Haber Muharrem İnce Kendi Partisini Kuruyor !

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Python 3.8.2

Doçent
Yasaklı
(yazılar CNN Türk sitesinden alınmıştır.)


“Nasıl bir parti” sorusuna şu cevap verildi: “Atatürkçü, laik, ortanın solu, milli değerlere bağlı bir parti... CHP’nin yapamadıklarını yapacak bir parti... Üç-beş oy için kendi ideolojisinden ödün vermeyen Atatürkçü bir parti...”

Halkın talebi konusunda bir çalışma var mı? “Halktan bir talep gelmeseydi, böyle bir çalışma yapılmazdı. Yapıldı ki ilk ankette oy oranı 12.4 çıktı. O nedenle Hakkâri’den Edirne’ye herkesle kucaklaşacaklarını söylüyor Sayın İnce.”

Benim yorumum: Bence çok etkili olmaz. Seçimlerde kazanan ya CHP ya da AKP olur.
 

Yasiin

Profesör
Oylar dağılıyor işte böyle böyle...
Oylar dağılsa bile genelde fark pek fazla olmuyor genelde zaten yeni açılan partilere destek veren genç kesim oluyor diye düşünüyorum, ileri yaşlı insanımız pek takip etmediği için böyle şeyleri bilindik partilere oy veriyor.
 
Muharrem İnce yetenekli, lider olabilecek yapıya sahip biri. Lakin yarım asrı aşkın bir tecrübeyle söylüyorum ki bu millet sert mizaçlı, fazla bağırıp çağıran kişilere fazla prim tanımıyor. Meydanlarda alkışlansa da seçim sandıklarında her zaman hüsrana uğramaya mahkümdür. CB seçiminde CHP tarihinin en iyi oy oranını yakalamış olması bu hükmü değiştirmiyor. Tayyip Reyiz'in karşısında tek olmasının avantajını kullanmıştı. Ama müstakilen kurabileceği bir partinin sadece umudunu yitirmiş CHP seçmenini koparmaktan başka bir yararı olacağını pek zannetmem.
 

bilexsamet

Profesör
Büyük partilerden bölünmeyen CHP ve HDP kalmıştı. Onlar da bölünürse adil bir seçim olur.

Ama CHP'liler Muharrem İnce'ye pek prim vermezler gibi. Çünkü oyları bölünür.

Daha önce Emine Ülker TARHAN da parti kurmuştu ama başarılı olamadı.
 
Oylar dağılıyor işte böyle böyle...
Yav he he oylar dağılıyor.
Birilerinin arka bahçesi olmuş chp ve onun tayyip erdoğana diktatör diyen ama bir tane bile seçim kazanamadığı halde hala chpnin başında duran diktatör özentisi( belki de diktatör) kemal kılışdaroğlu yerine binlerce kez muharrem inceyi tercih ederim.
Vallahi billahi ben erdoğana oy vermem ama erdoğan bir kaç bin kez, milyon milyar kez kılışdaroğlundan iyidir.
Yok abicim türk halkı naiflikten, pasiflikten, sakin sakin konuşmaktan anlamaz. Vur denildi mi kıracak, kır denildi mi öldürecek bir adam lazım.

Ben ömrümde kemal kılışdaroğlu kadar pasif bir muhalefet lideri tanımıyorum.

Bu adam ana muhalefetin başı ve yaptığı tek şey böyle bir şey olabilir mi ya diyip erdoğana tazminat ödemek.

Olmuyor olmadı olmayacak
Şu videoları izleyen zaten belli bir fikre gelir. Bunları izleyip de hala kemal kılışdaroğlunu destekleyen benimle ilişiğini kessin
Mesaj otomatik birleştirildi:

Benim gibi chp yönetiminden foseptik çukurundan titksinir gibi tiksinen milyon tane adam var bu ülkede
 
Muharrem İnce'yi daha önce destekledim yine desteklerim.


Oyların dağılmasından korkmayın. Yeni başkanlık sistemde cumhur ittihakı %50 oy barajını geçemezse sadece en çok oy alan iki parti yafa koalisyon yarışacak.

Ayrıca İnce CHP nin oyunu 40 yıl sonra %8 arttırmış biri. Bence kimse küçümsememeli kendisini.

İmamoğlu falan İnce'nin yanında fos. İstanbulu İmamoğlu'na bizzat Kürtler hediye etti.
 

KamtariR

Profesör
yeni bir parti kurup kuramayacağını bir kenara koyuyorum, fakat parti içi kılıçdaroğlu diktatörlüğüne karşı verdiği mücadeleyi destekliyorum, helal olsun inceye.
 

Son mesajlar

Üst