Merhaba,
çok eskiden beri Thunderbird üzerinden kullandığım Mynet email adresimde bir sorun yok.
Fakat iki ay önce almış olduğum yeni bir Mynet email adresimi Thunderbirde tanımlayamıoyurm. En son aşamada Kullanıcı Adı-Şifre hatası veriyor. Fakat kullanıcı adı-şifre hatası yapmam mümkün değil, en az 100 kez denedim.
Mynet, Pop3 hizmetini durdurmuş olabilir mi ?
çok eskiden beri Thunderbird üzerinden kullandığım Mynet email adresimde bir sorun yok.
Fakat iki ay önce almış olduğum yeni bir Mynet email adresimi Thunderbirde tanımlayamıoyurm. En son aşamada Kullanıcı Adı-Şifre hatası veriyor. Fakat kullanıcı adı-şifre hatası yapmam mümkün değil, en az 100 kez denedim.
Mynet, Pop3 hizmetini durdurmuş olabilir mi ?