TheWitchPayne
Öğrenci
- Katılım
- 7 Nisan 2015
- Mesajlar
- 22
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
SERVİS SÜRECİNDE YAŞADIKLARIM SORUNLAR VE MENNUNİYETİM
Merhaba arkadaşlar öncelikle bilgisayar alırken dikkat edilen en önemli durumların belki de başında gelen şey servis memnuniyeti.
Kimse bilgisayarını servise göndermek istemez ama gönderdiğinde ise gözü arkada kalsın istemez.
Burada GV62 model numaralı bilgisayarımı 3 kere gönderdiğim servis süreci hakkında yaşadıklarımı anlatacağım ki ön fikir edinin ve bunu da nedense borç bildim çünkü bir firma kötü bir şey yaparsa anında yayılıyor iyi bir hizmet de ise herkes kendi yoluna bakıyor. burada bu sürecimin iyi geçtiğini anladınız zaten ama illaki sorunlar da yaşadım.
"BENİM SÜRECLERİM İYİ GEÇTİ DİYE HERKESİN AYNI OLACAK DİYE BİR ŞEY YOK BURADA SADECE MENNUNİYETİMİ VE YAŞADIKLARIMI AKTARIYORUM OKURSANIZ SORUNLAR İLLAKİ YAŞADIM ÖNEMLİ OLAN ÇÖZÜME KAVUŞTURULMASIYDI"
1. Gönderim
Arkadaşlar ekranımda beyaz 1cm'den daha büyük çapı olduğunu düşündüğüm şekiller oluştu örnek resim koymaya çalışacağım garantiye gönderdim ve tamir süreci başladı son gönderdiğimde tüm belgeler orada kalmış o sebeple tam tarihleri veremiyorum ama 15 günü geçkin bir süre bekledim kargo süreleri hariç ekranımda sürekli parça beklendiğini belirten ibare vardı 15 gün sonunda bilgisayarım geldi kargolama klasik aynı kutusunda ve ekran değişmişti ama bir sıkıntı var ki ekranımın panelini takarken kameramın üstündeki çentiklerim kırılmıştı ve açıp kapatırken panel açılıyordu aslında büyük bir sorun ama nedense tekrar göndermek istemedim 15 günlük süre yeterince uzundu benim için ayrıca kırık gelen panelle de hiç memnun kalmadığım bir süreçti açıkcası.
2. Gönderim
Öyle mükemmel bir oyuncu değilim ufak tefek oyunlar oynar vakit geçiririm ama bir gün raft oynarken bilgisayarın takıldığını kastığını hissettim çözüm aradım ısındığı için olduğunu hiç düşünmedim daha sonra ısı değerlerini kontrol ettim ve sorun ısınma ilk servis deneyiminde yaşadıklarımdan dolayı tedirgin olsam da hemen bilgisayarı topladım servis poin'te kargoladım beklentim termal macun değişecek geri gelecek bunun yanında panel çentiklerinin bir önceki servis sürecinde kırıldığını ama tekrar göndermediğimi ilettim. aynı zamanda usb iç kısmı nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde kırılmış kullanıma etkisi yok ama bunu da belirttim ki orada kırıldığı bilinerek işlemler yapılsın. 'Dikkatli olunsun'
PEKİ NE OLDU
Olay burada başlıyor arkadaşlar servis point çalışanı M. K*L**R adlı çalışan tüm fan modülünün değişmesi gerektiğini ve panel coverin da değiştirilmesi gerektiğini kontrol ekranıma not etmiş peki ücret yok tabi ki servis kapsamında ücret bekliyormuydum hayır tabiki cünki benim sucum olabilecek bir şey değil ama başka bir çok şirketle istenilmeyen cevaplar alınca şaşırmazdım neyse bilgisayarım yapıldı ve geldi açtım kurulum hazırdı. daha sonra dibimdeki wi-fi 2 diş çeker oldu kendisine servis ekranımdaki mail ile ulaştım ve bu sorunu benim çözebileceğimi kendilerinin hatası olduğunu ama istersem gönderebileceğimi ayı gün yapıp tekrar gönderebileceklerini söyledi ben ise sorun çözümü için kendisinden yol isteyip uyguladım ve sorunum kalmadı. Bu arada maillerime neredeyse anında cevap aldım.
