Nexus 4 ön kamera toz Teknosa garanti

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İyi gunler sdn ailesi. Gectigimiz Nisanda alinma bir Nexus 4 sahibiyim. Cihazin alinmasinin ustunden henuz 6 ay gecmemisken on kamera resmen toz doldu fotograf cekemez hale geldi. Arti usb portunun solundaki plastik gevsedi elimle ittirince iceri giriyor. Ekrana hafif kuvvetli bastirinca hepimizin bildigi lcd ye dokunma efekti(dalgalanma) olusuyor. nexusumun faturasi babamin ustune duzenlenmis.Birkac sorum var.
1. faturayla ve garanti belgesiyle birlikte basvursam garantiye yollama sansim var midir?
2.telefon custom rom kullaniyor bootloader acik ve cwm yuklu. Telefonu unroot yapip bootloaderi kapatsam ve stock romu kursam garantiye yollayabilir miyim, anlasilir mi?
3.Teknosaya mi basvurmam gerekli kvk ya mi?
4.Telefona uygulanacak islem ne olur? (birden fazla sorun oldugu icin degisim veya para iadesi veya hediye ceki talep edebilir miyim)
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
beyler up up up
 

efekan198

Asistan
Katılım
2 Ağustos 2013
Mesajlar
315
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Bi telefoncuya sor burdan sana cevap yok
 

grcngnc

Asistan
Katılım
15 Ocak 2012
Mesajlar
293
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
telefonu teknosaya ver onlar servisine gönderir kardeş anlaşılan teknosadan aldın cihazı
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
teknosadan aldım da işte dediğim gibi telefon benim üzerime fatura edilmedi. faturayla birlikte gitsem sıkıntı çıkar mı? ikinci el telefonlarda sıkıntı çıkıyor mu mesela telefon el değiştiriyor ama adamın üzerine garanti devam ediyor gibi düşünün
 

RedDevil

Profesör
Katılım
29 Kasım 2008
Mesajlar
1,458
Reaksiyon puanı
19
Puanları
38
teknosadan aldım da işte dediğim gibi telefon benim üzerime fatura edilmedi. faturayla birlikte gitsem sıkıntı çıkar mı? ikinci el telefonlarda sıkıntı çıkıyor mu mesela telefon el değiştiriyor ama adamın üzerine garanti devam ediyor gibi düşünün

Fatura kimin üstüne ise onunla gidin. Yoksa bir işlem yapmazlar. Bi dünya soru sorup dururlar.
 

kadirirdem

Dekan
Katılım
23 Mayıs 2013
Mesajlar
6,217
Reaksiyon puanı
708
Puanları
113
iyi gunler sdn ailesi. Gectigimiz nisanda alinma bir nexus 4 sahibiyim. Cihazin alinmasinin ustunden henuz 6 ay gecmemisken on kamera resmen toz doldu fotograf cekemez hale geldi. Arti usb portunun solundaki plastik gevsedi elimle ittirince iceri giriyor. Ekrana hafif kuvvetli bastirinca hepimizin bildigi lcd ye dokunma efekti(dalgalanma) olusuyor. Nexusumun faturasi babamin ustune duzenlenmis.birkac sorum var.
1. Faturayla ve garanti belgesiyle birlikte basvursam garantiye yollama sansim var midir?
2.telefon custom rom kullaniyor bootloader acik ve cwm yuklu. Telefonu unroot yapip bootloaderi kapatsam ve stock romu kursam garantiye yollayabilir miyim, anlasilir mi?
3.teknosaya mi basvurmam gerekli kvk ya mi?
4.telefona uygulanacak islem ne olur? (birden fazla sorun oldugu icin degisim veya para iadesi veya hediye ceki talep edebilir miyim)


1 fatura ve garanti belgesi ile garantiye yollarsin sikinti olmaz fakat irsaliyeyede bakiyorlar.
2 telefonu unroot yap bootloaderi kapat yerine stock (orjinal) romu kur anlaşilmaz bi sikinti olmaz.
3 telefonun garanti neresiyse oraya götür kvk ise kvk genpa ise genpa nereyse artik.
4 telefonun arzalarina göre işlem uygulancagi için para iadesi olmaz yani zor çok ugraşman lazim fakat, değişim talep et kabul olursa değişim olur.
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
bugün bir teknosa mağazasına gidip sordum sadece fatura yeterli oluyormuş. cihazı kimin garantiye yolladığı önemli değilmiş. üstelik ben faturayı kaybetmiştim, cihazı satın alan tarih verirse aynı faturayı tekrar çıkarabiliriz dediler, kredi kartı ekstresinden bakıp aynen faturayı çıkaracağım. daha sonra faturayı alıp mağazaya bırakacağım.
oradaki adam bana eğer servise götürürsen işlem hızlanır dedi onun haricinde sizleri tekrar bilgilendireceğim.
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
cihazın faturası mail yoluyla bana ulaştı. cihazımı götürüp kızılay avm deki teknosaya bıraktım bayram vb dolayısıyla 38 iş gününe gelir dedi oradaki hanımefendi. bir de cihazın faturasını yazdırıp tekrar verdi işler kolaylaşsın diye bakalım 20 iş günü içinde gelecek mi
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
telefonla ilgili şikayetlerimi şu şekilde sıralamıştım:
1.şarj soketinin sağ tarafı oynuyor
2.power tuşunun üst kısmı yumuşamış
3.ön kamerada toz var

ön kamerayı rastgele temizleyip geri yollamışlar, power tuşunu düzeltmişler. ama şarj soketinin yan tarafı hala gevşekti. bununla birlikte ön kameraya tekrar toz girdi. telefonu 2. kez servise yolladım, şikayetlerim şunlardı:
1. ön kamerada toz var
2.şarj soketinin sağ kısmı gevşemiş, oynuyor.

gelelim soruma:
eğer ön kameraya tekrar toz girerse bedel iadesi talep edebilir miyim?
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
beyler telefon garantiye 2. gidişinde fırat elektroniğe gitti. custom rom yüklüydü. şarj portu değişmiş daha sonra telefon yazılımına dışarıdan müdahale var diye telefon garanti dışı bırakılmış 80 lira fiyat çekildi bana. gittim arkadaşın yanına ortalığı birbirine kattım sağolsun sakin bir insanmış. teknosadan onarım talebinizi iptal ettirip telefonu alın orjinal romuna dönüp geri yollayın tekrar garanti kapsamına alalım dedi. ben de öyle yapacağım. yalnız şunu belirtmekte fayda var. ben orada üstelemesem, sinirli bir şekilde çıkışmasam telefonu garanti dışı bırakıp 80 lira da fiyat çakacaklardı. lütfen bilinçli bir tüketici olup hakkınızı arayın. her şekilde ifşa etmeye devam edeceğim bu soyguncuları. ulan ssd mi ölmüş cpu mu yanmış. custom rom la telefona toz girmesinin ne alakası var? böyle böyle adam edeceğim sizleri. alışmışsınız vur kafasına al ekmeğini müşteriye. umarım internette benim gibi kaynak arayıp bulamayan arkadaşlara emsal niteliğinde bir olay olur. telefonu orjinal romuyla yollayın yoksa sıkıntı çıkarıyorlar onun bunun ağız kokusuyla uğraşmak zorunda kalıyorsunuz. bugün teknosadan iade istedim yarın gelir dediler. yarın gidip alayım bakalım telefonu neler olacak. süreci en ince ayrıntısına kadar yazmaya devam edeceğim. saygılar.
 

cdkeygen

Asistan
Katılım
28 Aralık 2011
Mesajlar
207
Reaksiyon puanı
9
Puanları
18
Takip ediyoruz. Bilgiler için teşekkürler. Paylasima devam lütfen
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İşemri No : 239707
Kayıt Tarihi : 03.11.2013 11:05:00
Cihazın Durumu : ONARIMI TAMAMLANDI
Marka / Model : LG LGE960
Garanti Durumu : GARANTI DIŞI
Ucret : TL
Aciklama :

03.11.2013 11:04:47 İşemri Açıldı
06.11.2013 11:10:42 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR76103902, FLEX MİC.
06.11.2013 11:33:21 Garanti Durumu Değiştirildi :GARANTI DIŞI Bilgi :
06.11.2013 11:33:34 Malzeme Eklendi Stok Kodu : EBR76103902, FLEX MİC.
06.11.2013 11:34:28 FİYAT ONAYI BEKLİYOR nedeni ile beklemeye alındı.cihazın yazılımına müdahale edilmiş garanti harici işlem yapılır onay bekler
07.11.2013 15:15:12 müşteriye bılgı verıldı ıadesını ıstedı teknosa ıle gorusecek
07.11.2013 17:31:09 80 TL için FEZA BEY Onay Verilmedi - İade istendi
07.11.2013 17:42:53 Cihaz Statusu Değişti: IADE Tamir Kodu: T4-Musteriye aciklama yapildiKapanisSonucu: IADE Not:Cihazın yazılımına müdahale edilmişücretli işlem yapılması kabul edilmedi müşteri isteğiyle cihaza müdahale edilmeden iade.
07.11.2013 18:54:22 Kalite kontrol tamamlandı.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

yarin oglen teknosadan alip unroot edip bootloaderi kapatip tekrar servisci arkadasa verecem. bakalim o garanti statusu degisecek mi.
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İşemri No : 240055
Kayıt Tarihi : 08.11.2013 15:47:00
Cihazın Durumu : AÇIK
Marka / Model : LG LGE960
Garanti Durumu : GARANTİ DAHİLİ
Ucret :
Aciklama :

08.11.2013 15:46:41 İşemri Açıldı


gordugunuz gibi azmin zaferi
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
konuyu hortlatayım arkadaşlar. taa bu konunun açıldığı günden beri telefonsuzum. telefon 3 kez garantiye gitti. ön kamera sürekli toz alıyor çünkü kasanın altındaki plastik aksam biraz gevşemiş. bunun değiştirilmesi için teknosaya 3. kez başvurdum. lg ankara servisi(fırat elektronik) sağolsun arızayı göremedik diyorlar. nasıl insanlar çalıştırıyorlarsa orda çat çut eden plastiği görememiş sevgili arkadaşım. tutturmuş şarj soketinde arıza yok diye. be güzelim şarj soketi arızalı değil diyorum sana anlamıyor musun daha kaç bin kere söylemem gerek anlamıyorum. plastik gevşediği için ön kameraya toz giriyor. değiştir sen de mutlu ol ben de. teknosaya başvuru tarihim 9 kasım, ayın 26sındayız. düşünün hala gelmedi telefon bugün cihazın onarımı tamamlandı yazılım yüklendi vırt zırt yazmışlar. dolayısıyla mekanik işlem görmedi cihaz. olsun. nasıl olsa kameraya tekrardan toz girecek ben de 4. kez garantiye yollayacağım sonrasında açıp içini temizleyecekler ve yine alt kasayı değiştirmeyecekler mekanik işlem görmüş olacak. zaten 3 gün sonra tekrar toz girecek, ben tekrar yollayacağım. alacağım 1400 liramı geri. bu nedir ya? yaptıkları resmen soytarılık. hem dükkanın sahibi işi bilmiyor hem oradaki teknisyen işi bilmiyor. şikayetvar a da yazacağım. bundan sonra 15 tane 0 g2 verseler de kabul etmem. paramı geri alacağım. tüketiciler bilinçlensin bu HIRSIZLARA daha fazla para kaptırmasın diye buraya bunları uzunca yazıyorum. hakkınızı arayın arkadaşlar. bir daha da lg malına tövbe. ha alıyorsanız da ankarada almayın yemin ederim ben bile daha iyi teknik hizmet veririm sizlere. saygılarımla.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

