Nokia Lumia 620 Sizce almalımıyım ?

Bu konuyu okuyanlar

Goliath

Asistan
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
359
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Benim şu anki cep telefonum nokia c5-06. Memnunum ancak istediklerimi karşılamıyor. Nokia lumia 620 alayım mı ? iyimi sizce ?
 

tuskilidi

Profesör
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
1,400
Reaksiyon puanı
17
Puanları
38
kuzenim almıştı bu telefondan. kurcaladım biraz ve hiç beğenmedim. aslında telefonu beğendim ama wp8 hiç hoşuma gitmedi.
 

DumDumaq

Dekan
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
5,084
Reaksiyon puanı
9
Puanları
0
ben lumıa 920 kullanıyorum ve Nokıa n9 smybian hala çok çok hoşuma gidiyor o telefona karşı ayrı bir sevgim var galaxy s4 bir yana n9 bir yana o telefondaki asalet hiç bi telefonda yok özellikleride kötü değil iyide değil normal yani , Normal bir telefon Normal oyunları açar Normal işlemlerini yaparsın , Ben lumıamın yanına n9 alıcam :D :D sanada tavsiye ederim

0'ı 750-800tl 2.eli 300-400 zaten eski bir telefon oldugu için 2. el almanı tavsiye ederim
 

Goliath

Asistan
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
359
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Alayımmı diye düşünüyorum subway surf , temple run falan oynanır mı ?
 

Litityum

Öğrenci
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
46
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Alayımmı diye düşünüyorum subway surf , temple run falan oynanır mı ?
Subway surf yok, temple run 1 gb ram istiyor. Çok oyun düşkünü olmadığın sürece diğer her isteğini yerine getirebilcek kapasitede. Wp8 benim için baya kaliteli hoş çok beğendim ben şahsen. Ekstra nokia uygulamaları da ayrı bi hoş
 

Tommy Vercetti

Profesör
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
2,308
Reaksiyon puanı
1,318
Puanları
113
Yaş
25
620 alacaklar 520 yi beklesinler bence aynı donanım daha büyük ekran daha düşük fiyat
 

Goliath

Asistan
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
359
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Tomy sağol tomy
 
Üst