3.Gönderim
Bilgisayarım son servisten geldikten sonra bir süre açmadım açtığımda ise ekranımda ilk sorundaki gibi bir sorunun tekrar meydana geldiğini gördüm ve hemen Mail ile ulaşım sağladım ve garantim bitmeden gönderim sağlamamı istedi ("bir önceki gönderimde yardımcı olan teknisyen")
Bilgisayarımı gönderdim ve bekleyeme başladım dedim 15 gün bekleriz panel gelecek de değişecek de Cuma günü gönderdiğim bilgisayarım için Pazartesi günü akşam üstü telefonuma çağrı aldım ve arayan teknisyendi panelimin değiştirildiğini herhangi bir kırık var mı diye kontrolün yapıldığını bu işlemler yapılırken bilgisayarımın hardiskinde de sorunların olduğunun farkına varıldığını bu sebepten dolayı hardiskimin de değiştirildiğini belirtti. hardiskimde sorunun olduğunu biliyordum yalnız bunu söyleme gereği duymamıştım buna karşın genede kontrol sağlanmış.
Öncelikle bu süreçten memnunmuyum evet ha ben bunları yaşadım diye herkes mi bunları yaşayacak tamamen şans işi ama ben buradan servis pointe ve özellikle M. K. teknisyenine çok teşekkürlerimi iletiyorum
Form sitelerini takip eden biri değilim arkadaşlar mesaj atarsanız cevabı geç göndere bilirim affola ama süreçler bunlar umarım herkes aynı süreçleri yaşar sorun sizde değil ise zaten hakkınızı her zaman arayın ama sorun sizde ise lütfen sizde anlayışlı olun anlayış beklerken anlayış da göstermeliyiz çünkü
Herkese iyi günler dilerim.
Merhaba arkadaşlar öncelikle bilgisayar alırken dikkat edilen en önemli durumların belki de başında gelen şey servis memnuniyeti.
Kimse bilgisayarını servise göndermek istemez ama gönderdiğinde ise gözü arkada kalsın istemez.
Burada GV62 model numaralı bilgisayarımı 3 kere gönderdiğim servis süreci hakkında yaşadıklarımı anlatacağım ki ön fikir edinin ve bunu da nedense borç bildim çünkü bir firma kötü bir şey yaparsa anında yayılıyor iyi bir hizmet de ise herkes kendi yoluna bakıyor. burada bu sürecimin iyi geçtiğini anladınız zaten ama illaki sorunlar da yaşadım.
"BENİM SÜRECLERİM İYİ GEÇTİ DİYE HERKESİN AYNI OLACAK DİYE BİR ŞEY YOK BURADA SADECE MENNUNİYETİMİ VE YAŞADIKLARIMI AKTARIYORUM OKURSANIZ SORUNLAR İLLAKİ YAŞADIM ÖNEMLİ OLAN ÇÖZÜME KAVUŞTURULMASIYDI"
1. Gönderim
Arkadaşlar ekranımda beyaz 1cm'den daha büyük çapı olduğunu düşündüğüm şekiller oluştu örnek resim koymaya çalışacağım garantiye gönderdim ve tamir süreci başladı son gönderdiğimde tüm belgeler orada kalmış o sebeple tam tarihleri veremiyorum ama 15 günü geçkin bir süre bekledim kargo süreleri hariç ekranımda sürekli parça beklendiğini belirten ibare vardı 15 gün sonunda bilgisayarım geldi kargolama klasik aynı kutusunda ve ekran değişmişti ama bir sıkıntı var ki ekranımın panelini takarken kameramın üstündeki çentiklerim kırılmıştı ve açıp kapatırken panel açılıyordu aslında büyük bir sorun ama nedense tekrar göndermek istemedim 15 günlük süre yeterince uzundu benim için ayrıca kırık gelen panelle de hiç memnun kalmadığım bir süreçti açıkcası.
