göndereyim. Veririm toplam 50 lira yaptırırım herhangi bir yerde. 2005-2012 arası bizzat sektörün içinde ana bayilik yapmış eğitimli bir insanım sonuçta. Yalancılıkla suçlanmadığımız kalmıştı telefonu açan bayan tarafından; o da oldu. Haram ziyan olsun verdiğimiz paralar
 

Smoke On the Water

Profesör
Katılım
8 Temmuz 2017
Mesajlar
4,766
Reaksiyon puanı
3,910
Puanları
113
Samsung servisi sanırım çok uzun zamandır bu şekilde, Güney Kore merkezindeki yerle mail yoluyla da direk aramayla da iletişime geçseniz de durum aynı (duzelseydi 2015'de duzelirdi), emin olun onu ilk yapan siz olmayacaksınız bu ülkede fakat sonuç alabilen yok şimdilik.
Umarım Galaxy A71 cihazınızda sorun çıkmaz.
 

Son mesajlar

Üst