İşemri No:240307
Kayıt Tarihi:14.11.2013 12:18:00
Cihazın Durumu:ONARIMI TAMAMLANDI
Marka / Model:LG LGE960
Garanti Durumu:GARANTİ DAHİLİ
Ucret:
Aciklama:
14.11.2013 12:17:36İşemri Açıldı
26.11.2013 12:28:43Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: S4-Yazılım yüklendiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:ŞARJ EDİLİP TEST EDİLDİ.DİĞER E960 MODEL CİHAZLARLA TEST EDİLDİ.ARIZA GÖRÜLMEDİ.ŞARJ SOKETİ NORMAL.İSTENİRSE ÜCRETLİ DEĞİŞİR.
26.11.2013 13:47:12Kalite kontrol tamamlandı.

bu da detayları.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ayriyeten buraya tüketicilerin merakta kalabileceği birkaç sorunun cevabını yazayım
1. faturanın kimin üstüne olduğu önemli değil. fatura olsun yeter
2. 20 iş günü kuralı teknosaya bildirimden itibaren başlıyor. teknik servise gitmesinden değil.
3. eğer 4 kez telefon MEKANİK işlem görürse 5. kez de bir sorunla karşılaşırsanız teknosaya iade ediyorsunuz, parayı geri alıyorsunuz. telefon teknik servise kalıyor.
4.telefonu bootloaderı açık bir şekilde servise yollamayın çakallar kimi zaman garanti dışı bırakıyor, sonra benim gibi gidip bağrınmak zorunda kalıyorsunuz
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
tekrardan merhabalar. bugün teknosaya gelen telefonumu 15 dakika geçmeden ön kameraya toz dolması sebebiyle gerisin geri servise yolladım. teknosadaki hanımefendi servise gidip yazılım yükleme işlemi gören cihazımın 4. kez yollandığını, yani mekanik onarım olmaksızın son gönderimin de kanundaki 5 gönderilik sürece uyduğunu belirtti. dolayısıyla telefonu kameraya giren toz dolayısıyla 4. gönderişimde eğer tamir olup adam gibi geri gelmezse yine toz gireceğinden 5. seferde tüketici heyetine başvurup para iadesi alabileceğimi belirtti. teknosadan alamıyormuşum para iadesini. servisten almam gerekiyormuş. bana biraz salladı gibi geldi. bu konuyu araştırıp tekrardan sizlere döneceğim.
 

RoyaLDeviL007

Asistan
Katılım
20 Kasım 2013
Mesajlar
122
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba, Geçmiş olsun dostum.

Bakın ben her yerde söylüyorum ''TEKNOLOJİ Mağzalarından'' hiç birşey ALMAYIN !

Arızalı telefonları geri alıyorlar paketleyip tekrar satıyorlar.

Turkcell Avea Vodafone gibi büyük bayilerden alıcaksınız, yoksa böyle sorunlarla karşılaşırsınız.

Bu arada telefonun toz olayını bu sefer %99 düzeltecekler ve sonra başka bir sorun cıkacak :D bak demedi deme.
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İşemri No:241016
Kayıt Tarihi:28.11.2013 10:50:00
Cihazın Durumu:ONARIMI TAMAMLANDI
Marka / Model:LG LGE960
Garanti Durumu:GARANTİ DAHİLİ
Ucret:
Aciklama:
28.11.2013 10:49:32İşemri Açıldı
29.11.2013 05:17:50Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: T3-Temizlendi/Mekanik Onarım YapıldıKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:MEKANİK TEMİZLİK YAPILDI.CİHAZINIZI TOZLU ORTAMLARDAN KORUYUNUZ.
29.11.2013 05:52:06Kalite kontrol tamamlandı.
30.11.2013 09:25:05Kargodan geçti Kutu no : 035
04.12.2013 16:40:17Statu Manuel Değişti :İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE Bilgi :

04.12.2013 16:41:28Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: FS-Mekanik Parça DeğiştirildiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:ARKA KAPAK DEĞİŞTİ. MEKANİK KİRLİLİK GİDERİLDİ. GENEL KONTROLLERDEN GEÇTİ. AUTO FULL TEST OK

- - - Mesaj Güncellendi - - -

telefonun yine tozunu alıp kapatmışlardı. servise geri gittim. not aldılar yapacaklarını söylediler. bir gün sonra geri yollamışlardı teknosaya, tam gittiğimde kurye arkadaş da oradaydı bu telefonun işlemi henüz bitmemiş düzelteceğiz diye geri aldılar. telefon 5. kez aynı şikayetle geri gitti. bugün baktığımda arka kapağın değiştiğini gördüm. bu 2. mekanik parça değişimi oldu. LG çağrı merkezine sorduğumda 4 kez mekanik parça değişirse telefonu iade edebileceğimi belirttiler. teknosayı aradığımda ise 4 kez aynı sorundan giden cihazın değiştirileceğini belirttiler. ben anlamadım. yasa açık. aynı,farklı,mekanik parça değişimi vırt zırt olmaksızın 4 kez garantiye giden cihazın sorunu çözülmezse para iadesi alınır yazıyor. teknosa aynı sebepten 5. kez yolladığımdan değişim talebimi merkeze iletti. bakalım eğer telefon yine değiştirilmezse 1100 lira üstünde olduğundan telefonun ederi tüketici heyetinin alacağı karar tavsiye niteliğinde olacak. bu tavsiye niteliğindeki kararı servise gösteririm. ha yok eğer paramı iade ederlerse ne ala. ama yine ayak sürürlerse mahkemeye gider paramı çatır çatır alırım. bu bilinçli tüketici olmakla alakalı bir şey arkadaşlar. benim buraya oturup yazmam tamamen sizi bilgilendirmek amacıyla. açıkçası çok şükür ihtiyaçlı biri de değilim ve kolaylıkla yeni telefon alacak bütçem var ancak mesele burada onur meselesi, hak yedirmeme meselesi. olayın parasında değilim. sadece malı satıyorsan arkasında duracaksın. benden başka 1 kişiye daha faydalı olabildiysem ne mutlu bana. iyi forumlar.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Devamı gelecek arkadaşlar her yaptığım şeyi adım adım buraya yazacağım paramı alıncaya kadar.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Merhaba, Geçmiş olsun dostum.

Bakın ben her yerde söylüyorum ''TEKNOLOJİ Mağzalarından'' hiç birşey ALMAYIN !

Arızalı telefonları geri alıyorlar paketleyip tekrar satıyorlar.

Turkcell Avea Vodafone gibi büyük bayilerden alıcaksınız, yoksa böyle sorunlarla karşılaşırsınız.

Bu arada telefonun toz olayını bu sefer %99 düzeltecekler ve sonra başka bir sorun cıkacak :D bak demedi deme.

dostum sana tamamiyle katılıyorum. bundan sonra değil teknosadan laptop,lcd vırt zırt almak flash disk bile almayacağım. ne kadar uğraştığımı bir ben bilirim. lg g2 16gb teknosada 1600 lira, internetin sağlam sitelerinde 1300 lira. hem 300 lira fazla para vereceğim hem de bir ton sürüneceğim. böyle bir şey olur mu ya? bundan sonra hiçbir cihazımı teknosadan falan almayacağım. direkt internet. bozulursa da kafam rahat olur en azından bozuldu derim içim 2 gün acır geçer. 2 aydır bu telefonun peşinde koşuşturuyorum.
 

RoyaLDeviL007

Asistan
Katılım
20 Kasım 2013
Mesajlar
122
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
İşemri No:241016
Kayıt Tarihi:28.11.2013 10:50:00
Cihazın Durumu:ONARIMI TAMAMLANDI
Marka / Model:LG LGE960
Garanti Durumu:GARANTİ DAHİLİ
Ucret:
Aciklama:
28.11.2013 10:49:32İşemri Açıldı
29.11.2013 05:17:50Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: T3-Temizlendi/Mekanik Onarım YapıldıKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:MEKANİK TEMİZLİK YAPILDI.CİHAZINIZI TOZLU ORTAMLARDAN KORUYUNUZ.
29.11.2013 05:52:06Kalite kontrol tamamlandı.
30.11.2013 09:25:05Kargodan geçti Kutu no : 035
04.12.2013 16:40:17Statu Manuel Değişti :İŞLEM GÖRÜYOR - TEKNİSYENDE Bilgi :
04.12.2013 16:41:28Cihaz Statusu Değişti: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Tamir Kodu: FS-Mekanik Parça DeğiştirildiKapanisSonucu: TAMİR EDİLDİ KAPANDI Not:ARKA KAPAK DEĞİŞTİ. MEKANİK KİRLİLİK GİDERİLDİ. GENEL KONTROLLERDEN GEÇTİ. AUTO FULL TEST OK

- - - Mesaj Güncellendi - - -

telefonun yine tozunu alıp kapatmışlardı. servise geri gittim. not aldılar yapacaklarını söylediler. bir gün sonra geri yollamışlardı teknosaya, tam gittiğimde kurye arkadaş da oradaydı bu telefonun işlemi henüz bitmemiş düzelteceğiz diye geri aldılar. telefon 5. kez aynı şikayetle geri gitti. bugün baktığımda arka kapağın değiştiğini gördüm. bu 2. mekanik parça değişimi oldu. LG çağrı merkezine sorduğumda 4 kez mekanik parça değişirse telefonu iade edebileceğimi belirttiler. teknosayı aradığımda ise 4 kez aynı sorundan giden cihazın değiştirileceğini belirttiler. ben anlamadım. yasa açık. aynı,farklı,mekanik parça değişimi vırt zırt olmaksızın 4 kez garantiye giden cihazın sorunu çözülmezse para iadesi alınır yazıyor. teknosa aynı sebepten 5. kez yolladığımdan değişim talebimi merkeze iletti. bakalım eğer telefon yine değiştirilmezse 1100 lira üstünde olduğundan telefonun ederi tüketici heyetinin alacağı karar tavsiye niteliğinde olacak. bu tavsiye niteliğindeki kararı servise gösteririm. ha yok eğer paramı iade ederlerse ne ala. ama yine ayak sürürlerse mahkemeye gider paramı çatır çatır alırım. bu bilinçli tüketici olmakla alakalı bir şey arkadaşlar. benim buraya oturup yazmam tamamen sizi bilgilendirmek amacıyla. açıkçası çok şükür ihtiyaçlı biri de değilim ve kolaylıkla yeni telefon alacak bütçem var ancak mesele burada onur meselesi, hak yedirmeme meselesi. olayın parasında değilim. sadece malı satıyorsan arkasında duracaksın. benden başka 1 kişiye daha faydalı olabildiysem ne mutlu bana. iyi forumlar.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

Devamı gelecek arkadaşlar her yaptığım şeyi adım adım buraya yazacağım paramı alıncaya kadar.

- - - Mesaj Güncellendi - - -



dostum sana tamamiyle katılıyorum. bundan sonra değil teknosadan laptop,lcd vırt zırt almak flash disk bile almayacağım. ne kadar uğraştığımı bir ben bilirim. lg g2 16gb teknosada 1600 lira, internetin sağlam sitelerinde 1300 lira. hem 300 lira fazla para vereceğim hem de bir ton sürüneceğim. böyle bir şey olur mu ya? bundan sonra hiçbir cihazımı teknosadan falan almayacağım. direkt internet. bozulursa da kafam rahat olur en azından bozuldu derim içim 2 gün acır geçer. 2 aydır bu telefonun peşinde koşuşturuyorum.

Sende haklısın ne demeliyim. Telefonu bırak 5 kereyi 3 kere gönderdikten sonra gene arıza cıkartıyorsa direk para iyadesi al ve diyorsunki 5 ciyemi ne yolladım bence git hiç kararlarını dinleme direk paramı ver yoksa davacı olucam de :)
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Sende haklısın ne demeliyim. Telefonu bırak 5 kereyi 3 kere gönderdikten sonra gene arıza cıkartıyorsa direk para iyadesi al ve diyorsunki 5 ciyemi ne yolladım bence git hiç kararlarını dinleme direk paramı ver yoksa davacı olucam de :)

Evet beyler yine bir teknosa ve lg ortaklığıyla hazırlanan rezillikle karşı karşıyayız. Telefonu bugün teknosadan teslim aldım ancak power tuşu gevşemiş rezil olmuş vaziyette. ön kamerada hala toz zerrecikleri var. ve şarj portunun hemen üstündeki plastik halen çıt çıt ediyor. Bugün kızılay teknosa aracılığıyla cihazımı LG Ankara servisi çok rezil olduğundan 6 EVET YANLIŞ DUYMADINIZ 6. kere garantiye yolladım fakat Vintek'e gitti. Bayağı bir bekledim garantiye gitmesi için. Kronikleşen bu sorundan dolayı hiçbir şekilde telefon değişimi onarım vırt zırt kabul etmediğimi kesinlikle para iadesi talep ettiğimi belirttim. O arada kasada G2 almaya gelen bir bey vardı. Kız arkadaşımla muhabbet ederken bir daha LG den telefon almayacağım cümlesi geçti. O an kasadaki adam kötü mü dedi. hayatının hatasını yaparsın dedim. oradaki Kübra adlı satış şeysi bana bu yaptığınız yanlış müşterinin fikrini değiştiriyorsunuz siz anlamıyorsunuz telefondan nexus 4 ile g2 kıyaslanamaz gibi abuk laflar etmeye başladı. halbuki o kadını ben 2ye bölerim akıllı telefon konusunda. işlemcinin markasını modelini bilmeden bana laf etmeye başladı. ben de hanımefendi ben servis konusunda şikayetçiyim nexusun performansından gayet memnunum dedim. sonra başladım 6. kez servise yolluyorum diye anlatmaya. diğer müşteri bunları duyduktan sonra telefonu almaktan vazgeçti. iyi de oldu LG ye ekmek yedirmedim, teknosaya ekmek yedirmedim. garantisiz cihazı 1300 e alacakken 1600 verip üstelik bir de satış sonrası hizmet çilesi çekmesi mantıksız olacaktı o adam için.velhasılı kelam bana lakayıt lakayıt laflar eden kübra hanımı teknosa çağrı merkezine şikayet ettim. vinteke de son kez yolladım, lg genel müdürlüğe mail attım. bir hakem heyeti başkanı ile görüştüm. sonuç olarak o cihazın parasını ya seve seve ya da düttürü düttürü alıcam. devamı gelecek.
 

FullScreen

Profesör
Katılım
12 Temmuz 2013
Mesajlar
1,230
Reaksiyon puanı
2
Puanları
0
O adam bendim.
Dermişim.İyi yapmışsın teknosadan elektronik ürün alınmaz.İkinci el ürün satıyorlar resmen.İlk defa bir telefon aldım ikinci el çıktı, dedim ki olabilir. Değiştirdim. Sonra bir defasında laptop aldırdım o da ikinci el çıkmaz mı.. Onuda götürdüm hemen değiştirdiler . Bir daha yanından geçmiyorum teknosanın. 2010 dan bu yana
 

feza08

Asistan
Katılım
1 Eylül 2009
Mesajlar
138
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Moderatörden ricam konunun silinmesi. daha derli toplu şekilde saygı kurallarına uygun yazdım derdimi bir başka konu hakkında.
 

Vikings

Dekan
Katılım
5 Aralık 2013
Mesajlar
9,621
Reaksiyon puanı
91
Puanları
48
Moderatörden ricam konunun silinmesi. daha derli toplu şekilde saygı kurallarına uygun yazdım derdimi bir başka konu hakkında.

Tam olarak anlamadım, neden konunun silinmesini veya kilitlenmesini istiyorsunuz? yeni bir konumu açtınız? çünkü aynı konuyu veya benzerini açmak yasaktır.
 

Benzer konular

Cevaplar
49
Görüntüleme
45K
SDN Okuru
S
Üst