2. Gönderim
Öyle mükemmel bir oyuncu değilim ufak tefek oyunlar oynar vakit geçiririm ama bir gün raft oynarken bilgisayarın takıldığını kastığını hissettim çözüm aradım ısındığı için olduğunu hiç düşünmedim daha sonra ısı değerlerini kontrol ettim ve sorun ısınma ilk servis deneyiminde yaşadıklarımdan dolayı tedirgin olsam da hemen bilgisayarı topladım servis poin'te kargoladım beklentim termal macun değişecek geri gelecek bunun yanında panel çentiklerinin bir önceki servis sürecinde kırıldığını ama tekrar göndermediğimi ilettim. aynı zamanda usb iç kısmı nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde kırılmış kullanıma etkisi yok ama bunu da belirttim ki orada kırıldığı bilinerek işlemler yapılsın. 'Dikkatli olunsun'
PEKİ NE OLDU
Olay burada başlıyor arkadaşlar servis point çalışanı M. K*L**R adlı çalışan tüm fan modülünün değişmesi gerektiğini ve panel coverin da değiştirilmesi gerektiğini kontrol ekranıma not etmiş peki ücret yok tabi ki servis kapsamında ücret bekliyormuydum hayır tabiki cünki benim sucum olabilecek bir şey değil ama başka bir çok şirketle istenilmeyen cevaplar alınca şaşırmazdım neyse bilgisayarım yapıldı ve geldi açtım kurulum hazırdı. daha sonra dibimdeki wi-fi 2 diş çeker oldu kendisine servis ekranımdaki mail ile ulaştım ve bu sorunu benim çözebileceğimi kendilerinin hatası olduğunu ama istersem gönderebileceğimi ayı gün yapıp tekrar gönderebileceklerini söyledi ben ise sorun çözümü için kendisinden yol isteyip uyguladım ve sorunum kalmadı. Bu arada maillerime neredeyse anında cevap aldım.
3.Gönderim
Bilgisayarım son servisten geldikten sonra bir süre açmadım açtığımda ise ekranımda ilk sorundaki gibi bir sorunun tekrar meydana geldiğini gördüm ve hemen Mail ile ulaşım sağladım ve garantim bitmeden gönderim sağlamamı istedi ("bir önceki gönderimde yardımcı olan teknisyen")
Bilgisayarımı gönderdim ve bekleyeme başladım dedim 15 gün bekleriz panel gelecek de değişecek de Cuma günü gönderdiğim bilgisayarım için Pazartesi günü akşam üstü telefonuma çağrı aldım ve arayan teknisyendi panelimin değiştirildiğini herhangi bir kırık var mı diye kontrolün yapıldığını bu işlemler yapılırken bilgisayarımın hardiskinde de sorunların olduğunun farkına varıldığını bu sebepten dolayı hardiskimin de değiştirildiğini belirtti. hardiskimde sorunun olduğunu biliyordum yalnız bunu söyleme gereği duymamıştım buna karşın genede kontrol sağlanmış.
Öncelikle bu süreçten memnunmuyum evet ha ben bunları yaşadım diye herkes mi bunları yaşayacak tamamen şans işi ama ben buradan servis pointe ve özellikle M. K. teknisyenine çok teşekkürlerimi iletiyorum
Form sitelerini takip eden biri değilim arkadaşlar mesaj atarsanız cevabı geç göndere bilirim affola ama süreçler bunlar umarım herkes aynı süreçleri yaşar sorun sizde değil ise zaten hakkınızı her zaman arayın ama sorun sizde ise lütfen sizde anlayışlı olun anlayış beklerken anlayış da göstermeliyiz çünkü
Herkese iyi günler dilerim.
Son düzenleme: